Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-10-30, 20:44   #31

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 5165
Standard

hallo gubbs
Ja det var väl inte succe direkt, men inget tokfiasko heller! vi tar dom på lördag ist.. vid första anblicken till eskilstuna nu på lördag tyckte jag att det såg ut som det fanns två berg-vinnare i kadett c.d och vincennes??!
jocklon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-30, 20:45   #32

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 5165
Standard

och i andra är väl nettan klarförsta häst men 2 och 3 kanske kan utmana?
jocklon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-30, 23:05   #33

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26740
Standard

Kadetten var en besvikelse i derbyt men om han går barfota nu på lördag igen så är det kanske spikläge. Gillar skåningarna Orfeus Brodde och Kaffir Face också!

4-åriga ston är ju stängt, låst och igenbommat på försöksvinnarna och jag har iallafall svårt att skilja dem åt. Dagsformen avgör tror jag, och löpningsförlopp givetvis.

Har inte stenkoll på hur innerspåret är på Eskilstuna men Timetosaygoodbye är ju ruskigt startsnabb och med favoritdistans och kalasform. Värsta motbuden har riktiga skitlägen. Ett eller väldigt många-lopp.

Vincennes fram och baklänges, vann Oaks med galopp och om inget dramatiskt framkommer så är det väl bara att hamra på!

Kristin Broline klar förstahäst, öppet bakom. 40-hästarna tror jag får mycket svårt, inte mycket bättre än 20-hästarna (undantaget Elliot men den får Adrian aldrig runt felfri, dessutom för täta starter från hårt lopp i lördags).

Inte sett försöken än men gillar verkligen M.T. Golden Boy...

Dåligt med stjärnor i silver och streckkrävande, men sämsta lägena får nog svårt. Jasper Lane blir väl hårt betrodd som vanligt men lär väl vara bra less nu efter 3 raka i dödens, tror inte han levererar ens om han får bra resa nu.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-01, 17:08   #34

snakkes avatar

Sharp$: 921
Standard

Kollade igenom listan lite snabbt och känns som det blir 3 spikar denna omgång, minst! Jag skulle vilja kunna gardera både guld och silver då de känns väldigt svårlösta.

Kadett C.D 75%
Vincennes 72%
M.T.Golden boy 66%

Alla känns ha bra vinstchans. Men de blir säkerligen väl streckade också som det ser ut nu.
snakke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-01, 19:40   #35

Stekels avatar

Standard

Ett första utkast. Nästan så man är sugen på att lämna in den på stubben, överanalyserande och för mycket information kan göra de bästa ingångstankar till en riktig skitkupong i slutändan. Spiken i fjärde bygger precis som förra veckans chansspik Fisher King på att det går åt mycket streck annars.

2,3,4,8
1,2,3
1,7,10,11
4
2
4
1,2,4,5,6,7,8,9

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gammal 2011-11-02, 09:32   #36

Sharp$: 2499
Standard

Första tankarna:
Avd1
Känns som ingen annan än de 4 första har ngt att göra med utgången, Kadett CD har varit fantastisk och en trolig spik.Tråkigt till över 75%...

avd2
Nettan Palema och Canaca BF ska räcka med, funderingar på Cruise Speed till under 10% skulle jag tro.,

Avd3
Pappa Olle upp på Global Investment kan ju inte ses som en förbättring men kanske kan bryta lite och få vinna igen? Jag släpper inte hästen iallafall. Year in Review kommer fort vid överpace?

Avd4
Vincennes fram o baklänges

Avd5
Lotto lopp med lärlingar och det är väl bara chansa, I saw You skall med. Kanon spurt senast och kommer snart att vinna igen.

Avd6
Vill gardera Mt Goldenboy men frågan är om man har streck till att göra det? Perfeclty Enough och Lazer Broline föll ögat på direkt.

Avd7
Helt öppet lopp som avslutning och har egentligen inga tankar här, Caddie Comet från ett bra läge? Blue Rock som blandar och ger kanske går fortast tillslut? Njaa, svårt lopp!
SuprMario är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-03, 22:17   #37

Stekels avatar

Standard

Version 2.0

2,3,4,8
2,?
1
4
2
4,?
1,2,4,5,6,7,8,9

Ska fyllas på i andra och sjätte med 3 hästar totalt eller 5 hästar i ett av loppen.

