Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-02-26, 11:02   #1

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 4126

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Trav från Stall 4

Stall 4 presenterar diverse HEAD-spel till v75 på Bergsåker.

Unit skala är 1-6
Bolag Expekt,Unibet och Nordicbet.
NB har hela fältet som gardering

LOPP 5

Här tror jad mycket på Macho Gossip. Hästen är härdad i dessa sammanhang och inte på något sätt beroende av sin framfota balans. Andra tredje ut och övriga är schack matt på upploppet. Hockey är ju inte känd för att åka långt utan att ha toppchans.
Motstånd: Putte Topline har toppform, men gör debut i Bronsdivisionen. Kan hamna bra till från start men måste i mina ögon ha spets för att vinna då jag tycker att han ser lite trög ut i loppen.
Stay The Night är en bra unghäst. Att en nybliven 4-åring ska vinna Brons från ett åttondespår ser jag som utopi.

Tre Spel:

H3H NB Spelstopp 14:25
Macho Gossip före Putte och Stay The Night
Odds: 2.40
Unit: 6

H2H UB Spelstopp 14:25
Macho före Putte
Odds 1.75
Unit: 4

H2H Exp Spelstopp 14:25
Macho före S.T.N
Odds 1.75

Lopp 6

Västerbo Voyage kommer troligen få gå i ledningen. Alla tilläggs hästar vet att ingen släpps fram, så attackerna lär komma först 800 kvar även om favoriten Truly gått fram tidigare.

H2H Exp Spelstopp 14:47
Västerbo Voyage före Sweepy`s Girl
Odds: 1.75

Lopp 8

Alov Vera tar ledningen. Kanske släpper till favisen om den ställer frågan. Är med andra ord minst tvåa här efter Francais Du Gull. Att då Marcus Klipp som lär få jobba från 12-spår ska vara före tror jag inte på.

H2H NB Spelstopp 15:25
Aloe Vera före Markus Klipp
Odds: 1.65
Unit: 5

Lopp 9

Kallblod där Feseth Nils tidigt får överta täten. Kan hålla in i mål. J.O.Ps hästar med rang har alla dubbla tillägg. Faksen J.R skulle trimmas med barfota denna dag, men jag tror inte det går p.g.a kylan.

H2H Exp Spelstopp 15:55
Feseth Nils före Faksen J.R
Odds: 1.75
Unit: 3

Lopp 11

Persos Arnie är en unghäststjärna som är på väg tillbaka. Kommer att vara i de första leden direkt. har inte Westholm chansat för mycket med balansen på hästen så det blir galopp är han bland de fyra första i mål. Nelle DÁmour tar troligen spets där han trivs riktigt bra.

H3H NB Spelstopp 16:30
Persos Arnie före Blue Canyon och Troubadour S.
Odds: 2.50
Unit: 5

H2H NB Spelstopp 16:25
Nelle DÀmour före Com Poncho
Odds: 1.67

Lycka till ni som följer.
Fler spel kan kommer efter värmningarna
Stall 4 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td