Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-06-02, 09:54   #1
DrD

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 819
Standard

Mantorp V75 4/6..."dagen efter"?

..."Dagen efter"...elitlopphelgens dubbla V75or, vi är väl många här som har jackpotspengar att hämta tillbaka!

avd1: spetsDaniel med 2 Royal Neo... 4 Wiss Rambo till slut.... distansen kanske talar för KungÅke med 9 BRS...och en som verkligen går hela vägen hem är 12 Zingaro!

avd2: tror en del på stall Cattis/Tarzan 3an+7an... men 1 & 11 bör med oxå! sen vet jag inte om man har råd att strecka Westholm från 9e spåret? (kanske bäst kolla upp hemmahästen 4an m Classe)

avd3: Beanie strk... kan det vara så att SpetsDaniel dundrar till ledningen med 7 Red Hot D... och bara länsar undan??? Wellino? Sebastian?? GH?? för inte skall väl Frillan kunna speeda ner dessa över 2640???

avd4: i brist på annat känner jag så här tidigt att det "kan bli" att man löser loppet med chansspik på 2 MR QL/Erik A

avd5: 4år ston! skall kolla upp 11 Dicey Spicey...är det nån som har full koll? vill inte gärna spika från detta läge, vill även gärna ha med "Kråkungen" Lindblom med Sjögrens 2 Global Magic, Calle vinner mkt på Mantorp... känns rätt öppet tidigt i veckan...

avd6: Åke till spets med 2 Dollar Acces, sen kommer 10 Love Force som brukar tugga ned det mesta fr dödens.... det kan bädda för en tredje häst... som då väl blir 1an med Takter, Lejons 4åring är en tuff jäkel...

avd7: gäller att vara med hit, kanske avslutar med spik på 3 Youpie...fast det finns ju motbud!!! kom gärna med egna vinnare... tillsammans kan vi hitta lösningen på Mantorps Jackpotomgång! Väl mött.....
DrD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-02, 11:39   #2

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26740
Standard

Efter en snabbare koll på listorna så känns det som relativt hög utdelning, det finns inga självklara jättefavoriter att tala om. Jag har redan nästan bestämt mig för två spikar och det är:

-Dicey Spicey (stolopp, en eller många), såg helfin ut senast i loppet och i det här enkla gänget bör hon ha bra chans trots bakspår.

-Youpie, tuggade tredjespår sista 800 i årsdebuten och fick endast stryk av rygg ledaren/tredje inner. Invändig resa senast och sparat i mål. Riktigt dålig silverklass i övrigt och värsta motbudet Monster Drive drog sämsta spåret.

Bästa outsidern jag hittat hittills är nog For Life i fyraåringsloppet. Obesegrad felfri ifjol med 10 vinster. Knallade med lugnt i årsdebuten och senast fick vi aldrig reda på vad han kunde när det blev galopp innan attacken sattes in varvet kvar. Har han utvecklats någorlunda sedan förra säsongen borde han ha riktigt bra chans här!

Klass 2 ser rätt snårigt ut men det borde absolut som mest räcka med att plocka med de som varit ute på rikstoton tidigare. Fajersson blir överstreckad med sin fina rad, bara att plocka bort.

Bronsloppet är rätt kul! Alla fyra på bakspår är bra vilket borde gynna dem då de kan dra fram varandra sista 800, kan räcka med dem. Royal Neo blir nog favorit på spåret och överstreckad. Wiss Rambo felade näst senast och satt fast med sparat sist, mest streckvärd i loppet! Buddy måste nog med om man streckar på. Ingen aning om vad den kan men en bagge, första Takter och springspår kan ju bli rätt bra. Övriga chanslösa.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-03, 19:13   #3

Reg.datum: mar 2011
Sharp$: 970
Standard

Jag trodde stenhårt på Wiss Rambo senast men då blev han fast. Nu känns det som att det är hans tur och från bra spår mot kanske något lättare motstånd chansar jag med spik.

Då jag behöver ytterliggare en spik får det bli Danne Fame. Spets och slut ? Dock är jag rädd att han hoppar bort sig i jakten på att försvare ledningen....svettig spik....

