Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-04-28, 09:25   #1
DrD

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 819
Standard

V75-5 Vårbjörken men Hallsta Lotus

Är det nån här som kan finska?
Har kollat finnen nr:4 Pihlanan Aaroni som bara vinner "där hemma" men nu ska avslöjas? Har kollat fintoto http://tototv.icareus.com/web/guest/...69209A04.node1

...och han ser ju bra ut, men... vad säger de egentligen i segerintervjun???

Jag tror ändå så här långt att vår egen Lotus plockar ner finnen! Han har haft startspår 1 i volt två ggr, nu får han 4e i svensk volt med resan i benen... nja... Uffe Ohlsson vet vad han gör med J-O Perssons Järvsöfaksare... vinner!

...eller vad säger ni?

Senast redigerad av DrD den 2011-04-28 klockan 09:27.
DrD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-28, 22:21   #2

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 818
Standard

Visst tror jag på hallsta, han är absolut ett av världens bästa kallblod (om inte det bästa). Han har fått ett schysst spår på tillägsvolten och det förvånar mig inte om han är uppe bredvid Pihlanan fort. Jag väljer dock att gardera med finnen. 23 vinster på 28 starter är för bra för att ignoreras (även om han inte mött någon som hallsta än). Vädret ska vara fint och det brukar gynna hästar utan tillägg, förutsatt att banan är bra (vilket brukar komma med just fint väder). Risken jag ser med detta loppet är att Pihlanan vägrar släppa ledningen till Hallsta så att de kör alldeles för hårt.
Men det är en risk jag tar och det blir mitt lås denna omgången

Senast redigerad av forbannat den 2011-04-28 klockan 22:23.
forbannat är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-29, 08:40   #3
DrD

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 819
Standard

Tack för dina tankegångar... jag brukar dock "ta ställning" i tvåhästarsloppen, och vaska fram en spik där, här blir visst Hallsta andrahandare och då är det för mig givet, sen må det vara rätt eller fel.... (i tvåhästarslopp kan förövrigt en tredje vinna så inget e säkert)

Vad jag sett av finnen e han inte speciellt startsnabb, hur blir det då fr 4e spåret, visst han är troligen rätt bra, lite svårt värdera hans segrar då de har så dåliga stålar i finnpajsarland, Hallsta Lotus har ju dragit in mkt mer deg!

Jag ser framför mig att Lotus kliver fram och avslöjar finnen...lätt!
DrD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-29, 16:39   #4

Standard

Är mer och mer inne på att spika Lotus. Men ja det är klart att han dragit in mer deg finnen är 6år och Lotus 11 .
Ska suga lite på den men just nu lutar det åt Lotus (är en velig fan jag)
Gammal 2011-04-29, 16:54   #5

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 4126

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

De speckulerar i att hästen kan en tid runt 1.22 och då måste ju Lotus gå 1.21.2 i spåren. Låter tufft åt båda hållen.
Fast det är mer logiskt att finnen sänker en sekund än att Lotus går 21.2 i spåren. Sammtidigt är troligen Lotus ifatt finnen redan i starten om Ohlsson laddar. Då är det troligen fördel Lotus.

2 hästar ett rätt.
Stall 4 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-29, 17:09   #6

Standard

Ja jag har ångrat mig och väljer att gardera med finnen, känns "bombsäkert"
Svara

td