Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2025-02-09, 15:32   #1

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 3336

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

V75 Åby 15 februari

Spik på Phoenix Photo i den magra gulddivisionen känns som en robust början på veckans filurande. Vet dock ej spåret ännu men möter väl ingenting och Ohlsson är van förare.
bosseguldheden är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2025-02-09, 17:06   #2

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 16626
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bosseguldheden Visa inlägg
Spik på Phoenix Photo i den magra gulddivisionen känns som en robust början på veckans filurande. Vet dock ej spåret ännu men möter väl ingenting och Ohlsson är van förare.
Som sagt får Uffe ett bra spetsläge är det väl hästen att slå i en som vanligt svag 9 hästars Februari Gulddivision.
Såg att Bicc’s Avalon och Börtas Ankare möts i en tuff stayerlopps match V75 4. Esteban Bar med Wilma är oxå en luring i loppet.
Tre tuffa tjejer som drivers och känns spännande så här på söndags kvällen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bosseguldheden (+5)

Senast redigerad av Efterhandaren den 2025-02-09 klockan 18:06.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2025-02-09, 18:49   #3

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Som sagt får Uffe ett bra spetsläge är det väl hästen att slå i en som vanligt svag 9 hästars Februari Gulddivision.
Såg att Bicc’s Avalon och Börtas Ankare möts i en tuff stayerlopps match V75 4. Esteban Bar med Wilma är oxå en luring i loppet.
Uffe fick spår ett som alltid kan bli bra på Åby. De tre tjejerna du nämner i Lärlingsloppet tänker jag ta med. Eventuellt även Dante nu när han slipper köra en Kolgjini-galoppör.

Sen får man väl höra vad V75-kungen PU säger om sina chanser. Han kan ju Åby-banan.

Väderprognosen talar om 1 plusgrad, vindstilla och sol. Nästan så jag blir sugen på att ta Mölndalsbussen ner från heden.

Senast redigerad av bosseguldheden den 2025-02-09 klockan 20:13.
Gammal 2025-02-09, 21:12   #4

KalleKluts avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 11833
Standard

Citat:
Uffe fick spår ett som alltid kan bli bra på Åby. De tre tjejerna du nämner i Lärlingsloppet tänker jag ta med. Eventuellt även Dante nu när han slipper köra en Kolgjini-galoppör.

Sen får man väl höra vad V75-kungen PU säger om sina chanser. Han kan ju Åby-banan.

Väderprognosen talar om 1 plusgrad, vindstilla och sol. Nästan så jag blir sugen på att ta Mölndalsbussen ner från heden.
Spår 1 är allt annat än bra för Phoenix Photo med tanke på stressfaktorn och galopphistoriken.. Nu är det ju bara 9 ekipage till start så det kan gå bra ändå med tappstart. Solklart bästa hästen och med spår 3-5 så hade det varit "allas" spik. Nu blir han säkert spelad till 55% ändå och då finns det värde på framförallt Beartime och Emoji. Men långt kvar till lördag..
KalleKlut är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2025-02-09, 21:37   #5

KalleKluts avatar

Standard

Avd 1. Untersteiner blir nog med rätta favorit med tanke på dunderformen i stallet. Garden Leave slog ju av Laferarri Dimanche senast på speed och bör ha ännu bättre form nu med två lopp i kroppen.. Spåret emot men blir nog väldigt stor favorit! Jätteskrällen är Ziva om Crebas kan hålla henne i trav och få 3e/4e invändigt. Åtminstone en riktigt bra platschans till högt odds..
Gammal 2025-02-09, 21:53   #6

KalleKluts avatar

Standard

Avd 6. Känns spontant vid första anblick som ett trehästarslås!
3 Love Silvio till spets med 1 The Rising Hope i ryggen. Ute i spåren kommer 15 Nice Steel!
Gammal 2025-02-10, 09:34   #7

Standard

Citat:
Upptäckte en tuff tjej till som kör åt en tuff tjej, H Larsen kör åt Hanna; 8 That´s so Clever. Det här blir nog det dyraste loppet för mig.
Gammal 2025-02-10, 11:43   #8

