![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#76 | |
![]() Citat:
Då vågar jag påstå att det nog aldrig hänt nere på de franska ovalerna. Ivf under de år jag kollat på franskt trav. Önskar att urusla prispremierna höjs rejält, så slipper vi lopp där kuskarna tvingas köra för att rädda pengar till foder, hellre än att våga tävla mot favoriten. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#77 | |
![]() Citat:
|
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#78 |
![]()
Neymar Boko är min stänkare i avd 5. Kom igen Svedlund.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#79 | |
![]() Citat:
Om fler skulle tävla i loppen som i Frankrike , så kan inte kusken till favoriten ta för givet att han blir släppt till spets utan kamp. Vilket är ”comme il faut” här i Sverige och händer i stort sett aldrig på kontinenten. Senast redigerad av Jajjan den 2025-02-08 klockan 18:01. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#80 |
![]()
Bra, då var U-hästarna klara. Sur på mig själv att jag inte behöll de här två som spikar rakt av.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#81 |
![]()
För 5-rätt.
2,12 3,4,5,6,10,12 Stormvarnar för Mats Djuses bästa chans i omgången Bettle Hanover. Bank på DD och ett rejält vinnarspel. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#82 |
![]()
6x6 hästar för 6 rätt.
6) 2,4,5,7,11,12 7) 1,3,4,6,7,11 DD: 12-6 Hinner inte se sista loppet. Senast redigerad av Shooter den 2025-02-08 klockan 18:01. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#83 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#84 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#85 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#86 |
![]()
Du skrev att prispengarna i Sverige är usla, som en förklaring till hur loppen körs här jämfört med Frankrike.
Mtp vad Westholm, som har koll på Frankrike, sa så är prispengarna klart bättre i Sverige. Vi i Sverige stirrar oss blinda på prispengar på enbart Vincennes, som är i princip allt vi ser från Frankrike. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#87 |
![]()
Drog han in 750 tusen till stallen idag Peter U?
Grymt jobbat! |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#88 |
![]()
...
Senast redigerad av Samson den 2025-02-08 klockan 18:52. Anledning: fel |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#89 |
![]()
Mats E. Djuse hoppades på draghjälp av Lähdekorpis häst.
Denna var med förlov sagt pinsamt dålig. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#90 |
![]()
Bingo för atg att lägga gulddivisionen utanför V75 där en usel megafavorit i High On Pepper galopperade som slagen. Sen är frågan om 5 rätt orkat upp till 15 kr även om det loppet varit med. Nu kan dom konfiskera 25 mkr till framtida jackpots .
Senast redigerad av olle den 2025-02-08 klockan 18:56. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|