![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#1 |
![]() Tisdag 28/1 - Eskilstuna - V64 DD mm
Lite Efter Gröt Surr
Kollade snabbt igenom V64 listorna och det ser ut som Djuse pojkarna återigen håller lekstuga med konkurrenterna. Favoriterna står på kö. Försöker mig på att hitta rätt i DD djungeln istället. Har lite M.B.Svedberg Feeling ![]() DD 1) 3 Dee Godfather är väl ute på fel distans och hårt motstånd ? Men härdad i ganska tuffa gäng. Lite halvsega vinterbanor passar nog bra för starke och rejäle Gudfadern. Jag chansar. 4 Triton har väl hittat rätt motstånd och det kan vankas spets och slut på favorit distans. Kan dock vara lite sliten i kropp och knopp efter tuff matchning ? 26 starter 2024. DD 2) 3 Billy The Bronco Racer distans igen. Ok även denna Svedbergare kanske missgynnas lite av distansen. Dessutom pausat. Men vid sunda vätskor är han nog med på stregen. Visade fina takter i höstas. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
![]()
Vi får hoppas på en bra utdelning.
Ibland vet jag inte vad som händer med den. Begriper inte då man spelar för 500 kr och får alla rätt, men endast tillbaka 263 kr. Vart tar dom andra pengarna vägen från 264 kr upp till 500 kr? Man borde väl få insatsen tillbaka i alla fall, om man får alla rätt. Det är väl det minsta man kan begära? Vart är mina 237 kr? Har endast fått 264 kr. Har full förståelse för att man förlorar pengar om man inte har alla rätt, men då man har full pott och lägger 500 kr så ska dessa 500 kr tillbaka anser jag. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 | |
![]() Citat:
![]() Men visst kan du prova att lägga ett tips i ATG förslags lådan. När 4 favoriter och 2 hårt spelade andrahandare vinner är det många som slåss om 6 rätts potten. 263:- var väl Max utdelning på den raden tack vare lite Jackpott pengar i potten. Ibland är SwedishHorseRacing ganska favoritbetonad och då gäller det att rätta insatsen efter matsäcken. Travspel är som bekant ett Maraton. Inget engångs race. Kom igen SHR. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
keewa124 (+50) |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 | |
![]() Citat:
Seriös förklaring: Ditt vad är inte "System för 500 kr". När du spelar ett system för 500 kr så har du lagt 500 st 1-kr-vad. Systemet är endast till för att kunna lämna in 500 rader på ett smidigt sätt. Du fick alltså tillbaka 263 kr på ett av dina 1-kr-vad. På övriga 499 st 1kr-vad fick du 5 rätt eller färre och blev därför utan utdelning på dem. Det är OERHÖRT många som betraktar sitt system som "vadet". Men det är helt fel sätt att angripa streckspelen. Edit: För övrigt var 263 kr riktigt bra betalt. "Förväntad" utdelning på förhand på den vinnarraden enl. V64%en var bara 215 kr.
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite! Senast redigerad av Strappa71 den 2025-01-28 klockan 13:20. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 |
![]()
V6
1: 1 Fuel Capacity (9, 8) 2: 4, 5, 8 (8, 5) 3: 2, 5, 6 (2, 5) 4: 2, 10, 11 (10, 11) 5: 4 Triton (7, 12) 6: 1, 3, 6, 8, 9 (8, 9) 1x3x3x3x1x5 = 135 rader. 135 x 1 x 1,00 kr = 135,00 kr. Totalt: 135,00 kr. Rättningskod: RRR SCC NMH Lycka till! |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 | |
![]() Citat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|