![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#1 |
![]() V75 11/1 Bergsåker
Det ser ut som det är lite klent anmält till Bärsåker, komplistorna brukar vara klara ca 13.00 men syns inte ännu kl 18.00. Gissar att jakt på starthästar pågår...
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
![]()
Gissar att Decision Maker och High On Pepper blir de två stora favoriterna, MINST en ska garderas.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 3330Stats: - - ROI: % Vinstprocent: % |
![]()
En spik hittad än så länge; 5 Kiwi Sisu i 7:e.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 |
![]()
Decision Maker en möjlig spik oxå men Pepparn (som jag brukar spika) garderar jag nog. Galopp senast och medeldistans nu. Hinner Jorma ens få upp värmen då?
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 |
![]()
Mats E Djuse har redan två segrar i årets V75-liga. Magnus A Djuse har inga men har haft ledigt och återkommer på lördag i alla avdelningar. Jag kryssar Mats och Magnus i alla lopp
(utom i de där jag redan bestämt mig för spik). Då jag även alltid har med ettan i voltstart så landar jag på 48 kr med spikar på Decision Maker i avd 1 och 5 Kiwi Sisu i avd 7. Då har jag utrymme för att lägga till några hästar under veckan. Jag hoppas det sipprar ut några godbitar från Efterhandarens gröt. Tänker oxå ta till mig tankar från Krukan och statistik från Jens. Nu börjar veckans roliga pussel. ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#8 | |
![]() Citat:
Senast tyckte jag Ready Casharen slaskade med travet hela sista långsidan, minns att vi var flera som trodde att HOP skulle slå på en brasa när som helst sista 800m. ”Felskodd, fick inget grepp” var förklaringen? Normalt möter High On Pepper 10 rundningsmärken. Gillade inte vad jag såg senast, så garderingen är given, trots att kusen borde varav helt överlägsen det här gänget med många pensionärer. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#9 |
![]()
Örjan upp på O.F.V. Fantasy, möter enklare hästar och ÖRJAN upp istf Fredde, det är ett kuskplus modell större, spåret är gurka, men hoppas på en strukning, så ekipaget ramlar ner ett hack. Till 3% ett måste-streck på en garderad bong.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#10 |
![]()
Kan man läsa tränar/kuskintervjuer till V75 gratis nånstans? Har alltid läst dem på Maharaja Racing men nu står det att man måste vara medlem. Men inte ett ord om hur man blir medlem!
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#11 |
![]()
En fråga har decision maket har den någonsin gått på broddar?????
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#12 | |
![]() Citat:
Däremot tycker mitt antivirus att det är en skadlig sida... https://www.maharajah.racing/page.ph...id=12&sida=728 Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bosseguldheden (+7) Senast redigerad av KonsultTT den 2025-01-10 klockan 08:23. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#13 |
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#14 |
![]()
Loke.
Vill bara höra att allt är ok med dig och att du inte satt gröten i halsen? Dina funderingar lyser med sin frånvaro, vilket inte känns bra. Hoppas allt är bra med dig. Jajjan |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|