Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2025-01-17, 09:51   #1

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 50
Standard

Provstart efter loppet

Var kan jag se provstarten på en häst efter loppet?

"You must stop looking for winners, and start looking for value."

Heuer
Heuer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2025-01-17, 15:07   #2

Reg.datum: feb 2014
Sharp$: 2317
Standard

Menar du var man hittar värmngsvideo till tidigare lopp?

Lustig, det kunde man se tidigare, nu verkar man bara se tidigare lopp där de även visar kommentaren till loppet, men ingen uppvärmingsvideo.

Jag är värdelös på att tolka uppvärmningar, men förstår att detta måste vara guld för de som kan tolka uppvärmningar...om de kan jämnföra dagens uppvärmning mot tidiagre där hästen gjort bra ifrån sig.
shasha är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2025-01-17, 15:42   #3

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 5820
Standard

Det finns väl i startlistan till den aktuella dagen

I höger marginalen har jag det

Men man skall kanske ha värmningsvideo iklickat på sin startlista.

ibalnd finns det ingen, tex jägersro / halmstad Eskilstuna kan man värma utanför tävlingsbanan på träningsslingor andra som Solvalla o Åby värmer man på banan, men alla kusar kanske inte blir filmade, o en del finns 3-4 klipp på

då kommer det en
en lite blå ring med en spela triangel ( fanns ( ja finns ) på Cd o kassetspelare, och sen dubble trianglar för snabbspola fram bakåt)
incitatus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td