Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-10-11, 10:45   #1
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 873
Sharp$: 1373
Standard

V4 Romme 11/10


Mina tips:

Avd 1: B: 7 C: 12-6
7 Lasshans Olle spurtat bra varje gång på slutet. Står bra inne här och startsnabb. God vinstchans och given att ta lite ställning för till 26%. Bästa hästen kan 12 Qia Tabac mycket väl vara. Dock kan den ha sämsta kusken och definitivt sämsta utgångsläget. Som klar favorit given att gå emot. Kan självklart vinna ändå. Även 6 Algot Ålj en häst med hög kapacitet. Men återkommer efter vila och är ojämn pga allergiproblem. Enligt tränaren kan han lika gärna vinna det här loppet med 30 m som att komma sist. Som mycket streckad given att gå emot.
Kan säkert behövas flera här men jag tycker ändå att dessa tre är bättre än övriga. 11 Scheva surras det en del om annars.

Avd 2: B: 8-14-12-5-15-4-1-13 C: resten
Vidöppet lopp. 8-14 mest streckvärda. Men många roliga lågprocentare finns det här som tex 4-13. C-hästarna tror jag egentligen inte mycket på men i så här pass lågklassiga kallblodslopp brukar det hända oförklarliga saker titt som tätt.

Avd 3: B: 8-2-6-12 C: 1-9-15
8 Hamtaro gillar jag mycket. Dock vilat och varit struken för en förkylning. Ej toppform men har säkert hyfsad chans ändå över passande distans. 2 Not Invited var mycket bra vid senaste segern. Barfota runt om då. Siktar på samma idag. 6 Pearsall Amount har gått bra på slutet utan att ta fram det lilla extra. Lämpligt motstånd samt rätt distans gör att den räknas. 12 Victor Mile är kanske ett långskott. Men har gjort några riktigt bra lopp och besitter hög kapacitet. Fungerar den fullt ut idag blir den farlig. Har jagat den ett tag samt trott på den på V64. När det nu är ett lunchlopp kan jag inte släppa den. Värmde bra senast men då blev allt fel från start och slutade med tidig galopp.

Avd 4: 11-12-7
Gillar alla tre. 13 chansas bort på endast barfota fram troligen idag samt att den är bäst i främre träffen. Annars såg 11 fantastisk ut senast på barfotabalansen. WOW! Men även 12 Head Line har sett dunderfin ut och given. Roliga draget i loppet är startsnabba 7 Nova Race som kanske är bäst i ryggar. Men i det här loppet hoppas jag Katrin kör i spets. Med lite fuskande där framme kan den bli svår att nå. Höjer sig alltid mot bra motstånd. Senast satt den fast med mycket sparat i ett lopp där Highland Queen vann före Yankee T.L. Se upp till 8%.

Jag kör nog detta system med krav på max en C-häst. 864 kr.

För dom som tycker det är alldeles för dyrt att rygga bjuder jag på lilla systemförslaget också:
1: 7
2: 1-4-5-8-12-13-14-15
3: 2-6-8-12
4: 7-11-12
96 r = 192 kr

Lycka till!
copiad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-11, 11:20   #2
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 873
Sharp$: 1373
Standard

Det sög ju. Åkte dit direkt. 6 trist från ledningen. 12 mycket dålig trots kanonresa och 7 blev det allt fel för redan i starten då den tog några galoppsteg och backades sist. Ridå!
copiad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-11, 12:15   #3
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 873
Sharp$: 1373
Standard

Inga jättepengar men snacka om att gå kort i fel lopp. Ha ha. Och 12 Head Line var ju ett skämt att gardera. Så otroligt fin den var. Jag trodde mer om 11. Men det kanske är en sprinter?
copiad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-11, 12:51   #4
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 154
Sharp$: 26725
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av copiad Visa inlägg
Inga jättepengar men snacka om att gå kort i fel lopp. Ha ha. Och 12 Head Line var ju ett skämt att gardera. Så otroligt fin den var. Jag trodde mer om 11. Men det kanske är en sprinter?
Ja det är sällan en tillfällighet när en häst gått en stor majoritet av alla/de senaste starterna över en viss distans och LOL hade ju 8/9 sprint. Sen har ju Head Line stått jämn med flera av årgångstopparna så det är lite klasskillnad.

Inga stora pengar man missade iallafall, jag gick också bort mig i kallblodsloppen.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td