|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2011-10-20, 05:41 | #31 |
Banned
|
Någon som fattar varför Hanna släppte spets och valde att bli tvåa? Djävla fegkärring!!! Men det låter väl som vanligt att hästdjäveln INTE går i spets!!! Hästen har gått 14-tider och 13-tider flera gånger och även på något tungt men väljer att släppa till en sprinter - åk för fan hem till Boden och kör och visa dig inte här igen, ditt fega helvete...!
/Badass |
2011-10-20, 05:51 | #32 |
Banned
|
Kolla igenom vad Pixel har mött och en idiot fattar att detta var upplagt för vinst!!! Och hästen har vinster i spets - vad fan hände??? Slynan släpper ledningen som om hon aldrig gjort annat! Tala om att vresa upp fettan och göra sig tillgänglig för allmänheten!
Fy, fan så värdelöst gjort! God natt!!! /Badass |
2011-10-20, 07:10 | #33 |
Sharpest
|
|
2011-10-20, 10:20 | #34 |
Detta var en tråkig omgång för travet. Är det någon som har lite stake i sig nu förtiden ?
Bra betalt måste jag säga iaf på en skräll och 5 favoriter... 50 lax om man spela V6... Mina h2h jag rekade satt iaf stensäkert, trots att Carlos lightning inte galloperade, så blev lite plus för mig ändå =) Nya tag på lördag! |
|
2011-10-20, 11:30 | #35 |
Ja Olofssons släpp var väl det överlägset mest oväntade/omotiverade av de tre under omgången.
Första var ju ren stallkörning. Det var ju egentligen totalt onödigt att gardera Redéns två om man tänkt på innan hur samspelta Örjan och Johan U är efter alla lopp de kört tillsammans under flagg Walmann. Kul att Redén sa i intervjun efter att han inte snackat något med kuskarna och i nästa mening att han sagt till johan att köra till spets. I andra surnade Nybrink, och förmodligen många andra som spelat på andrahandaren, till över Jormas släpp. Det var en jättefavorit som vann V75 på ett tokbra sätt senast och såg fin ut innan loppet. Det var ett lågklassigt lopp som ofta bjuder på luckor och Hockey är inte världsbäst på att köra ett helt fält kanske. Om Björn och Åke kört favoriterna så kanske jag hade trott på en rimlig chans till svar men inte annars. Åhh så sinnessjukt bra betalt på sexorna, stör mig fortfarande!