Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-07-17, 10:44   #1

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 340

2012
Stats: 7 - 8 - 0
ROI: 93.28%
Vinstprocent: 46.67%

Standard

V65 Jarlsberg 17 juli

V65 avgörs i Norge idag och visst är det bra hästar med men jag vet inte om jag är så förtjust...

Någon som sitter och trycker på bra information?

Yarrah Boko i andra avdelningen (85%) och Brad De Veluwe i näst sista (86%) är väl de bästa spikarna? En liten lapp kan det mycket väl bli.

Senast redigerad av Bronx den 2011-07-17 klockan 11:25.
Bronx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-17, 10:53   #2

2012

Standard

Höjer ett varningens finger för Oyster Kronos i tredje (66%).
Hästen har visserligen vunnit i Italien på sistone men har bara varit ute på medeldistans en gång (Charlottenlund 2000m för drygt ett år sedan).

Tror denna mest är favorit på grund av de italienska segrarna samt Ludde. Namnet Kronos inger dessutom respekt.
Gammal 2011-07-17, 11:12   #3

2012

Standard

Unforgettable - Cromwell 2.30 @ Nordicbet

Oddssättaren på Nordicbet verkar ha vaknat ur sin nästan veckolånga koma... Och han har uppenbarlig vaknat på fel sida sett ur bolagets synvinkel...

Unforgettable är streckfavorit på V65 med sina 62% i detta nu. Hästen har givetvis ett bra läge bakom bilen men spår 5 kan ställa till bekymmer om han inte är snabb ut, vilket jag inte har koll på ska erkännas. Risken är stor att Unforgettable blir hängde.

Cromwell har sämsta läget som ensam häst på kort distans. Däremot besitter han en enorm kapacitet och raden för de fem senaste starterna lyder: 1-2-1-2-1. Dock har han inte startat sedan juni månad.

Visst, Unforgettable kanske har bästa chansen men när jag får så mycket som 2.30 på den kanske främste utmanaren, ja... då spelar jag!

Gammal 2011-07-17, 13:38   #4
KP
Sharpest

KPs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bronx Visa inlägg
Unforgettable - Cromwell 2.30 @ Nordicbet

Oddssättaren på Nordicbet verkar ha vaknat ur sin nästan veckolånga koma... Och han har uppenbarlig vaknat på fel sida sett ur bolagets synvinkel...

Unforgettable är streckfavorit på V65 med sina 62% i detta nu. Hästen har givetvis ett bra läge bakom bilen men spår 5 kan ställa till bekymmer om han inte är snabb ut, vilket jag inte har koll på ska erkännas. Risken är stor att Unforgettable blir hängde.

Cromwell har sämsta läget som ensam häst på kort distans. Däremot besitter han en enorm kapacitet och raden för de fem senaste starterna lyder: 1-2-1-2-1. Dock har han inte startat sedan juni månad.

Visst, Unforgettable kanske har bästa chansen men när jag får så mycket som 2.30 på den kanske främste utmanaren, ja... då spelar jag!

Tror tyvärr du förlorar på den. Unforgetable har kanonform. Spår 5 på kortdistans. Dessa är det alltid autospel på. Cromwell har varit struken efter senast. Och i intervjun säger Per "Han vrickade sig inför Forus Open och har fått stå över några jobb. Lite oroande är det väl och bakspår är väl heller inte optimalt då han visat sig trivas allra bäst med tätkänning."

Förra året vann Navy Seal det här loppet. GL

edit: Angående starten så är Unforgetable kusligt startsnabb och lär ta spetsen utan problem här.
edit2: http://www.youtube.com/watch?v=ZPyek437BBs Unforgettable spetsade här från spår 7 i Forus Open tex
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-17, 19:20   #5

2012

Standard

Trots förlust är jag ändå imponerad av Cromwell, en halv längd/hals ifrån att ta Unforgettable!

Grattis till dig KP som stod på andra sidan!
Svara

td