Vill man inte inleda med två spikar är både Mr.QL och Dollar Access alternativa spikar. Mr.QL om man vet att formen är tillbaka och Dollar Access om han får ledningen och får dämpa farten något.

Mina bästa skrällar är startsnabbe Wiss Shadow och smygaren Avanto. Wiss Shadow såg riktigt fin ut som fastlåst senast och från springspår bör hon få ett bra lopp. Avanto kan faktiskt med en smygare och lucka speeda till seger mot detta motstånd.

Lycka till imorgon !
Dodo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-03, 19:32   #4

Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 127
Standard

Vinnare från spets!

Tror stenhårt på Danne Fame efter att ha sett hans lopp på Ax 5/4 och galoppen gott gåendes i sista kurvan på Åby 12/5. SPIK - felfri!
danilo2000 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-03, 20:17   #5

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 4136

Lets go Live
Stats: 477 - 300 - 108
ROI: 104.35%
Vinstprocent: 61.39%

Standard

Mina tankar angående morgondagen:

V75-1: Tror inte på Royal Neo. Är en bra häst så visst har han chans men tror inte han orkar stå emot speciellt Big River Supreme men tar med 10,11,12 oxå

V75-2: Spik Danne Fame. Tyvärr verkar många andra även göra det speciellt efter att travtjänsten har den som spik oxå. Surt sa räven hade kunnat fått en fin streckprocent annars

V75-3: Svårt lopp men tror inte på frillan. Kommer hamna för långt bak och tror inte hennes mycket fina spurt räcker här

V75-4: Spik Monte Major har jagat denna länge och den gör bra prestationer men tyvärr kör kusken ofta bort hästen. Får hoppas att han lärt sig sin läxa. Bör få en fin position för 3:an är startsnabb och även Monte kan öppna bra

Resterande lopp tycker jag ser hyfsat favoritbetonade ut. I avd 7 hoppas jag på överpace så att Monster Drive kommer in i loppet.

Får se om det blir några justeringar efter värmningarna

GL
MrGerrard är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-04, 09:27   #6

Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 127
Standard

Skulle vara intressant att höra Svanens tankar inför dagens tävlingar. Någon som har hans information tillgänglig?
danilo2000 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-04, 10:05   #7

Sharp$: 1332
Standard

Så här några timmar innan spelstopp är tabkarna följande:

Avd 1: Favoriten 2 Royal Neo schasar jag bort då jag tror det blir svårare nå ledningen den här gången. Blufflopp senast då Daniel fick köra första tusen på 16,5 och värsta motståndarna kom bort. Kort på 4 Wiss Rambo som suttit fast och visat bra avslutningar. Gynnad av strykningen och 9 Big River Supreme som fick luckan för sent senast.

Avd 2: Känns som spelarna har rätt gällande strecken här. Tror mest på 3 Express Step, lillchans på spets blir i så fall garanterat svårslagen.

Avd 3: Full laddning mot ledning på Red Hot. Kan hålla om formen är där. Annars svårt... En eller många..

Avd 4: Chansspikar 3 Global Millionaire. Nyckeln ligger i att ta sig förbi Adielsson från start, lyckas det bör vinstchansen vara god.

Avd 5: 11 Dicey Spicey borde vara ensam på plan. Småljummet motstånd och visade senast att hon går lika bra bakifrån.

Avd 6: Häftigt lopp! Tvivlar inte på att favoriten Love Force är bästa hästen men från niondespåret kan det lätt strula. Ludde i ledningen med Kaffir Face som tränar bra men sviker i lopp.

Avd 7: Bra chans på Youpie men garderingsstreck på ledaren och rygg ledaren? Yukon Boko och Victory Hill behöver inte vara fel..

Era tankar?
Borelia är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-04, 12:39   #8

Sharp$: 818
Standard

Känns bakfullt och oinspirerat för mig sen förra helgen. Knaprade ihop 2 system och kan lika väl lägga ut dem här.

4, 9
1, 3, 7
1, 7, 11, 12
1, 2, 3, 10
11
1, 2, 6, 7, 10
3

480 rader

2, 4, 9, 12
7
11
2, 3, 10, 11