Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-02-18, 19:28   #16

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26740
Standard

Jag sitter och gallrar spel på b365, det här är de jag har plockat ut i första omgången. Vilka korgar ska man lägga lördagsäggen i den här gången är frågan?

Ridgehead Cahore 7/2.50
Rocket Power/Hardy Ribb 1.70
Ridgehead Cahore/Miss Sixty 1.65

Be Delicious/The Editor 1.70

Jaques/Photo Princess 1.40

Esterell Gull/Conrads Linsan 2.20
Carmenere 25/5

Rutger Raket/Imola November/Bowling Inferno 2.40
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-18, 19:46   #17
Banned

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Jag sitter och gallrar spel på b365, det här är de jag har plockat ut i första omgången. Vilka korgar ska man lägga lördagsäggen i den här gången är frågan?

Ridgehead Cahore 7/2.50
Rocket Power/Hardy Ribb 1.70
Ridgehead Cahore/Miss Sixty 1.65

Be Delicious/The Editor 1.70

Jaques/Photo Princess 1.40

Esterell Gull/Conrads Linsan 2.20
Carmenere 25/5

Rutger Raket/Imola November/Bowling Inferno 2.40

Av dessa gillar jag i ordningsföljd:

1. Estrell Gull Spikar jag på V75.
2. Be Delicious - skall lätt slå The Editor som var usel senast.
3. Ridgehead Cahore - Skall slå Miss Sixty ganska lätt - gillar dock inte JH så där oerhört mycket...
4. Ridgehead Cahore på plats är en ganska bra chans - risken är dock att det är vinst eller förlust där...

Resten har jag inget större förtroende för...

Edit: Vad är det sista spelet för något och på vem...?

Lycka till...!

/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-18, 19:53   #18
Banned

Trav

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Misär Visa inlägg
V75-5
Här kommer jag spika Esterel Gull, bombar till ledning när Yndigo Transs R är struken. Kör så länge lampan lyser. Får skydda mig med kudden när Conrads Linsan ställer frågan på upploppet.

Jag spikar också Estrell Gull - mycket bra spik... Hade lätt dubblat med Conrad Linsan om det vore en annan kusk på denna - Frank Nilsson är slut, kör för lite för att ha den rätta känslan i loppen nu förtiden...

/Badass
Gammal 2011-02-18, 20:48   #19
Banned

Trav

Standard

2011-02-19 Mitt Popcorn - Banker Tooma (Trav)

Datum: 2011-02-19
Tid: 15:15
Sport: Trav
Land: Sverige
Liga: Trav
Match: Mitt Popcorn - Banker Tooma

Spel: Mitt Popcorn 1
Insats: 3
Odds: 2.10
Bolag: Expekt

Motivering:
Här spelar jag Mitt Popcorn mot Banker Tooma i en H2H, 3 units till 2.10, på Expekt...

MP står bra till och är direkt i andraspår - är startsnabb och kan därmed välja taktik från start. MP är både stark och snabb och går ända in i mål. Står bra inne på pengarna och grym kusk som "aldrig" förlorar en tät slutstrid - en viktig egenskap på V75 då det ofta är väldigt lite som skiljer ekipagen åt... Hängde med i femte invändigt senast och den starten sade ingenting - kan vara sköna krafter sparade då.

Banker Tooma står också bra till spårmässigt och har bra form - var bra som tvåa senast, avslutade bra från femte utvändigt. Står hårt inne på pengarna och känns klart överspelad - borde dock gå framåt med loppet i kroppen.

Mitt Popcorn är på g enligt stallet och de tycker detta är en av de bättre chanserna i morgon - möter enklare motstånd också, enligt Pekka Lähdikorpi...

Här spelas alltså MP, 3 units, till 2.10 på Expekt! Räknar med att MP vinner denna match runt 6/10 och med lite säkerhetsmarginal så skulle jag kunna spela MP ned till runt 1.85 - så här får vi ett klart överodds!

Lycka till om någon följer...!

/Badass
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Qirren (+2)
Gammal 2011-02-18, 22:13   #20

Sharp$: 1368
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Badass Visa inlägg
Jag spikar också Estrell Gull - mycket bra spik... Hade lätt dubblat med Conrad Linsan om det vore en annan kusk på denna - Frank Nilsson är slut, kör för lite för att ha den rätta känslan i loppen nu förtiden...

