![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#1 |
![]() Måndag 24/2 - Färjestad - V64 mm
Trot eller ej men trots senaste tidens hälsoproblem har jag hamnat på Teneriffa.
Min livmedikus tyckte det var ok med ett besök efter att farit som jojo mellan undersökningar och provtagningar senaste månaden. Han kanske ville ha lite lugn och ro samt slippa Loke gubbens dagliga tjat och funderingar ang den gamle kroppen. Ungefär som vissa Sharps filurer bedömer mina inlägg på sidan. Men de får ni stå ut med. Jag säger citerar Robban Broberg : ” jag är inte dö än de bara luktar så ” . Lite travsurr gällande Färjestads omg. som omväxling. Psst jag har ett litet bananträd med en jätteklase av guleböjar (gröna förstås) i blickfånget. Kanske kan vara ett gott omen ![]() V64 1) 8 Zenato står grymt bra inne i klassen men läget är lite oddshöjande. Men jag tror Jepson är med stregen och 28% är ett bra spelvärde. V64 2) Nordisar är som bekant Nordisar och denna gång grymt orutinerade. . Jag skjuter från höften (som så ofta) 12 Järvsöbläs För Magnus iväg hästen från start kan det räcka långt men 20% är väl i högsta laget ? Eller ? V64 3) 4 Nagoia Jepson upp bakom Goop familjens guldägg. C.J sätter nog straffen rä rä rätt upp i krysset. V64 4) Nordisar igen ![]() 1 B.B.Kläbo Storfavoriten kanske håller undan ? Vem vet inte ja………. V64 5) 1 Strong De La Hoya har ingen vacker rad men bra läge och Jepson upp är ett plus för gamle 10 årige slitaren från Mörtebol. 11 Hot Dansk Dynamite Sybille hoppar upp i jollen och det är väl inget plus. Men citat Ralf E. : en gör så gött en kan. Jag tror dock att hästen är bättre än raden och trots läget en platsstänkare. V64 6) 2 H.Pine Mahara Jepson upp på Henriksens vältränade hästar är alltid intressant. Bra läge och undrar om inte hästen känns änna distansgynnad. God tur alla Sharps filurer. Ha de gött för det har jag ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 | |
![]()
Verkar som om alla analyser är överflödiga. Strecka Jepson så är du hemma
![]() Citat:
|
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
![]()
En av få dagar på ett år som det kan ha kostat att bara spela V6. Men rätt övertygad om att de allra flesta som spelade hyfsat favoritbetonade system ändå inte ens fick fyra rätt.
Så ingen anledning att spela i alla tre vinstpoolerna framöver heller om det inte handlar om system som har extremt fokus på lågprocentare . Och det tar väl ett antal månader (eller något år) innan det nästa gång blir jackpot på sex rätt och fyrsiffrig utdelning på fyrorna. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|