Standard

Citat:
Upptäckte en tuff tjej till som kör åt en tuff tjej, H Larsen kör åt Hanna; 8 That´s so Clever. Det här blir nog det dyraste loppet för mig.
”åh,åh,åh tjejer”
Grymt 15 hästars lärlingslopp och utslagsgivande 2640. Med ganska rutinerade lärlingar och grymt spännande spårtrappa.
Gammal 2025-02-10, 15:23   #9

Standard

Måndags Funderingar

Måndags Spikar.
1 Phoenix Photo. Vinner felfri.
2 Lejonkungen. Bra läge, form, klasstillhörighet och kusk.
6 Maserati Hall. Topptrimmad V12a. Jepson upp. Chansdrag i öppna Brons.

Måstestreck.
V75 6) 7 Önas Tindra. Luring med stort L.
15 Nice Steel. Rikstoto härdad. Endast läget emot.
V75 1)
2 Hearts. Grym Norska. Endast spår 2 i volt emot.
5 Garden Leave. Grym Svenska. Endast spår 5 i volt emot. Ganska stabil trots Ready Cash gener.

Garderingslopp.
V75 2) 1-2-4-6-9. Räcker nog inte. Klass 3 är Klass 3. Blundar och pekar mer eller mindre.
V75 4) 2-8-10-11-12-13-15. Kan räcka.

Tryckte av misstag bort en lång roman om mina Åby funderingar så det blev en light modell istället. Kanske lika bra det. De är väl några signaturer som blir glada. Slipper gratulera mina dåliga tips utläggningar.
Ha de gött vänner / Vi kör på så länge ”*värt står och bråten håller” som en gammal bond gubbe myntade när det var dags för skörd i min barndom på jordbruket.
* vädret är bra och maskinerna fungerar.

Senast redigerad av Efterhandaren den 2025-02-10 klockan 20:35.
Gammal 2025-02-10, 19:46   #10

Standard

Citat:
Måndags Funderingar

Måndags Spikar.
1 Phoenix Photo. Vinner felfri.
2 Lejonkungen. Bra läge, form, klasstillhörighet och kusk.
6 Maserati Hall. Topptrimmad V12a. Jepson upp. Chansdrag i öppna Brons.

Måstestreck.
V75 6) 7 Önas Tindra. Luring med stort L.
15 Nice Steel. Rikstoto härdad. Endast läget emot.
V75 1)
2 Hearts. Grym Norska. Endast spår 2 i volt emot.
5 Garden Leave. Grym Svenska. Endast spår 5 i volt emot. Ganska stabil trots Ready Cash gener.

Garderingslopp.
V75 2) 1-2-4-6-9. Räcker nog inte. Klass 3 är Klass 3. Blundar och pekar mer eller mindre.
V75 4) 2-8-10-11-12-13-15. Kan räcka.

Tryckte av misstag bort en lång roman om mina Åby funderingar så det blev en light modell istället. Kanske lika bra det. De är väl några signaturer som blir glada. Slipper gratulera mina dåliga tips utläggningar.
Ha de gött vänner / Efterhandaren som tyvärr har fått problem med hälsan. Men vi kör på så länge ”*värt står och bråten håller” som en gammal bond gubbe myntade när det var dags för skörd i min barndom på jordbruket.
* vädret är bra och maskinerna fungerar.
Spikar oxå Phoenix och Lejonet. Tråkigt att höra att du har problem med hälsan. Är det nåt du kan påverka i positiv riktning?
Gammal 2025-02-10, 20:32   #11

Standard

Citat:
Spikar oxå Phoenix och Lejonet. Tråkigt att höra att du har problem med hälsan. Är det nåt du kan påverka i positiv riktning?
1) Hoppas ”våra” spikar levererar.
2) Tack för omtanken bosseguldheden.
3) Egentligen inte.

