Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-08-22, 17:15   #1

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 11
Standard

Mantorp V65 22/8

Någon kunnig som har lite sista-minuten tips?
Själv tror jag mycket på Tom Raider, som varit dålig men som jag är lite svag för.
Stenrom är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-22, 17:37   #2

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 3854
Standard

Väääldigt intressant omgång med mkt överstreckade åke-hästar.

Tomraider tror jag har bra chans från spets och kan vara en chansspik. Dock är åke väldigt nöjd med Minos vang och ser det som sin bästa chans idag tillsamans med Coco ship i avd6.

Andra Avdelningen är Kalle palema fruktansvärt överstreckad, åke ligger väldigt lågt. Jag låser 5,7 som det ser ut just nu, ev chansspik 5. Förövrigt mkt bra odds i h2h på bet365 Triumf Torp framför Betty may O.C till sjuka 2 ggr pengarna, bara att tacka att ta emot.

Även på markers mark ligger åke väldigt lågt. Kan inte ladda från start, stor galopp risk, så men största sannolikhet en lugn start = dålig possition. 5 är draget i loppet, men jag spelar inte utan 10 också. Lås.

4e loppet Kings of Kings har hyffsad chans, men knappast stenklar. 5 tror jag kan ha bra chans om spets nås, tar även med 3-4 skrällar bakom, varnar mest för 14,2

5e avd är väldigt öppet, streckad på min rank: A: 1,3 B: 6,11,2,9,7

6e: Lutar mot tuff körning mellan 7-5, där jag tror och hoppas att åke kan ta sig förbi i startmomentet. Det låter iaf som han kommer trycka för spets och bli högt tempo. Detta gynnar 6 som är min första häst i loppet, passar även bra på distansen + för lite streckad. Bakom fyller jag på med några till.

Lycka till!
donkyklonk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-22, 17:49   #3

Standard

Intressanteee

Har gjort lite flera mindre kuponger.
Utången i mitt tänk idag är att spika
Tom Raider i avd1
och 5an i avd4 (I brist på andra motbud) Kingofkings känns så överstreckad.

Problem för mig att få ner strecken i avd2 då jag tycker det finns många roliga skrällbud, 13streck har jag inte råd med.
Gammal 2011-08-22, 18:40   #4

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26740
Standard

Oliver Twist såg visst jävligt bra ut i värmning. Master Växus anmäld barfota för första gången sedan 2008.

Carlos Primero barfota i skitlopp, bra värmning och i särklass dagens mest streckvärda.

Landers Power är grymt härdad jämfört med konkurrenterna.

Lava Broline streckvärd. Treåringslopp över lång distans, behöver inte vara så handikappande med bakspår. Tvåa bakom Prawns näst senast.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-22, 18:50   #5

Standard

Alla (Utom 3an) betalar över 100x mot Lava Broline på DD
Gammal 2011-08-22, 18:55   #6

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26740
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stenrom Visa inlägg
Alla (Utom 3an) betalar över 100x mot Lava Broline på DD
Mycket intressant med tanke på att jag inte alls tycker Mellby Ticket är så självklar. Ska egentligen till att några av de bästa ska hoppa för att Lava ska vinna men det är väl ingen omöjlighet i ett treåringslopp direkt.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td