Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-10-13, 19:54   #16
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Förhandstankar och KP's kupong v 0.1

Jag gör ännu ett fällningsförsök på Mellby S, spår 7 och megafavorit. Jag låter matematiken tala sitt. Färre än 2% infriar från det läget när det är OS. Spår 8 är bättre. Spelar rank 1-9 och plussar lite för Zaptos. Samt de obligatoriska spår 5.

I andra funderar jag på att chansspika Que Linda. I Januari mötte den Tion Medu Sisu, Que Linda stod då i 11x pengar och Tion 23x. Que linda har här spår 8, dvs innerspåret på andra volten. Kommer få en perfekt resa och tycker hon åtminstonde borde vara 30%+ streckad.

Hm, vem vinner guld? Yarrah boko eller tar Maharaja hem det hela trots lång frånvaro? Många tänker att han inte vill köra hårt med hästen i det första loppet han gör, men då kollektivet tänker så lär det kanske finnas spikvärde i detta. Stannar han dock 70%+ så lär jag gardera.

avd 4 - inte en blekaste.

Avd 5, spik rockefeller? Japp Han var inte bra senast och fick även körförbud pga den inte var i tävlingsmässigt skick. Adrian bakom nu och han har redan 2/2 med hästen. Bara vinner! Gör han inte det kan vem som helst göra det bakom.

Avd 6 - ALLA! Tycker inte mycket talar för favoriten faktiskt när det är medeldistans. Nursery rhyme vann detta lopp förra året från spår 2 med calle. Svanstedt kör iår istället. Han har 3 hästar totalt i loppet nu. 3 år sedan vann Soraya laday till 88x. Jag helgarderar och räknar med att någon rank 2-8 tar hem det egentligen.

Avd7 - Här räcker det med rank 1-5, går nog att banta ned till 4 även efter lite badkarskörning. Kommer iaf gå kort här.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-14, 08:48   #17
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 87
Sharp$: 2010
Standard

Finns det någon som vill dela med sig inloggning till travkonsultens speedanalys. tack på förhand.
pastoren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-14, 10:19   #18
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 873
Sharp$: 1373
Standard

Pato helt klar... Tjena! Kul att du satte den. Men den får du ta på turkontot. Fast dom pengarna räknas ju också .
Perfectly Enough var den klara i loppet på förhand (tung förlust för min plånbok). Rejäl galopp i starten för att sen komma tillbaka och sitta fast med rubbet kvar i trött rygg. Närmare bestämt i Patos rygg... Se om loppet om du inte tror mig!!!
Hade du skrikit om att du bankade Vincennes samma dag då hade jag hållt med dig fullständigt. Jisses vilken kuse. Lär dröja innan den ger sånt odds igen...

Nä nu gled jag visst ifrån ämnet. Ha ha. Tänkte bjuda på lite info till avd 1 som kan vara loppavgörande. Per L meddelar att han väldigt gärna kör i spets med 4 Leonas Yeti. Såg riktigt fin ut i debuten för Per med mycket sparat. Inte gått in på vem som vinner loppet då jag pluggat på för dåligt än. Men det här kan ju ställa till det rejält för Svanstedt-armadans taktiska dispositioner. Kan mycket väl vara så att 7 Mellby Sambuca vinner ändå. Men mycket intressant info hur som helst. Nu är det upp till var och en hur man vill göra med den. Återkommer med min loppanalys när jag läst på lite mer.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
doob (+5)
copiad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-14, 10:21   #19
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 22 054
Sharp$: 37495
Standard

Förr eller senare åker Mellby Sambuca på ett nedelag, men det verkar klart på lördag.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-14, 10:38   #20
 
breakers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Västerut
Inlägg: 230
Sharp$: 975
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
Ni skriver mycket här o det är fritt at göra det men fattar ni inte att Olivia Lavec skojar med dem alla dagar i veckan! Jag kommer sitta i soffan och skratta när hon dundrar runt medelmåttorna! Hoppas ni vågar rygg o inte är så fega.... att ni garderar!
Blir första starten med barfota RUNT OM på lördag
breaker är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-14, 10:45   #21
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Jag sticker ut hakan och säger att 9.Svartmyrs Sigge kommer att göra era bongar värdelösa.Jag säger strecka om ni vill var med på era v75system fram till sista loppet.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-14, 11:57   #22
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 873
Sharp$: 1373
Standard

