![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#1 |
![]() Onsdag 5/3 - Bergsåker / Valla - V86 mm
Solvalla Dragen
Blandade Småhopp Med Galenskaparen. V86 2) 7 Dahlia Brodda 1% Tinter har stallform, Tietz är ok i jollen och hästen känns änna på G. Åtminstone plats stänkare. V86 4) 1 Who’s The Winner 6% Jo det är Mika och Petri med frågehästen ![]() V86 6) 4 Oracle Vixi 17% Borde snart vara dags för en vinst igen. Bra läge och duger i klassen. Går på alla distanser. V86 8) 5 Bourbon Brodde 33% Åby hästen är stark som majs Whiskey och distansgynnad är bara förnamnet. Järpedal gör Stockholms resan i angeläget ärende. Grym DD spik. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
Super Moderator
|
![]()
Med tanke på att Bourbon B verkar sjunka i spel-% så håller jag helt med om att den är en given spik. Både DD och stora systemet.
![]() |
#3 |
![]()
Ja Åby hästarna brukar bli bortglömda på Nationalarenan. Bourbon gick en 12 tid i finalen (oplacerad ) senast på fel distans. Formen är glödhet.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 3391Stats: - - ROI: % Vinstprocent: % |
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 |
![]()
Dåligt påläst på kluriga Bergsåkers hästar. Travtips/spel som utspelar sig ovan Dalälven känns iskallt på alla sätt för min del. Står nog över spel. Möjligen en liten chansrad.
14 Rupie är ganska hårt betrodd trots läget men mitt drag är 7 Justin Bieber Sisu som känns tidig. Men det känns onekligen garderingsvänligt. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 |
![]()
2,7,11,1 är min första tanke men helst helgardering i ett öppet och jäkligt svårrankat lopp.
14 Rupie blir nog rejält överspelad och borde få för långt fram. Kan såklart vinna om det blir övertempo och hon får ett drömlopp men -Schas för min del!! |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#8 |
![]()
Det blåser rejält i Sumpan nu strax e lunch 14,00
är nog uppåt 10 sekundmeter, väst kanske lite nordväst, dvs motvind bortre långsidan |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#9 |
![]()
Varmt men lite blåsigt. Det ska nog inte påverka kvällens tävlingar.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#10 |
![]()
Omgångens rensare jag inte lämnar utanför..
Avd 1. 2 Hypnotize 15% sos? 9 New Lane 9% vid tempo. Avd 5. 2 Nova Lane 2% kan få loppet i ett ihåligt race. Avd 6. 2 Bases Loaded 2% inte helt oäven för spets och slut. Avd 7. 14 Timeless Sunset 3% blir farlig om det blir flera omstarter. Avd 8. 7 Dynamite Sensation 2% kalasform! Vinner 2-3 av dessa så blir jag jävligt glad ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#11 |
![]()
Garderar ni avd 4 så glöm inte 3,7 bakom 2,4!
Själv kommer jag spika i det loppet.. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#12 |
![]()
V86 Solvalla/Bergsåker
V86.1 ✅A-hästar: (6) Zigzag Zagazoo, (7) Before Takeoff ✅B-hästar: (1) In Your Time, (2) Hypnotize, (9) New Lane ✅C-hästar: (4) Topper, (8) Hurricane Godiva (6) Zigzag Zagazoo och (7) Before Takeoff har hög kapacitet . Se upp för hästar som (9) New Lane och (2) Hypnotize. V86.2 ✅A-hästar: (6) Tamacti Jun ✅B-hästar: (3) Patriot Zon, (9) Selective Calling, (5) Lacazette ✅C-hästar: (1) Kapucine d'Inverne, (2) Interwall En klar favorit i (6) Tamacti Jun, som har en hög segerprocent och vinner på olika sätt. Bakom favoriten finns det starka motbud, särskilt (3) Patriot Zon och (9) Selective Calling, som båda har kapacitet att utmana. V86.3 ✅A-hästar: (3) Hibovalle, (5) Re Vital ✅B-hästar: (7) Eld Vide C.G., (10) M.P. Domino ✅C-hästar: (8) Ethel, (2) Tåga Storm Loppet ser öppet ut med flera formstarka hästar. (3) Hibovalle och (5) Re Vital har starka avslutningar och är givna bud. (7) Eld Vide C.G. kan leda länge om han kommer till spets. Se upp för (10) M.P. Domino, som kan profitera på högt tempo. V86.4 ✅A-hästar: (4) Inferno, (2) Gold from Heaven ✅B-hästar: (1) Who’s the Winner, (9) Fiona ✅C-hästar : (10) Lupin Mearas, (3) K.G.H. Niceman Det kan bli en tuff spetsstrid, och det gynnar starka avslutare. (4) Inferno och (2) Gold from Heaven är snabba ut, men (9) Fiona kan profitera på högt tempo. V86.5 ✅A-hästar: (14) Rupie, (11) Zirkon Klipp ✅B-hästar: (7) Justin Bieber Sisu, (10) Don'taskdon'ttell ✅C-hästar: (15) Seduzione Osåfin, (1) Swish Soldi Ett lopp där de bästa hästarna står på tillägg. (14) Rupie och (11) Zirkon Klipp är de starkaste, men (7) Justin Bieber Sisu och (10) Don'taskdon'ttell har kapacitet att blanda sig i segerstriden. V86.6 ✅A-hästar: (4) Oracle Vixi, (10) Organzza ✅B-hästar: (7) Freako, (1) Nouchka di Quattro ✅C-hästar: (6) Pure Diamond, (2) Bases Loaded Sprinterdistans och autostart gör att tempot blir högt, vilket gynnar både spetsfavoriten (4) Oracle Vixi och de starka avslutarna (10) Organzza och (7) Freako. V86.7 ✅A-hästar: (6) Mon’s Tornado, (13) Fortune Mearas ✅B-hästar: (14) Timeless Sunset, (3) Guvenör Godiva ✅C-hästar (skrällbud): (2) Oryx Håleryd, (1) Perfect Harmony (6) Mon’s Tornado kan ta spets och slut. Gardera med (13) Fortune Mearas och (14) Timeless Sunset om du vill ha starka avslutare. Plocka med (3) Guvenör Godiva och (2) Oryx Håleryd om du letar efter mindre streckade hästar som kan överraska. V86.8 ✅A-hästar: (6) Competivo, (5) Bourbon Brodde ✅B-hästar: (9) Drill, (2) Ebullient ✅C-hästar : (1) Nikylon, (4) Wings Level Lång distans och voltstart innebär att loppet kan bli utdraget, vilket gynnar starka avslutare. (6) Competivo och (5) Bourbon Brodde är de starkaste på distansen, men (9) Drill kan överraska om han får ett bra lopp. Resultat : ✅4 A-hästar. ✅3 B-hästar. ✅1 C-häst. 328 352 kr ![]() Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
pojmonen (+5), Liisa (+5), Drivarn (+5), basiak (+5), Gotland (+328), SwedishHorseRacing (+200), Heppson (+5), Liisa (+3), Liisa (+2), Liisa (+8) Senast redigerad av Baltasar den 2025-03-05 klockan 21:03. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#13 |
![]()
V86
1,2,4,6,7,9 6 3,5 4 11,14 4,7,10 6 5,6 |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |