![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#1 |
![]() Hästkarriär: antal lopp, antal segrar och placeringar
Hej allihopa och Gott Nytt År och hälsa 2025.
Jag har ett litet problem med återhämtningen av chavaux stenbrott för V75. Innan bytet av ATG-sajten hade vi möjlighet (i icke-anslutet läge) att välja tack vare inställningen för den totala karriären eller sedan bara innevarande år. Vet du hur du kan åtgärda detta, eller känner du till en webbplats som ger denna information på listan över startande i ett lopp. Tack på förhand kaamelott |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
![]() Lite förbryllad
Man trycker väl på hästens namn och ser senaste starter och vill man ha totala antalet starter och resultatet av dem trycker man på "mer info" till höger. Men det kanske inte det är det du menar?
MVH |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
![]()
Det krävs inloggning på ATG.se för att anpassa startlistan till egen lista som man vill skapa. STARTER LIVS kommer inte upp som default på sidan.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 | |
![]() Citat:
![]() Här är ett exempel för det 1:a loppet i V86 hästen nr 1 har 25 lopp och 4 segrar och 5 platser i sin karriär totalt men den är rankad 0 för 2025, och innan vi kunde ha valet av startande.Jag hoppas att jag har varit tydligare Förresten, jag kan inte ansluta till ATG-webbplatsen eftersom jag är i Frankrike. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|