![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#1 |
![]() V86 Jägers/Valla 12/3
Jägersro stoltserar med 8x9x8x11 på Sveriges näst största spel inom trav.. Bra jobbat!
Solvalla har (i stort sett) inga som helst problem att fylla sina lopp. Vad beror detta på? Underlag finns det ju gott om i Skåne, Halland, Småland, Danmark och Blekinge. Riktigt jävla uselt är vad det är! Nog om det! (för det ser ändå likadant ut varje gång) Här kommer några vettiga skrällbud: Avd 1. 3 Sultan Of Sound 7% Blir inte förvånad om Eriksson får överta ledningen och dansa undan mot en årsdebuterande jättefavorit. Klart spelvärd! Avd 4. 6 Slave To Love Cal 3% Love You avkomma som drar alla skor, det har vi sett för vilken effekt det kan ge! Bör hitta ner i vettigt spår med flera snabba invändigt. Avd 7. 1 Eight Hour 4% Kan Lövgren hålla ut favoriterna så har hon 6/7 segrar ifrån ledningen. Skoryck aviserat där många betrodda i loppet behåller pjucksen på.. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
![]()
Favorit Surr
Med några stänkar filurer. Halvfyllda lopp på Jägers. Tråkigt. V86 1) 8 Önas Prince Nordström stjärna startar upp året med ett välbetalt träningsjobb. Den här typen av lopp vill man inte ha på Riksspelet. En 14 miljoner häst mot 5 st Klass 1 och 2 Bronshästar . Smyg Hanna tar nog andraplatsen med 7 Darious Di Poggio. Bättre än raden. V86 2) 6 Legacy Of Sound Svårslagen rackare. Gynnas nog om det krävs skor på grund av vädret. Fin Googoo Gaagaa märr. V86 3) 2 Dark Photon Face Ganska stabil Kolgjini travare. Känns änna distansgynnad. 9 Inferno Christoffer har stallform och har perfekt smygläge. Farlig med lucka till slut. V86 4) 1 Sherieff Sound Lurig 5% are med bra läge. Årsdebuten avklarad. Räds inte distansen. 6 Slave To Love Cal Hästen är bra iordning men distansen är väl ett ? V86 5) 2 Overdrive Steel Känns som Ebbinge vinner fram och baklänges. V86 6) 4 Nigel Di Quattro Vi tar väl klyschan bättre än raden ! V86 7) 2 Breidablicks Kahlua Uhrberg läge ! Har gått bra i skymundan på Rikstoton. Känns änna lite bortglömd till 3%! 7 Kaffeåchampagne var lite avslagen senast. Beata hade nog hällt i för mycket kaffe i champagnen ![]() V86 8) 6 Tretiak Tar nog tredje raka. Svårslagen storfavorit. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
basiak (+5) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
![]()
Dagens skrik: Victoria L.L. Det blir ingen spik för mig.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 3355Stats: - - ROI: % Vinstprocent: % |
![]()
För en gångs skull ska jag spela V86 idag. Men då är jag motvalls käring och tar inte med Önas Prince på två hästar och i sista avd där vi hittar omgångens största favorit HELGARDERAR jag. Ibland måste man få kasta pengarna i sjön för det gör man ju oftast ändå när man tror att man inte gör det.
