![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#46 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#47 |
![]()
Jag har alltid svårt för att komma rätt på Westholms hästar. Missade andra handaren trots gardering av Expressen. Surt sa räven.
Tredje handare såg nu Senast redigerad av Efterhandaren den 2025-03-29 klockan 15:39. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#48 |
![]()
Där var jag ute o cykla
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#49 |
![]()
Det är ju fan att jag skulle byta spik från den här till åttan i första.
Det här messade jag ena brorsan igår: Varsågod! Imorgon vinner Lando Mearas och Kyrie Eleison. Ska bara lösa det sista. Förstår inte att jag ändrade mig. Senast redigerad av Shooter den 2025-03-29 klockan 15:52. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#50 |
![]()
Försökte ju inte ens.. Fick iaf 8 ggr på plats på SVS
[QUOTEe=tvablaa;835725]Nu tar vi Fahrenheit![/QUOTE] Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KalleKlut (+5) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#51 |
![]()
Ingen skugga över vinnaren Lando Mearas men visst blev det som befarat ett tråkigt preparé lopp trots 300 lax i förstapris.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#52 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#53 |
![]()
Är det nåt fel på banan idag?
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#54 |
![]()
Det är bara spets som gäller idag.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#55 |
![]()
Super Frasse var i riktigt dåligt slag idag! Kunde ju inte ens hålla ryggar på upploppet. Nedsatt av något?! för form tappar man inte så där snabbt..
Jaja, surt att kliva av! |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#56 |
![]()
Kämpade väl till en tredjeplats men lite strulig resa och mötte två kanoner. Ett fåtal Klass 1 hästar som går låga 11 tider i mars månad.
Senast redigerad av Efterhandaren den 2025-03-29 klockan 16:17. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#57 |
![]()
Tornado slog amiral platt lätt senast. Synd att han skulle låsa fast sig. Hade i allafall varit med där framme.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#58 |
![]()
Flemming och Lövgren levererar i Solvallas V75 finaler. Inte helt vanligt. Bra spik förslag Nollkollisten
![]() Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Nollkollolisten (+5) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|