Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-10-20, 04:41   #31
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Någon som fattar varför Hanna släppte spets och valde att bli tvåa? Djävla fegkärring!!! Men det låter väl som vanligt att hästdjäveln INTE går i spets!!! Hästen har gått 14-tider och 13-tider flera gånger och även på något tungt men väljer att släppa till en sprinter - åk för fan hem till Boden och kör och visa dig inte här igen, ditt fega helvete...!

/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-20, 04:51   #32
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Kolla igenom vad Pixel har mött och en idiot fattar att detta var upplagt för vinst!!! Och hästen har vinster i spets - vad fan hände??? Slynan släpper ledningen som om hon aldrig gjort annat! Tala om att vresa upp fettan och göra sig tillgänglig för allmänheten!

Fy, fan så värdelöst gjort!

God natt!!!


/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-20, 06:10   #33
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Äsch, missade sexan på sista minuten-ändringen från helgardering i andra till halvgardering i första
Välkommen i klubben. Halverade den med för att gå från 3 till 5 hästar i sjätte
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-20, 09:20   #34
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 1 240
Sharp$: 3841
Standard

Detta var en tråkig omgång för travet. Är det någon som har lite stake i sig nu förtiden ?

Bra betalt måste jag säga iaf på en skräll och 5 favoriter... 50 lax om man spela V6... Mina h2h jag rekade satt iaf stensäkert, trots att Carlos lightning inte galloperade, så blev lite plus för mig ändå =)

Nya tag på lördag!
donkyklonk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-20, 10:30   #35
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 154
Sharp$: 26725
Standard

Ja Olofssons släpp var väl det överlägset mest oväntade/omotiverade av de tre under omgången.

Första var ju ren stallkörning. Det var ju egentligen totalt onödigt att gardera Redéns två om man tänkt på innan hur samspelta Örjan och Johan U är efter alla lopp de kört tillsammans under flagg Walmann. Kul att Redén sa i intervjun efter att han inte snackat något med kuskarna och i nästa mening att han sagt till johan att köra till spets.

I andra surnade Nybrink, och förmodligen många andra som spelat på andrahandaren, till över Jormas släpp. Det var en jättefavorit som vann V75 på ett tokbra sätt senast och såg fin ut innan loppet. Det var ett lågklassigt lopp som ofta bjuder på luckor och Hockey är inte världsbäst på att köra ett helt fält kanske. Om Björn och Åke kört favoriterna så kanske jag hade trott på en rimlig chans till svar men inte annars.


Åhh så sinnessjukt bra betalt på sexorna, stör mig fortfarande!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td