Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2025-01-01, 21:50   #16

KalleKluts avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 10882
Standard

1,4,5,6,10 för några sexor..
KalleKlut är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2025-01-01, 21:50   #17

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 50477
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hoola Visa inlägg
Tränaren Göran Nordin om nr 11 Dalens Elvis i avd.7:
" Skulle han inte vinna kan jag vara med på V75 här hemma, men skulle han vinna kan jag inte vara med på V75 så det är den aspekten också."

Vilken slutsats skall man dra av det?
Nu slipper han vara med på V75.
hoola är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2025-01-01, 21:57   #18

linfres avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 5567
Standard

Turen höll inte i sig.. He's from heaven var inte som bäst idag och märklig styrning av Claes också. Salt i såren också att andelsspelet jag tänkte köpa in mig på men missade innan start såklart fick alla rätt...

Så hela årets turpott förbrukades väl på trion idag då som gav 1000kr vinst
Gammal 2025-01-01, 22:10   #19

Reg.datum: aug 2019
Sharp$: 700
Standard

Blev 6 rätt för min del. En lite halvtrevlig omgång.
Tipsb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2025-01-02, 08:36   #20

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 5586
Standard

Väldigt fin utdelning på V86 på en rad som var hanterbar för de som hittat tid att läsa på efter och göra sin läxa, trots allt stök med jul och nyårsafton.
En riktigt kul omgång, när travet är som bäst.
Det var kunskapsspelarna som äntligen kom rätt på spikarnas dag.

Hur man kan lägga tusenlappar på Harry-Boy övergår mitt förstånd, än mer om man är har ett travintresse sedan många år.. Det låter mer som ett spelmissbruk.
Hursomhelst gläder jag mig oerhört med vinnaren och att pengarna hamnade i Sverige,
travets tjusning för mig, är givetvis själva tippandet.
I valet mellan Harry Boy och Eurojackpot hade jag alla dar i veckan valt Eurojackpot.
Nu lär det bli rusning till Harry Boy, vilket kan vara positivt för oss som gillar att tänka själv.

Att hitta Mimmis häst i tisdags kräver kanske en Harry Boy alt ett enormt reduceradet momstersystem från Mongoliet?

Hursomhelst alla grattis i världen till dig i Trollhättan, nu med drygt 100 meloner på fickan.
Snacka om nyårssmäll!
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td