Motiveringarar till era drag tack! Annars kan jag lika gärna lyssna på Malla och alla taxichaufförer...
copiad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-14, 12:48   #23
 
the_puntings avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Västernorrlands Län
Inlägg: 32
Sharp$: 286
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Ingen landar över 70% på lördag, sedan V7 infördes kan jag inte minnas att det inträffat under en jackpotomgång. Över 65% är också sällsynt, bara 64% på Hallsta i lördags t ex.
Nu dalar han. Och mitt spetsbud Leonas Yeti stiger ordentligt :(
the_punting är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-14, 13:25   #24
 
Reg.datum: mar 2011
Inlägg: 405
Sharp$: 970
Standard

Säkraste spiken startar i avdelning 4.
Credit Winner försöker hålla spetsen men det går inte mot Under The Rainbow, som i sin tur släpper till snabbstartaren J.L´S Buv.
Men, J.L´S Buv skall inte gå i ledningen. Det innebär att den som kör lite offensivt får ta över piken och det tror jag är General Flax. Med Generalen i spets och Credit Winner i fjärde inner är loppet kört. Många förordar Säcken, Astonishing Ride och Hobnob. Säcken har fel läge och kommer få ett tungt lopp. Astonishing Ride har dunkel form och då vinner man inte på V75. Hobnob hamnar bland de sista i starten och får för långt fram när det skall avgöras. General Flax är en mycket bra spik i detta ihåliga lopp, som jag ser det. Vid lucka kommer Credit Winner spurta bra men då är General Flax redan i mål.

Oavsett vilka ni spikar önskar jag er lycka till imorgon !
Dodo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-14, 14:02   #25
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 2 837
Sharp$: 4815
Standard

Mellby Sambuca (V75:1) vinder løb på stribe
og har efterhånden endda også udviklet en
bedre stil, men denne gang er det debut i Sølvdivisionen
og fra et svært spor med starthurtige
heste indvendigt kan det blive for hårdt.

Opløbet på Åby er 187 meter langt og banen
har dobbelt open stretch, men ikke vinklet
startvognsvinge
michel65 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-14, 14:04   #26
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 2 837
Sharp$: 4815
Standard

Que Linda (V75:2) var i forrige start ude i
Hoppederbyet og løb der som uplaceret 1.12
den sidste runde
michel65 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-14, 14:38   #27
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 1 240
Sharp$: 3841
Standard

Instämmer i hyllningarna till Olivia Lavec, jagat denna ett tag och visar sin klass senast. Bäst kapacitet i gänget. Första Barfota nu, hårt tempo "garanterat", lär komma in i matchen. Sen att det är 2140 är naturligtvis också bra då det är svårt att nå staro divine(som dock blivit bättre på 2140) på 1640. Mycket intressant spik i mina ögon, trots spåret!
donkyklonk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-14, 14:57   #28
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av donkyklonk Visa inlägg
Instämmer i hyllningarna till Olivia Lavec, jagat denna ett tag och visar sin klass senast. Bäst kapacitet i gänget. Första Barfota nu, hårt tempo "garanterat", lär komma in i matchen. Sen att det är 2140 är naturligtvis också bra då det är svårt att nå staro divine(som dock blivit bättre på 2140) på 1640. Mycket intressant spik i mina ögon, trots spåret!
Spåret är faktiskt inte negativt, tvärtom. Positivt.
http://www.travsidan.nu/trav/sparstatistik.html
Nästan fördubblad vinstchans gentemot banor utan open stretch.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
donkyklonk (+5)
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-14, 15:35   #29
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 278
Sharp$: 1886
Standard

Kan väl skicka ut vinnaren i lopp 12 i morgon på ÅBY.

7 Balticwinner - Han gör allt rätt i år och kommer med riktigt bra from.
Jag ser ingen i loppet som kan slå honom.

In och lira och ha lite pengar på krogen, senare på kvällen!!
travexperten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-14, 15:44   #30
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 278
Sharp$: 1886
Standard

Kan väl även nämna Mysterious lopp 5. Kommer med knallform och han kan gå riktigt fort till slut.

Han vann på Färejstad för två år sedan (V75). Då satt jag med ägarna och det var ett jävla liv när han skrällde till med seger. 100 000 kr i första pris och det blev riktigt med fina drycker på bordet. Vinnare hade dom lirat och nu snackar vi om 20 lax. Bra fina blev dom i lopp 12 och sedan när vi skulle gå så lyckades dom tappa priserna från vinnarcirkeln. Glas skålar blev till tusen bitar!!
travexperten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td