![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#1 |
![]() V75 Bjerke 15/31, 2025.
Satte 7:an med hjälp ovärderlig hjälp av Masen under tiden på Travpunkten.
La en slant som tack i ett kuvert, till hans adress, men det kom i retur. Lite oroande, men han hade troligtvis flyttat. Bjerke, där jag inte har en susning om 90% av de startande kusarna, så det blir pass för min del. Laddar för Åby veckan där på istället. Tänk fritt, högt och med lite flax rätt, så hoppas jag innerligt att någon här inne som kliver in på spelen på lördag, får något med sig hem. Kör hårt! jajjan |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
![]()
Det var ju lätt att ta beslut om att lägga tiden på något annat än Bjerkes V75a den där veckan när startlistorna kom.
Kallblodsloppet för högsta klassen lyfts ut till förmån för ett betydligt mer lågklassigt nordislopp. Samtliga tränade i Norge . Vågar nog lova att minst 98 procent av atgs kunder har noll koll på dessa pållar. Både klass 2 och klass 3 innehåller också en massa norska hästar som i stort sett ingen i Sverige någonsin sett. Även övriga lopp domineras av för spelarna rätt okända ekipage från Norge. Enkla vägen är då att köpa butiksandelar . Dom lär säljas som vanligt och dom som säljer dom och tjänar provision lär inte annat än skriva att det är en kanonomgång att lägga pengar på precis som dom tycker övriga 364 dagar om året ![]() Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|