/Badass
FP låter optimist oxå, även om que linda
http://vms.admin.qbrick.com/Player3....cb=1&il=0&sp=1
fyllot är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-18, 22:55   #21

Misärs avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 5624

Winter - VS
Stats: 73 - 53 - 7
ROI: 116.79%
Vinstprocent: 57.94%

Standard

Tankar om sista avdelningen?
Misär är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-18, 23:05   #22

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 691
Standard

Videokoll under kvällen har gett ett antal streckvärda ideér till morgondagens V75:

V75-1 : 10 Hell of a Kemp - mäktigt tryck i hans avslutning senast. Hamnar kanske 3-4 ytter (kan ta rygg på startsnabbe Icy Glimmer As) vilket passar han vassa avslutning bra. Dessutom lär det bli tempo med Ridgehead C i täten . Se upp för Hell of a Kemps mäktiga avslut!

V75-2 : Se upp för 2-procentaren 15 Catchee Town som avslutade bra senast. är härdad i tuffa lopp och tål att gå i spåren sista halvvarvet. klart streckvärd på ynka 2% i ett öppet lopp!

V75-3: 7 Gigant Slugger har nu gjort tre mycket starka lopp i rad i tuff konkurrens. Bra avslutningar ifrån svåra lägen i 2 senaste. 17% är streckvärt!

V75-4: 7 Faciam (10%) - kan ta spets ommega lampan 1 Jaques tvekar i starten. Även 12 Photo Princess (2%!!!!!) ska ni se upp med, kan väldigt mycket och 2% är ett skämt!

V75-5: Troligt lås på 1 Esterell Gull samt 10 Conrads Linsan. Se dock upp med både 2 Regina One (6%, mycket bra i tuffa lopp 4 senaste) samt megarysaren 11 Carmenere (3%, kraftigt förbättrad i rykande avslut senast).

V75-6: Om toktempo i loppet måste 12 Nelle Pelle (8%) ha en bra chans. Fantastiska avslut i några av de senaste loppen. Kör Ohlsson!

V75-7: 12 Scargel (11%) har gått mycket bra i de två lopp han gjort 2011. Senast bra avslutning knappt slagen enbart av Tiffany Brodda. Starten innan enbart en längd efter bla Aclaim och Iceland som fyra i Guld. Gillar också lång distans! Kör igen Ohlsson!

Bästa chansspikarna: V75-1 nr 10 Hell of a Kemp
V75-3 nr 7 Gigant Slugger
Kupongdödarna: V75-2 nr 15 Catchee Town
V75-4 nr 12 Photo Princess
V75-5 nr 2 Regina One samt 11 Carmenere
Tomas63 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-18, 23:44   #23

Stekels avatar

Standard

Citat:
Av dessa gillar jag i ordningsföljd:

1. Estrell Gull Spikar jag på V75.
2. Be Delicious - skall lätt slå The Editor som var usel senast.
3. Ridgehead Cahore - Skall slå Miss Sixty ganska lätt - gillar dock inte JH så där oerhört mycket...
4. Ridgehead Cahore på plats är en ganska bra chans - risken är dock att det är vinst eller förlust där...

Resten har jag inget större förtroende för...

Edit: Vad är det sista spelet för något och på vem...?

Lycka till...!

/Badass
Gjorde en trippel på Ridgehead Plats, Jaques/Photo P och Esterell/Linsan till 7.70 till slut. Vet inte varför jag inte tryckte av på Carmenere för jag tycker båda oddsen är dunderbra...gör kanske det nu, jag tror inte de står sig länge imorrn.

Varför gillar du inte spelet på Jaques? Oddset är lågt men det känns ändå som hyfsat värde där.

Sista är H3H på Rutger över Imola och Bowling. Skriver alltid de jag spelar på först.
Gammal 2011-02-18, 23:48   #24

Stekels avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tomas63 Visa inlägg
Videokoll under kvällen har gett ett antal streckvärda ideér till morgondagens V75:

V75-1 : 10 Hell of a Kemp - mäktigt tryck i hans avslutning senast. Hamnar kanske 3-4 ytter (kan ta rygg på startsnabbe Icy Glimmer As) vilket passar han vassa avslutning bra. Dessutom lär det bli tempo med Ridgehead C i täten . Se upp för Hell of a Kemps mäktiga avslut!