Ångrar att jag tog upp hälsoproblemen. Jag raderar. Det passar bättre med travsurr på sidan.
Gammal 2025-02-10, 23:13   #12

KalleKluts avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KalleKlut Visa inlägg
Spår 1 är allt annat än bra för Phoenix Photo med tanke på stressfaktorn och galopphistoriken.. Nu är det ju bara 9 ekipage till start så det kan gå bra ändå med tappstart. Solklart bästa hästen och med spår 3-5 så hade det varit "allas" spik. Nu blir han säkert spelad till 55% ändå och då finns det värde på framförallt Beartime och Emoji. Men långt kvar till lördag..
Ju mer jag läser loppet desto mer "säker" blir jag på att han inte tar ledningen.. Skor på, spår 1 och ganska hög galopp% för att vara en guldhäst. Jag är inget fan av Beartime men frågan är om inte Jepson sitter i ledningen åtminstone initialt
Risken är väl att första femhundringen går i 09 tempo.. Blir det så då vinner Emoji eller möjligtvis Frodo Cash vilket dock är lite mer långsökt.
Phoenix Photo har ju en viss benägenhet att galoppera, men det är väl mer när han ska bryta ner i banan. Det slipper han ju nu men mmmm.. 1, 2 eller 4 hästar beroende på hur man läser loppet!
Gammal 2025-02-11, 04:46   #13

Sharp$: 6123
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KalleKlut Visa inlägg
Ju mer jag läser loppet desto mer "säker" blir jag på att han inte tar ledningen.. Skor på, spår 1 och ganska hög galopp% för att vara en guldhäst. Jag är inget fan av Beartime men frågan är om inte Jepson sitter i ledningen åtminstone initialt
Risken är väl att första femhundringen går i 09 tempo.. Blir det så då vinner Emoji eller möjligtvis Frodo Cash vilket dock är lite mer långsökt.
Phoenix Photo har ju en viss benägenhet att galoppera, men det är väl mer när han ska bryta ner i banan. Det slipper han ju nu men mmmm.. 1, 2 eller 4 hästar beroende på hur man läser loppet!
Riktig pensionärsträff i gulddivisionen, någon ungtupp bland gamlingarna.

Emoji kommer med kanonform och blir spännande nu när alla springer mot Phoenix.

Senast redigerad av Jajjan den 2025-02-11 klockan 06:54.
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2025-02-12, 11:06   #14

Standard

Skrällås i avd 2: 4 Fawaz Mil och 7 Alberdi Wine. Lejonkundgen och Phoenix Photo har jag redan bestämt mig att singla så nu är det fyra lopp kvar att klura på, men det är ju bara onsdag...
Gammal 2025-02-14, 18:35   #15

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 1358
Standard

Mina tankar till morgondagen.

Avd1. A:6-2 B:3-5 C: 12-7-9
Bring me money ingen tokig kuse. 1-1-9 riktigt tråkig segerkurva men vann sist. Rankar ner favoriten lite då det blir vanlig vagn igen.

Avd2. A:2-3-4 B:1-7
Rankar ner favoriten, tycker den är för hårt streckad. Håller väl knappast ledning här. MW har vunnit spårlott och kan nog lägga upp för bra löp för bägge sina. Dwight-Törnkvist har jag för vana att passa.

Avd3. A:1 B:6-4
Phoenix vinner normalt, får se hur jag gör.

Avd 4. A:12 B:resten
En eller alla. Har fått för mej att Luca ska ha bra chans här. Klarar distans perfekt. Stallformen är kanon. Lär bli spik för 14 streck blir jobbigt att få ihop till mina små system.

Avd5. A:1 B:4-10-2-5-6
En eller flera. Felfri blir det nog vinst men galopprisk finns. Troligtvis spik men rensar bra där bakom så vi får se. Rankar upp nr4 Spirit of love som säkert inte fattade att det var tre varv sist.

Avd6. A:1-15 B: resten
Här har jag dagens lås. Stålet lekte med värre motståndare sist och ettan är rolig. Fick ju kanonspår här, KAN bli felfri avgång.

Avd7. A:4 B.6-5-1-12-10
Kingen har toppform, var med Stoletheshow och Beartime sist i Norge i guld.

Ja, det här ska väl gå att knåpa ihop på nå vis
kjel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td