Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-02-12, 15:14   #61

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 4126

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kallekula Visa inlägg
Han har ju gått med skor fyra gånger i rad och vunnit två raka Guldlopp...????
Fullt medveten om detta. Har innerspåret och mitt senario var spets och slut. Men nu med skorna är han nog lite svagare ut, men visst kan det räcka.
Ludde lär ju köra i 5-6 tempo tills han får ledningen enl hans uttalande efter värmningen (min tolkning mellan raderna)..

COOL FEETS

Ett riktigt tack för kaffet odds.

Perfect Toll - Hazard Brodde

Perfect Toll 1.70 UB
Stall 4 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-12, 23:10   #62

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 5535
Standard

kall häst, tills motsatsen bevisas.

Citat:
Ursprungligen postat av hatten1 Visa inlägg
Jag tycker nog att Avanti visade tveksam skalle sist, när det tog i mot så var det inget kul längre.
Skeptisk till att hästen är så framsatt, dessutom skor nu.
Nja, en av många!!
Värmde kanon påstod livefolket, men funkade i vilket fall inte som tänkt. Ytterligare en skattebetalare !
// Hatten
hatten1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-12, 23:32   #63

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1837

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Tack för förklaringen det hade jag inte koll på, men nu när du säger det så ringer det en klocka. Det närmaste jag kommer ett surebet iallafall, undantaget Torvald/Iceland när de startade på Åby i höstas till drygt 2 respektive 3ggr.

Jodå jag har allt sett Karate Kid-filmerna serru, då räknar jag ju dock inte den som kom härom året. Blev osäker på Seagal nu, men jag har nog sett majoriteten iaf. Det är jag och knugen som har de där böjelserna att uppskatta b-action. Funderar på att grotta ner mig i Dolphans katalog också någon dag.
Visst var det det jag menade. Nu vann ju ingen "Karate Chopare" idag men nån surewin var det då inte.
Haltmathe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td