V75-2 : Se upp för 2-procentaren 15 Catchee Town som avslutade bra senast. är härdad i tuffa lopp och tål att gå i spåren sista halvvarvet. klart streckvärd på ynka 2% i ett öppet lopp!

V75-3: 7 Gigant Slugger har nu gjort tre mycket starka lopp i rad i tuff konkurrens. Bra avslutningar ifrån svåra lägen i 2 senaste. 17% är streckvärt!

V75-4: 7 Faciam (10%) - kan ta spets ommega lampan 1 Jaques tvekar i starten. Även 12 Photo Princess (2%!!!!!) ska ni se upp med, kan väldigt mycket och 2% är ett skämt!

V75-5: Troligt lås på 1 Esterell Gull samt 10 Conrads Linsan. Se dock upp med både 2 Regina One (6%, mycket bra i tuffa lopp 4 senaste) samt megarysaren 11 Carmenere (3%, kraftigt förbättrad i rykande avslut senast).

V75-6: Om toktempo i loppet måste 12 Nelle Pelle (8%) ha en bra chans. Fantastiska avslut i några av de senaste loppen. Kör Ohlsson!

V75-7: 12 Scargel (11%) har gått mycket bra i de två lopp han gjort 2011. Senast bra avslutning knappt slagen enbart av Tiffany Brodda. Starten innan enbart en längd efter bla Aclaim och Iceland som fyra i Guld. Gillar också lång distans! Kör igen Ohlsson!

Bästa chansspikarna: V75-1 nr 10 Hell of a Kemp
V75-3 nr 7 Gigant Slugger
Kupongdödarna: V75-2 nr 15 Catchee Town
V75-4 nr 12 Photo Princess
V75-5 nr 2 Regina One samt 11 Carmenere
Helt rätt att de flesta av dessa är bortglömda! Bäst är nästan Catchee Town som ju är ensam på springspår på 20 och loppet är riktigt tunt. 2% är riktigt bra.

Scargel är jäkligt tacksam på runt 10% också, jag börjar bli riktigt spiksugen där!
Gammal 2011-02-18, 23:56   #25

Stekels avatar

Standard

Citat:
Datum: 2011-02-19
Tid: 15:15
Sport: Trav
Land: Sverige
Liga: Trav
Match: Mitt Popcorn - Banker Tooma

Spel: Mitt Popcorn 1
Insats: 3
Odds: 2.10
Bolag: Expekt

Motivering:
Här spelar jag Mitt Popcorn mot Banker Tooma i en H2H, 3 units till 2.10, på Expekt...

MP står bra till och är direkt i andraspår - är startsnabb och kan därmed välja taktik från start. MP är både stark och snabb och går ända in i mål. Står bra inne på pengarna och grym kusk som "aldrig" förlorar en tät slutstrid - en viktig egenskap på V75 då det ofta är väldigt lite som skiljer ekipagen åt... Hängde med i femte invändigt senast och den starten sade ingenting - kan vara sköna krafter sparade då.

Banker Tooma står också bra till spårmässigt och har bra form - var bra som tvåa senast, avslutade bra från femte utvändigt. Står hårt inne på pengarna och känns klart överspelad - borde dock gå framåt med loppet i kroppen.

Mitt Popcorn är på g enligt stallet och de tycker detta är en av de bättre chanserna i morgon - möter enklare motstånd också, enligt Pekka Lähdikorpi...

Här spelas alltså MP, 3 units, till 2.10 på Expekt! Räknar med att MP vinner denna match runt 6/10 och med lite säkerhetsmarginal så skulle jag kunna spela MP ned till runt 1.85 - så här får vi ett klart överodds!

Lycka till om någon följer...!

/Badass
Välanalyserat som alltid men jag tycker det är så svårt bedöma Banker Tooma när det inte finns så mycket färska och bra referenser att gå på, jag skulle vilja ha sett honom i ett lopp till helt enkelt. Håller med om att 2.10 BORDE vara ett riktigt bra odds men det känns lite för osäkert för min smak. Åke ligger ju väldigt lågt på Banker också, det är ännu en sak som talar för denna.
Gammal 2011-02-18, 23:57   #26
Banned

Trav

Standard

Citat:
Gjorde en trippel på Ridgehead Plats, Jaques/Photo P och Esterell/Linsan till 7.70 till slut. Vet inte varför jag inte tryckte av på Carmenere för jag tycker båda oddsen är dunderbra...gör kanske det nu, jag tror inte de står sig länge imorrn.