Undrar hur mycket som ändras efter man sett intervjuerna imorrn...

Gammal 2011-11-04, 06:02   #38

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 1756
Standard

Min första spik är Kadett CD. Tar för givet att han går barfota.
Min andra blir Vincennes. Känns finare än någonsin säger tränare.
Tredje spiken lutar åt att det antingen blir Nettan Palema lr Perfectly Enough alt tar jag båda och målar på lite i dom andra avdelningarna
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Stekel (+10)
blomman13 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-04, 07:46   #39

Stekels avatar

Standard

Jag förstår faktiskt inte de som funderar på att spika Perfectly E. Han har vunnit bara 4/12, vilket inte är speciellt imponerande då han bara galopperat i 3 lopp. Vid senaste vinsten var den enda han slog som platsar i det här gänget On Track Piraten. Spår 9 är ett okej läge men inte mer, det är fortfarande ett bakspår och när det som nu gäller orutinerade treåringar så är det inte lika bra. Gott om årgångsfinaler vinns från spets eller främre träffen och dit måste PE köras först, något som kostar kraft.

Kort sagt, bara en av många för mig och rankas bakom många av framspåren.

Vad gäller andra avdelningen så minns jag fortfarande fjolårets final då Aisle Stand plockade ner en Canaka från dödens i en härlig upploppsstrid. Jag är inte helt främmande för att hon kan göra detsamma mot Nettan den här gången och låser på de två. Canaka har varit fin hela säsongen men jag känner att hon är snäppet sämre, skulle behöva de extra meter som ledning ger för att göra sig gällande och det får hon inte här.

Version 3...kommer man upp i 10 stycken innan det är klart tro?

Kan tyckas överambitiöst att gardera Kadetten, men jag ser inte vart strecken ger bättre nytta än där. Skulle vara till att helmåla sista två loppen med 8*12 då...

2,3,4,8
1,2
1
4
2
1,2,4,6
1,2,4,5,7,9

Gammal 2011-11-04, 07:57   #40

Stekels avatar

Standard

Bra värde i att spika Caddie i sista. Har ok chans att spetsa runt om i jämnstreckat lopp då det inte är så värst många startraketer i loppet. Skulle vara om Ludde sätter käppar i hjulet då...Victory Hill är snabb men det räcker väl ändå inte för att ta det från sjunde...

Gammal 2011-11-04, 10:38   #41

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 3854
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Bra värde i att spika Caddie i sista. Har ok chans att spetsa runt om i jämnstreckat lopp då det inte är så värst många startraketer i loppet. Skulle vara om Ludde sätter käppar i hjulet då...Victory Hill är snabb men det räcker väl ändå inte för att ta det från sjunde...
Var min första tanke också. Men tar inte 4a en längd här? Kan också ha med i tanken att Caddie hoppa från samma läge i förr förra starten. Kolla förra loppet när han spetsa från lopp 7. Tyckte inte han var speciellt explosiv första biten, utan tryckte till efter 200 meter. Inte alls säker detta räcker för att hålla upp då 4 är mer explosiv första biten.
donkyklonk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-04, 12:32   #42

Stekels avatar

Standard

Förbisåg visst Jetblue Volo är inte så påläst på den, får kika i arkivet.

Gammal 2011-11-04, 19:37   #43

Standard

Lutar åt ngt sådant:
1: 2 kadett CD
2: 1,2,3,9
3: 1,10,11
4: 4 Vincennes
5: 2,4,6,7,10,11,12,14
6: 2,4,5,9
7: 1 Caddie Comet

Eller chansspika I saw You och gardera med 8 hästar i sista?
Gammal 2011-11-04, 20:35   #44

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 1756
Standard

Dock lite för många rader SuprMario

Kadett, Nettan och Vincennes blir mina spikar.
blomman13 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-05, 12:30   #45

Standard

Kom igen gubbar, ge inte upp för att det blev 4 rätt första omgången, får ju ta bort den sämsta omgången vad jag förstår så bara dra in 7 rätt resterande av omgångarna

Så här blev min rad:
1: 2 Kadett CD
2: 1,2,3,9
3: 4,10,11
4: 4 Vincennes
5: 2,14
6: 1,4,9,10
7: 1,5

192rader
Lycka till alla!
Svara