![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#61 |
![]()
Jobbar bara med en spik idag Fahrenheit.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#62 | |
![]() Citat:
Örjan hade aldrig kommit till spets, och insåg det. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#63 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#64 | |
![]() Citat:
|
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#65 |
![]()
Det är tydligen spets och slut som gäller idag. Smarte Uffe fuskade bort ett varv och min Favorit Spik fick för tung resa.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#66 | |
![]() Citat:
Inte ens i Finland, ser man det svenska otyget, med att ge upp loppen före start om det finns en storfavorit. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#67 |
![]()
Det var surt då jag hade garderat från början, men jag läste chatten med Djuse och han tyckte i att favoriten var omgångens säkraste spik.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#68 | |
![]() Citat:
Många verkar lika förvånade varje gång, de utlänska ekipagen har väl när de tävlat på hemmaplan, aldrig startat utan att det tävlas i loppen, därför är de så mycket bättre än de svenska ekipagen. De kommer hit med en helt annan hårdhet. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#69 | |
![]() Citat:
|
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#70 |
![]()
Hoppas på Uffe igen nu!
Ingen kaffe å bubbel |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#71 |
![]()
4,5,6,11 här för 4 rätt i avd 4
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#72 |
![]()
den kusken kanecce fattar inte hur han sitter bomb fast vem gav han licens
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#73 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#74 |
![]()
En U-häst klar. En till så ska det väl bli 6 rätt som tröstpris. Vi får se. Har även Platsraket på dem.
RAKET Inlämnat: 2025-02-08, 12:15 Solvalla Lördag 2025-02-08 Start: 17:27 Kostnad: 50,00 kr Vadet gäller startnummer Lopp 8: Plats 10 Kaffeåchampagne 9: Plats 8 Tretiak 10: Plats 12 Lady Beluga 1 x 50,00 kr = 50,00 kr. Totalt: 50,00 kr. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#75 |
![]()
Har haft Kaffe å Champagne som spikförslag hela veckan men Djusepojken lät så jäkla optimistisk ang Hålerydarn så jag gaddade på i sista stund. Tänkte när två strider vinner en tredje. Men Jepson satte straffsparken (igen) Första tanken är………….
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|