![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#16 | |
![]() Citat:
|
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#17 |
![]()
Avd 4. Lite lurig klass II final kan jag tycka..
Tar Alsén ledningen enkelt så är det ändå bra chans att 1 Keep Rolling F. rinner undan. Men laddar han för mycket så luktar det galopp lång väg! Frågan är vem som ska kunna pressa på för ledningen första 200m. 2 Ninepoints King är definitivt en vettig spik för egen del då MaD antingen sitter i spets (om 1 galopperar) eller styr loppet från dödens. Det mest sannolika scenariot är väl ändå dödens och då är frågan om hästen är vass nog att ta sig förbi samt hålla ut övriga? 12 Ebba Kuce är långskottet och jätteskrällen som kan flyga fram. Men ett fyraårigt sto från spår 12, njaa.. Glöm dock inte att flagga för kommande lopp! |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#18 |
![]()
Fredags Surr
Tandläkarväder och läkarbesök sänker min fredags känslan. Men fredags drag piggar upp. V75 1) 8 Fly Express Hästen är ett enda stort ? Spännande värmnings intryck att beskåda. 2) 3 Slivovitch är mitt stänkar drag. Klurigt lopp med svårbedömda årsdebutanter som siktar på Pokal kvalet. 3) 9 Neymar Boko dök upp på min Fredags agendan. Spår 9 är inte så tokigt trots allt. 4) Vidöppet bakom Kingen. Det är nog spik som gäller istället för att blunda och peka. 5) Samma här fast Kyrie istället. 6) 5 Dolce Viky känns änna lite bortglömd till 13%. Tål att vandra i spåren. Men motståndet är kanske lite väl tufft ? 7) 2 Gudrid Face Kör felfritt Adrian så vinner du. Ok kanske lite hårdare motstånd här men märren såg grym ut senast. Senast redigerad av Efterhandaren den 2025-03-28 klockan 08:44. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#19 |
![]() Smällarna
Avd1:
Great Ruler 6% - Har förbättrats med skorycken men jag hade väldigt gärna se MED på denna imorgon. Illusion of Joy 1% - 3e invändigt kanske och kan komma med en trudelutt till slut. Avd2: Slivovitz Lover 6% - En av få som redan startats igång i år. Kan dra nytta av detta och bra spår. Golden Sunrise 3% - Årsdebuterar som de flesta och får bra % pga spåret. Avd3: Bestämt mig att inte leta smällar här. Avd4: Ebba Kuce 1% - Barfota igen och spåret ger bra procent. Lövdala Kenji 0% - Inte alls tokig och 0% är inte för mycket iaf. Avd5: Kendall Jackson 2% - Långsökt att slå Kyrie men trav ä trav. Mycket fin debut hos HKP. Västerbo Ajax 2% - Långsökt att slå Kyrie men trav ä trav. Lättas och säkert laddat för denna final. Trist med bakspår. Avd6: Bestämt mig att inte leta smällar här. Jag har gått från spik gul kusk till spik Jinxarn under veckan. Tror den sitter i spets. Min teori är att Lindblom laddar så pass han kan krypa ner i rygg på Jinxarn som i sin tur håller ut Rubinen. Blir nog så jag gör. Avd7: Här bestämde jag mig tidigt för att chansspika så har inte letat smällar. Jag chansar på repris från sist med Maharasha. Detta var mina fredags tankar. Mycket nöjd om en av smällarna är på målsnöret. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#20 |
Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 3240Stats: - - ROI: % Vinstprocent: % |
![]()
Så här ser min "skiss" ut än så länge. Potential för
allehanda utdelningsnivåer. 1 8 Fly Express, 10 Fawaz Mil 2 2 August Zonett, 10 Fahrenheit, 12 Big Ben Pellini 3 6 Jackpot Mearas, 10 Super Frasse 4 4 Zuccezz Zack 5 4 Kyrie Eleison 6 1 Mellby Jinx, 6 Stens Rubin, 8 High On Pepper 7 Alla 15 hästar |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#21 |
![]()
Sådedå då var lilla chans lappen klar , slipper man tänka på den imorgon
![]() V75 Inlämnat: 2025-03-28, 18:17 Solvalla Lördag 2025-03-29 Start: 16:20 Kostnad: 32,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 4, 8, 10, 12 (3, 6) 2: 8, 12 (4, 1) 3: 3, 10 (6, 4) 4: 6 L'Amiral Propul (2, 1) 5: 4 Kyrie Eleison (3, 1) 6: 5, 8 (1, 6) 7: 8, 15 (2, 12) 4x2x2x1x1x2x2 = 64 rader. 64 x 1 x 0,50 kr = 32,00 kr. Totalt: 32,00 kr. Rättningskod: SVQ DSK NQL |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#22 | |
![]() Citat:
Avd 2 med lås på 3 % och 7% are är verkligen en utmaning. Flemming hästen L’Amiral Propul som spik gillar jag skarpt ![]() Tack för dina tankar. Ryggar nog Flemming draget, men ingen spik ![]() Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Nollkollolisten (+10) |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#23 | |
![]() Citat:
![]() Ang. avd.2 nr 12 första start av amerka häst, himmel eller helvete förstås, nr.8 första start efter regibyte, himmel eller helvete förstås ![]() Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Efterhandaren (+5) |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#24 |
![]()
Fattar inte varför Berglund håsar ner August zonett. Tog ledning hyfsat lätt näst senast och höll ut walmann och borde vara långt snabbare än ångloket Lando mearas som aldrig tagit ledning.
Det är väl i så fall formen som är frågetecken. Med zonett i ledning borde loppet vara klart. Blir chans spik. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#25 |
![]()
Dagens V75 Nöt
Frågan är om Kokos nöten Fly Express är sig lik och svår att knäcka ens med hammare och spik ![]() Senast redigerad av Efterhandaren den 2025-03-29 klockan 10:42. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#26 |
![]()
För närvarande har jag spikar på Savastano och Kyrie. Sen är frågan om jag ska singla Fly Express eller Lando Mearas. Som tur är så hinner man se lite av dem före inlämning.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#27 | |
![]() Citat:
Brukar inte spika Kolgjini men 2 Gudrid känns svårslagen och 35% är spelvärt. Får Adrian bestämma ett varv så kan det bli (för) långt fram för bakspåren. Mellby Jinx är väl oxå ett bud men jag gaddar nog i guld. Fyraårings loppet är svårt att greppa. Finns många löp cenarion och upplägg för dessa fina årgångs hästar som siktar på större utmaningar. Lördags draget är Opening Night. Lillgustav åker till storstan i angeläget ärende. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#28 | |
![]() Citat:
|
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#29 |
![]()
Fly Express.
Ute i flera intetsägande värmningar i mycket lugnt tempo. Ok inget minus so far. Ser bra ut i tävlingstempo. Känns som ett måste streck. Kanske spik om inte spåret är för elakt. Senast redigerad av Efterhandaren den 2025-03-29 klockan 14:30. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|