Varför gillar du inte spelet på Jaques? Oddset är lågt men det känns ändå som hyfsat värde där.

Sista är H3H på Rutger över Imola och Bowling. Skriver alltid de jag spelar på först.

Spelet på Jaques anser jag vara för dåligt odds på... Har många gånger gjort dubblar med en chansning och självklart då åkt på den "klara" med lågt odds! Därför letar jag hellre lir till högre odds än detta då det är väldigt ofta lätta att finna dessa till 1.70 och över - aktar mig att vara under denna linje...

Men han är ju startsnabb och siktar på ledningen, samt att motståndaren har uselt läge - men som sagt, oddset avskräcker...

Finns ett flertal tilltalande odds på Expekt som jag tittar på...

Lycka till i alla fall!

/Badass
Gammal 2011-02-19, 00:06   #27
Banned

Trav

Standard

Citat:
Helt rätt att de flesta av dessa är bortglömda! Bäst är nästan Catchee Town som ju är ensam på springspår på 20 och loppet är riktigt tunt. 2% är riktigt bra.

Scargel är jäkligt tacksam på runt 10% också, jag börjar bli riktigt spiksugen där!
Du har ju Scargel till 1.50 på Bet365 mot Star Running från bakspår på tillägg - måste vara ett bättre spel en Jaque, med tanke på att du kanske skall spika Scargel! Men du kanske inte vill lägga alla ägg i en korg ?

För övrigt tror jag också en hel del på Scargel!

/Badass
Gammal 2011-02-19, 00:12   #28

Stekels avatar

Standard

Citat:
Du har ju Scargel till 1.50 på Bet365 mot Star Running från bakspår på tillägg - måste vara ett bättre spel en Jaque, med tanke på att du kanske skall spika Scargel! Men du kanske inte vill lägga alla ägg i en korg ?

För övrigt tror jag också en hel del på Scargel!

/Badass
Jag har sneglat på det oddset men jag tycker det finns lite för mycket osäkerhetsfaktorer för att 1.50 ska vara bra nog. Det är svårt att ställa Scargel mot Star Running som normalt möter helt olika hästar. Nu när jag tänker på saken så är ju SR väldigt streckvärd på 1%!

Man kan ju inte riktigt nämna streckspelet och H2H i samma mening heller, det är ju stora skillnader mellan de spelen.
Gammal 2011-02-19, 00:18   #29
Banned

Trav

Standard

Citat:
Jag har sneglat på det oddset men jag tycker det finns lite för mycket osäkerhetsfaktorer för att 1.50 ska vara bra nog. Det är svårt att ställa Scargel mot Star Running som normalt möter helt olika hästar. Nu när jag tänker på saken så är ju SR väldigt streckvärd på 1%!

Man kan ju inte riktigt nämna streckspelet och H2H i samma mening heller, det är ju stora skillnader mellan de spelen.

Nej, visst är det så - menade bara att det är ju surt om Scargel galopperar bort sig eller på annat sätt kommer bort - då är det inte kul att åka på både H2H:en och V75!

/Badass
Gammal 2011-02-19, 00:25   #30

Stekels avatar

Standard

Citat:
Nej, visst är det så - menade bara att det är ju surt om Scargel galopperar bort sig eller på annat sätt kommer bort - då är det inte kul att åka på både H2H:en och V75!

/Badass
Ja det är iofs aldrig bra att lägga ALLA ägg i samma korg men lite så blir det ju ibland. Nej jag är tillräckligt luttrad för att undvika tilt på sånt där, nästan dagligen råkar man ju ut för någon sur galopp som gör att en fin sexa går upp i rök eller så.

Såg att Be Delicous/The Editor gått upp i 1.80 och där trycker jag av. BD gav ett riktigt formbesked senast och har perfekt spår och bästa kusken. TE har fått snabba pengar och jag vet inte om jag skulle sätta den framför om de stod på samma start ens.
Svara

td