Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2025-01-01, 13:19   #1

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 38064
Standard

V75 Lördag 4/1 Färjestad

Nu har ATG lyssnat på spelarna. Jäklar vilken svår omgång det ser ut att vara. Tretiak blir stor favorit och är nog en bra spik, men i övrigt ...
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2025-01-01, 16:50   #2

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 15182
Standard

Tidiga Onsdags Tankar

V75 1) 1 Yatzy Töll Uffe tar piken och där sitter han och myser hela vägen
Ska jag ta den om Rödluvan oxå ?
10 Nouchka Di Quattro har gjort grymma lopp hela hösten. Svårslagen rackare.

V75 2) 7 Tretiak Tja Djuse pojkarna sitter väl på leken (igen)

V75 3) Spännande Dubbelklass lopp.
3 Winner Brodde Tuffing som alltid gör sitt jobb. Winner inte så ofta men tävlat intensivt på Rikstoton.
12 Beartime är oxå en tuffing. Lunkade in 1,2 mille 2024. Pigg som en unghäst trots sina 10 år och 100 starter.

V75 4) Nordisar är som bekant Nordisar. Dessutom 15st på två volter. Iskallt för mig.
3-6-12-13 är mina Noll Koll nummer.

V75 5) Klass 3 är som bekant Klass 3.
2 Ugali blir väl hårt betrodd. Bra läge och Björn på hemmabana. Orutin kan möjligen vara lite minus.
4 Just Gary Känns änna distansgynnad och Kajjan flyger lågt.
7 R.K. Beagle Chansstreck.

V75 6) 4 Windmill Jam har lite svårt att vinna på V75 men jag ger inte upp. Inte Uttrarna heller. Duger gott i klassen.

V75 7) 3 Oracle Vixi Kuskförstärkt rackare. Stabil Klass 1 häst. Härdad i tuffa årgångslopp.
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2025-01-01, 21:54   #3

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 3131

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag försöker lokalisera tänkbara spikar tidigt innan jag läst sönder min egen känsla och den här gången blir det JERKA STING I guld samt ORACLE VIXI i sista.
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2025-01-02, 12:50   #4

Sharp$: 5586
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Tidiga Onsdags Tankar

V75 1) 1 Yatzy Töll Uffe tar piken och där sitter han och myser hela vägen
Ska jag ta den om Rödluvan oxå ?
10 Nouchka Di Quattro har gjort grymma lopp hela hösten. Svårslagen rackare.

V75 2) 7 Tretiak Tja Djuse pojkarna sitter väl på leken (igen)

V75 3) Spännande Dubbelklass lopp.
3 Winner Brodde Tuffing som alltid gör sitt jobb. Winner inte så ofta men tävlat intensivt på Rikstoton.
12 Beartime är oxå en tuffing. Lunkade in 1,2 mille 2024. Pigg som en unghäst trots sina 10 år och 100 starter.

V75 4) Nordisar är som bekant Nordisar. Dessutom 15st på två volter. Iskallt för mig.
3-6-12-13 är mina Noll Koll nummer.

V75 5) Klass 3 är som bekant Klass 3.
2 Ugali blir väl hårt betrodd. Bra läge och Björn på hemmabana. Orutin kan möjligen vara lite minus.
4 Just Gary Känns änna distansgynnad och Kajjan flyger lågt.
7 R.K. Beagle Chansstreck.

V75 6) 4 Windmill Jam har lite svårt att vinna på V75 men jag ger inte upp. Inte Uttrarna heller. Duger gott i klassen.

V75 7) 3 Oracle Vixi Kuskförstärkt rackare. Stabil Klass 1 häst. Härdad i tuffa årgångslopp.
Ugalli, en hemmahäst som jag funderat endel omkring.
Salig Daimens devise ringer i mina öron när jag funderade på att spika
”efter galopp kommer galopp” Björns häst har galopperat 2/3 gånger i de senaste starterna med öppet spår. Samtidigt är kusen så pass bra att den har bra chans
trots en brasa?
Får fundera vidare.
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2025-01-02, 15:28   #5

