|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2025-01-01, 21:50 | #17 |
|
|
2025-01-01, 21:57 | #18 | |
Turen höll inte i sig.. He's from heaven var inte som bäst idag och märklig styrning av Claes också. Salt i såren också att andelsspelet jag tänkte köpa in mig på men missade innan start såklart fick alla rätt...
Så hela årets turpott förbrukades väl på trion idag då som gav 1000kr vinst
2025-01-01, 22:10 | #19 |
Blev 6 rätt för min del. En lite halvtrevlig omgång.
|
|
2025-01-02, 08:36 | #20 |
Väldigt fin utdelning på V86 på en rad som var hanterbar för de som hittat tid att läsa på efter och göra sin läxa, trots allt stök med jul och nyårsafton.
En riktigt kul omgång, när travet är som bäst. Det var kunskapsspelarna som äntligen kom rätt på spikarnas dag. Hur man kan lägga tusenlappar på Harry-Boy övergår mitt förstånd, än mer om man är har ett travintresse sedan många år.. Det låter mer som ett spelmissbruk. Hursomhelst gläder jag mig oerhört med vinnaren och att pengarna hamnade i Sverige, travets tjusning för mig, är givetvis själva tippandet. I valet mellan Harry Boy och Eurojackpot hade jag alla dar i veckan valt Eurojackpot. Nu lär det bli rusning till Harry Boy, vilket kan vara positivt för oss som gillar att tänka själv. Att hitta Mimmis häst i tisdags kräver kanske en Harry Boy alt ett enormt reduceradet momstersystem från Mongoliet? Hursomhelst alla grattis i världen till dig i Trollhättan, nu med drygt 100 meloner på fickan. Snacka om nyårssmäll! |
|
|