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
![]()
"Enkelraden"
V86 Inlämnat: 2025-03-12, 16:15 Solvalla, Jägersro Onsdag 2025-03-12 Start: 20:30 Kostnad: 10,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 3 Sultan of Sand (8, 6) 2: 2, 4 (6, 11) 3: 5 Nightontheroad (2, 1) 4: 2 I.D.Hipster One (3, 9) 5: 2 Overdrive Steel (3, 1) 6: 10 Lifelong Journey (2, 4) 7: 1 Eight Hour (7, 3) 8: 4, 6 (1, 8) 1x2x1x1x1x1x1x2 = 4 rader. 4 x 10 x 0,25 kr = 10,00 kr. Totalt: 10,00 kr. Rättningskod: SXX KVN HRM |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 |
![]()
V86
Inlämnat: 2025-03-12, 16:44 Solvalla, Jägersro Onsdag 2025-03-12 Start: 20:30 Kostnad: 72,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 3, 6, 7, 8 (1, 5) 2: 7 Mazarin Brodda (4, 6) 3: 1, 4, 5, 6 (2, 9) 4: 5, 6 (2, 3) 5: 2 Overdrive Steel (3, 1) 6: 2 Perfect Zon (4, 10) 7: 1, 3, 7 (11, 10) 8: 4, 6, 12 (1, 8) 4x1x4x2x1x1x3x3 = 288 rader. 288 x 1 x 0,25 kr = 72,00 kr. Totalt: 72,00 kr. Rättningskod: FFG HCN WCN Lopp2 Mazarinen gick ju en 12 tid senast verkar ingen annan kunna vid en snabb koll(men missa kanske nått) Lopp 5 Holländare ![]() Lopp 8 12 Savoy Brown gammalt band från 60-70tal måste man ju spela. Fler som spelar gamla målvakter ser jag ![]() Senast redigerad av Nollkollolisten den 2025-03-12 klockan 15:50. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 | |
![]() Citat:
8 6 1-2-4-5-6-8-9 1-2-3-5-6-9-10 2 2-10 3-7-11 6 Väntar med att lämna in för å kolla in önas innan start. Blir spik eller spikar emot. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#8 |
![]()
Jag är i valet och kvalet ang V86 spel. Men om jag spelar ryggar jag nog snygg Elins drag.
3 Victoria L.L med formkusken Rosleff bör nog streckas. Men ingen spik i min värld. 2 Je’taime Legacy har lite väl många G i raden men läget är bra. 10 Hidalgo Simoni. Bortlottad ? Tja kanske men gått bra tidigare med Tinter i jollen. Nu sitter Djuse pojken Mats upp !! Dessutom utrustad med Orlando Vinci gener. Bara en sån sak ![]() Senast redigerad av Efterhandaren den 2025-03-12 klockan 17:19. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#9 |
![]()
2 Dark Photon Face Mommert hästen ser grymt laddad ut i värmningen. Endast galopp emot om han är överladdad.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#10 | |
![]() Citat:
2 Dark Photon Face (V86-3) -Det är en väldigt fin häst som borde ha en fin säsong framför sig. Han är startsnabb. Sedan är det frågan vad han hittar på när det är årsdebut för att han kommer att ha mycket energi och jag hoppas att han kan använda krafterna på rätt sätt. Jag får lägga upp det efter hur hästen känns. Jag tokladdar inte om han är för vass. Det är bara början på hans säsong, men är han i harmoni bakom bilen så är han snabb ut och normalt sett är han lugn i loppen. Han har tränat väldigt fint. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#11 | |
![]() Citat:
|
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#12 |
![]()
Dagens försök:
3,6,8 2,4,6,7,11,12 1,2,4,5 10 Hidalgo Simoni 2 Overdrive Steel 2,10 7 Kaffeåchampagne 4,6 |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#13 |
![]()
V86 Jägersro/Solvalla
