Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-02-06, 16:11   #16

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 3852
Standard

Lirat ett intressant 50kr system x10 med V6

Lever och har spik på Opal och 5 hästar i de två andra loppen, jobba!
donkyklonk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-06, 16:13   #17

Steffe1988s avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1367

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av donkyklonk Visa inlägg
Lirat ett intressant 50kr system x10 med V6

Lever och har spik på Opal och 5 hästar i de två andra loppen, jobba!
Detta låter intressant =). Håller tummarna för dig du får meddela sen hur det gick
Steffe1988 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-06, 16:25   #18

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 552
Standard

Trist med draget struket och har kryssat 9 ist för 10 av misstag
criba är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-06, 16:29   #19

Sharp$: 1368
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tomas63 Visa inlägg
Chansspik på den mindre kupongen:
V65-4 8 Härleds Cider
bra fynd där, gjorde ett klart bra lopp även om den inte vann, ska passas tills nästa start
fyllot är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-06, 16:32   #20

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 3852
Standard

gah vad kallt, ändra bort 14 i sista stund och fick inte in den som reserv heller, när ska man lära sig kryssa i reserver bättre?!
donkyklonk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-06, 16:36   #21

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 691
Standard

Ja det gäller att våga hålla fast vid sina drag. Är de streckade på kring 10% kan man inte förvänta att de vinner jämt. Dock den gång de väl vinner..det är då man skördar frukten av alla timmar i lopparkivet.

Friskt vågat hälften vunnet!

Ska sätta mig ner nu och reka inför morgondagens V65 på Halmstad. ser ut att vara fulla fält i de flesta loppen där. Härligt svårt!

Återkommer med analys måndag.
Tomas63 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-06, 17:55   #22

Stekels avatar

Sharp$: 26732
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av criba Visa inlägg
Tycker att 1 Mockasin avd1 har en mycket fin uppgift idag då han enkelt spetsar här med tanke på hur han blixtrade till spets å Solvalla 26/12 från spår 6 med startsnabba hästar invändigt. Kari har ofta uttryckt sitt gillande för denna häst. Därför lite märkligt att hästen ofta körts passivt och släppt till stallkamrater, kan dock inte se att man här släpper till 6:an då den är en sämre häst även om han som du säger varit vass på slutet. Mockasin är faktiskt obesegrad i spets på 3 försök och tror ägarna är trötta på att se sin häst sitta fast. Björn kanske vill revanchera sig för den vidrigt passiva floppstyrningen igår med 12 Calvin Cavat,huhh.. Intrycket senast var väl sådär ärligt talat men nu borde det bli skoryck och som sagt offensivt upplägg med en offensiv Björn Goop. Kul spikide som inte verkar bli favorit ens. Den trista raden är bara oddshöjande.

TILLÄGG: Nu anmäld barfota runt om, senast den gick så var 6/11 ifjol och då flög den fram över upploppet och slog ett bra gäng trots inledande 30-metersgalopp. Enda som kan fälla hästen idag är väl en liknande startgalopp. http://www.solvalla.se/trav/barfotainfo.asp
Noterar för övrigt att Hallsta Lotus oxå ska gå barfota runt om idag, var ju inte så kul om man vill ha spänning i det loppet. Även 9 Opal Hall blir väl svår att fälla nu med strykningarna. Ser ut att bli sedvanligt låg utdelning på Valla tyvärr.
Lite grinig på mig själv att jag inte lyssnade bättre på dig där Criba, jag vet ju att du sitter på vettiga tankar när du postar. Elindra Sånna och Evert var de sista jag plockade bort, hade fått med dom om jag gått 1x2 i början istället för 3x1. Skönt att det börjar brännas allt oftare på de större utdelningarna dock, ska bli gött när det äntligen sitter en feting! Man märker att det gör en del att man varit och sett hästarna på banan också, hade nog aldrig fått med en sån som Valiant Will om jag inte varit på Färjestad när den startade där sist.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td