![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#1 |
![]() Måndag 24/3 - Halmstad - V64
Startar tråden.
Avd 4) 1 ALVENA ROY kommer från galopp. Känner mig inte helt bekväm med den som spik. Något bättre borde man kunna vaska fram. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
![]()
Jag tror det vankas favorit parad ikväll på vårliga Halmstadsbanan.
Gör ett försök att vårda mina tankar och hålla mig till trav och inte nedvärdera mig själv så att ingen blir lack. Sveriges bästa banpersonal misslyckas med nog inte med banunderlaget. Åby i lördags var ett skräckexempel. På tok för löst underlag trots bra väder förutsättningar. Många tråkiga galopper i samtliga V75 lopp. Hjälpte nog till att fixa en ensam Harry Boy vinnare. V64 1) 3 Ivan Mauger Rosleff sitter på leken. Hästen är grym och Victor ligger på nästan 4 mille inkört på 3 månader. V64 2) 1 Festival Kari har handlat in en fin Muscle Hillare och jag tror Hanna fixar en avbetalning direkt i års, tränar och ägar debuten. V64 3) 4 Olympia Steel Ok årsdebut är årsdebut men det här en en tuffing som kan vinna direkt. V64 4) 2 Mellica Är mitt drag på läge och form. 9 Oceanna Boko Rosleff och Riordan är en spännande duo. Dessutom har hästen Googoo Gaagaa gener. Spår 9 är inte så tokigt för en skicklig kusk. V64 5) 2 Nero Schermer Jag gillar hästen. Gjorde grymma lopp i fjor. Årsdebut är som bekant årsdebut men jag tror på vinst. V64 6) 11 Pingis Äntligen har kämpen Carlos fått en kanon i stallet. Jag vet årsdebut…….. ![]() Senast redigerad av Efterhandaren den 2025-03-24 klockan 19:03. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 | |
![]() Citat:
![]() Senast redigerad av SwedishHorseRacing den 2025-03-24 klockan 16:44. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 | |
![]() Citat:
Rosleff knep en andraplats efter Adrians stjärna i samma lopp. Jag tror stenhårt på Googoo Gaagaa avkommorna. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 |
![]()
Ivan Mauger bästa spik
Ilex P.R bästa skrälldrag |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 |
![]()
Alvena Roy torskar inte heller..
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#9 |
![]()
Pingis är en av de mest tippade i loppet och trots taskigt läge tror jag att Söderström vill vinna loppet även om Markus W. blir släppt till spets.
Vad var det jag sa... Senast redigerad av Supervisor den 2025-03-24 klockan 20:25. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#10 |
![]()
Alltid något!
TVILLING Inlämnat: 2025-03-24, 20:07 Halmstad Lopp 8 Måndag 2025-03-24 Start: 20:56 Kostnad: 40,00 kr Vadet gäller startnummer Hästar 2, 7 Utgångshästar 5 Kim Peek 2 x 20,00 kr = 40,00 kr. Totalt: 40,00 kr. Rättningskod: JHQ STN HBJ -------------------------------- Rätt kombination Odds 5/7 20,97 Summa: 419,00 kr Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
valo (+20) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#12 | |
![]() Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
valo (+5) |
||
![]() |
![]() ![]() |