V86.1 A-hästar: ✅8 Önas Prince – Elithäst som möter enklare motstånd. Trots comeback bör han runda fältet. Ej toppform ännu, tränaren säger runt 80-85%,behöver två sprinterlopp. ✅6 Tearsinheaven – Formstark, tål distans, bra startryggar. Potentiell vinnare även om Önas Prince sveper. B-hästar: ✅3 Sultan of Sand – Taktisk fördel i spetsläge. Håller form. ✅7 Dareios di Poggio – Spurtstark, form, fast med krafter kvar senast. ✅1 Molly Vici – Bättre än raden, gynnas av tempo. V86.2 A-hästar : ✅4 X.O.Kemp – Snabb ut, årsdebuten mycket lovande. Bästa spåret för spets. ✅2 Je t’aime Legacy – Bästa läget, vunnit varje gång i ledningen, viktig spetskandidat. B-hästar: ✅6 Legacy of Sound – Form + speed = skrällvarning! Har visat klass. ✅11 Guenerina – Vass form, kapabel att vinna bakifrån. Toppkusk. V86.3 A-hästar: ✅9 Inferno – Formstark, speedig, Eriksson i form – klar A-häst. ✅2 Dark Photon Face – Startsnabb, lågstreckad kapacitetshäst med hög maxnivå. B-hästar: ✅5 Nightontheroad – Underskattad formspurtare – kan överraska vid klaff. ✅1 Peak of Glory – Bättre än raden, snabb ut, smygläge, platsbud med viss segerchans. V86.4 A-hästar: ✅2 I.D.Hipster One – Bästa läget, vass insats senast, spetsbud och håller form. ✅3 Hercules Godiva – Segermaskin, stark över lång distans, given i tätstriden. B-hästar: ✅5 Just Fontaine – Stark, segervan, passar perfekt över distans – ✅9 Selective Calling – Örjan upp, vass form och bra speed – stark avslutare. ✅6 Slave to Love Cal – Tuff typ som kommer med bra årsform och skrällpotential, debut barfota runt om. V86.5 A-hästar: ✅2 Overdrive Steel – Stark seger senast, tål grovjobb, hög vinstchans, spelvärd favorit. ✅3 Kreadlys Lew – Formstark, snabb avslutare, mycket kapabel – ska med tidigt. B-hästar: ✅1 DiMaggio Face – Stark senast, smidig position från start – tänkbar om klaff. ✅8 Vanquish – Stark insats senast, kan följa ryggar och spurta ner många. V86.6 A-hästar: ✅10 Lifelong Journey – Formkurva pekar uppåt, bra avslut två gånger i rad, spelvärde. ✅2 Perfect Zon – Mycket stabil, stark ut och tätkandidat. Given A-häst. B-hästar: ✅4 Nigel di Quattro – Har kapacitet för att vinna detta, behöver rätt lopp. ✅12 Kent’s Marre – Ofta bortglömd, men spurtar bra gång på gång, bör med vid gardering. ✅1 Nowhere Fast – Startsnabb, kan leda länge om tempot blir rätt. Form något svårbedömd. V86.7 A-hästar: ✅3 Victoria L.L. – Fick aldrig chansen senast, formkurva uppåt, spetsläge. ✅7 Kaffeåchampagne – Stark form, har vunnit lätt i enklare sällskap tidigare. B-hästar: ✅2 Breidabliks Kahlua – Understreckad spurtstark häst med toppform. Spelvärd. ✅11 Garden Leave – Glöm senaste galoppen, stark spurtare med hög kapacitet. ✅10 Perfect – Lurigt läge men bra formbesked senast, kan överraska. V86.8 A-hästar: ✅6 Tretiak – Klass och vinnarinstinkt, spår 6 är ok vid tidig offensiv. Trolig spets eller dödens. ✅1 Global Enjoy – Bra spår, barfota, formstark, tål grovjobb och stark avslutare. B-hästar: ✅4 Apomorfin – Sparat i flera starter, barfota nu och spelvärd outsider. ✅12 Savoy Brown – Starka avslut i skymundan, låg streckning, passar vid högt tempo. ✅10 Apollo Prophet Cal – Kapabel, barfota och god avslutare – bör inte glömmas. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#14 |
![]()
Avd
1: 3, 6, 8 (3, 6) 2: 4 X.O.Kemp (6, 2) 3: 1, 2, 5, 8 (6, 9) 4: 1, 2, 3, 5, 9, 10 (7, 6) 5: 1, 2, 8 (6, 3) 6: 10, 12 (12, 10) 7: 11 Garden Leave (1, 3) 8: 1, 4, 5, 6 (6, 4) 3x1x4x6x3x2x1x4 = 1728 rader. 1728 x 1 x 0,25 kr = 432,00 kr. Totalt: 432,00 kr. Rättningskod: SWP RFW WNF |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|