![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#1 |
![]() Tisdag 4/2 Jägers & JP
Avd 3 Gustav rätt stor favo med Uhrbergs Trend,
känns väl inte super märkvärdig, skoj med Holländska Loric Runancy, brukar stå bra inne ... chansspik? Dock varning för Jockes Henessi Joy i samma lopp :-) Lycka till! Senast redigerad av Countrycalle den 2025-02-04 klockan 14:11. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
![]()
Eftermiddags Surr
Lite halvdan Jägers omgång med ganska ihåliga lopp. Vimlar av chanslösa hästar och tunga favoriter. Typiskt vardagstrav i Februari. Det lutar åt punktmarkering på Ecce pojken för min del. Utgångsrad. V64 1) 7 Springdayfree och 6 Movement It Är mina chansdrag till låg %. Känns lite som bättre än raderna men jag har haft fel förr. Hösten 1988 tror jag det var ![]() Favoriten känns bortlottad från spår 1. V64 2) 9 Rex Tile Spår 4 i volt för auto hästen är oddshöjande men fixar Sofie en felfri avgång är hon med på stregen i lurigt lopp. V64 3) 4 Trend känns som omgångens dunderspik. Spets och slut. V64 4) Tvåhästarslopp 7 Azzurro och 9 I Gotta Go V64 5) 5 Lindstedt Boko Ok pausat länge men Ipren mannen och Mommert häst känns onekligen intressant i min värld. 10 Landmark River Ecce mannen sitter väl på leken. Endast spåret emot. V64 6) 2 Mister Vredebest är gammal följehäst från Juulemannen. Vinner inte så ofta men jag ger mig inte. 7 Boli You S.M. En gammal fin Malmqvistare. Stark och rejäl när han travar. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Countrycalle (+5) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
![]()
Lagt ner rätt mkt tid nu på omg ... ser lite halvkul ut faktiskt :-)
Två timmar kvar till inlämning men följande 3 tycker jag sticker ut lite pga lite streck mot chans ... borde nog vara ca dubbelt :-) Avd1 Molly Vici Avd4 Bakerman Avd6 Izor Sisu Även om Landmarker R är bästa vinstchansen i omg så är Loric Runancy roligare ... så spik ;-) Jocke värst emot ;-) Som sagt två timmar kvar ... det kan ändra sig! |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 | |
![]() Citat:
[QUOTE=Countrycalle;834250] Avd1 Molly Vici (2a, ok men blev uppsnackad hos ATG) Avd4 Bakerman (Gick för det men svag) Avd6 Izor Sisu (Osynand invändigt, utan att köras, nästagång!) Även om Landmarker R är bästa vinstchansen i omg så är Loric Runancy roligare ... så spik ;-) Jocke värst emot ;-) Loric kördes fast ... och ända motbudet Jocke vann lätt ![]() (Trend var som väntat omg kassko!) I mål ,4a rätt själv och V6 så kommer bättre dagar! :-) Återkommer. Tack för uppmärksamhet! .. Senast redigerad av Countrycalle den 2025-02-04 klockan 22:29. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 | |
![]() Citat:
![]() ![]() |
![]() |
#7 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#8 |
![]()
148 kr i måndags var finfint.
48 lax igår var ganska "meh" betalt för en rätt så svår rad.
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#9 |
![]()
Landmark river måste ju ha varit sjuk eller är hästen inte bättre än sådär?
Fick förvisso gå i dödens men endå. Senast redigerad av Niskel den 2025-02-05 klockan 09:00. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#10 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#11 |
Administrator
|
![]()
Hörni, att klanka ner på folk som faktiskt delar med sig SINA tankar på förhand är ett ganska uselt sätt att visa sin egen begränsning.
Det tillför INGENTING förutom dålig stämning och är inget som hör hemma här. Vill man vara dryg och nedlåtande mot andra görs det bäst på andra forum. OK? ![]()
![]() ![]() |
![]() |
|