KalleKluts avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 10882
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jajjan Visa inlägg
Ugalli, en hemmahäst som jag funderat endel omkring.
Salig Daimens devise ringer i mina öron när jag funderade på att spika
”efter galopp kommer galopp” Björns häst har galopperat 2/3 gånger i de senaste starterna med öppet spår. Samtidigt är kusen så pass bra att den har bra chans
trots en brasa?
Får fundera vidare.
Lurigt det här..
2 Ugalli är nog bästa hästen men jag är tveksam till att Goop laddar för ledningen med tanke på galopphistoriken. Efter en hel del grävande i lopparkivet så inser jag att det är inga kanoner bakom bilen. Jag är inne på att det står mellan 1 och 4 till spets. Med liten fördel för Kajan. Goop behöver ju inte göra något och sitter nog 2a/3e utvändigt gratis och kan runda med femhundringen kvar.. Spår 1-6 för helgardering, övriga göra sig icke besvär. Tyvärr så kommer det nog att speglas i procenten också.. Jag rankar A 2 B 4,1 B/C 3,5,6
KalleKlut är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2025-01-02, 15:38   #6

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 38064
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KalleKlut Visa inlägg
Lurigt det här..
2 Ugalli är nog bästa hästen men jag är tveksam till att Goop laddar för ledningen med tanke på galopphistoriken. Efter en hel del grävande i lopparkivet så inser jag att det är inga kanoner bakom bilen. Jag är inne på att det står mellan 1 och 4 till spets. Med liten fördel för Kajan. Goop behöver ju inte göra något och sitter nog 2a/3e utvändigt gratis och kan runda med femhundringen kvar.. Spår 1-6 för helgardering, övriga göra sig icke besvär. Tyvärr så kommer det nog att speglas i procenten också.. Jag rankar A 2 B 4,1 B/C 3,5,6
Efter vad jag har läst så står spetsstriden mellan favoriten och Örjans häst.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2025-01-02, 16:33   #7

KalleKluts avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Efter vad jag har läst så står spetsstriden mellan favoriten och Örjans häst.
Vilket låter otroligt märkligt men det är ju bra om det står så
3 Diplomacy har ju inte direkt visat nån startsnabbhet och är bara medel ut.
2 Ugalli är ju hopplöst osäker med framspår så jag blir förvånad om Goop laddar.
Nej, det luktar 4-1 lång väg enligt mig men jag har haft fel många gånger..
Gammal 2025-01-02, 16:41   #8

Standard

Klass 3 loppet känns vidöppet. Det är stressiga 1640 och 8 orutinerade hästar bakom vingen. Björn vågar nog inte ladda men det kanske hästen struntar i. Det känns 50/50 galopp risk. Kajjan är inte blyg och har en på pappret ganska travsäker häst. Luring om han tar piken. Men i nuläget känns det som ett gaddnings lopp i min värld. Kanske alla 8 bakom vingen ! Spår 7 och 8 är mina två stänkare.
Bakspåren bör väl få svårt att räcka till vinst ?
Gammal 2025-01-02, 17:02   #9

Reg.datum: feb 2014
Sharp$: 2262
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bosseguldheden Visa inlägg
Jag försöker lokalisera tänkbara spikar tidigt innan jag läst sönder min egen känsla och den här gången blir det JERKA STING I guld samt ORACLE VIXI i sista.
Landar också på dessa två
shasha är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2025-01-02, 17:18   #10

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av shasha Visa inlägg
Landar också på dessa två
Jerka är hårt betrodd trots att han pausat i 10 veckor och skor på fossingarna är väl knappast någon fördel. Men loppet är ganska ihåligt och det står väl mellan 3-6-11-12.
Gammal 2025-01-02, 19:30   #11

Sharp$: 3131

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Jerka är hårt betrodd trots att han pausat i 10 veckor och skor på fossingarna är väl knappast någon fördel. Men loppet är ganska ihåligt och det står väl mellan 3-6-11-12.
Man får ju väga in att JERKA STING har den vassaste kusken!
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2025-01-02, 20:38   #12

Reg.datum: feb 2014
Sharp$: 2262
Standard

Citat:
Antagligen för att tränaren själv säger att skor påverkar hästen ganska lite.
Och 10 veckor är ingenting på en sådan häst och mot denna motstånd. Han har fortsatt att träna under pausen.

Har personligen väldig svårt att tro att skor ska göra sådan skillnad på en grym häst som Jerka, att två hästar med spår 11 och 12, som visat mycket mindre än Jerka, ska ha chans mot den bara för att den har skor.

Men det är jag det.
shasha är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2025-01-03, 10:26   #13

Standard

Fredags Raden
Här kommer Fredags Dragen
Med gröten på plats i magen
Visst ser det ganska enkelt ut ?
Hm jag kanske ska stänga min trut.

V75 1) 1 Yatzy Töll Se upp för Töllen. Har nämligen Network Broline gener.
10 Nouchka Di Quattro Står perfekt inne i klassen. Solklar förstahäst.

V75 2) 7 Tretiak Segerstaplare på väg upp i klasserna.

V75 3) 3 Winner Brodde Grym senast. Kan vara dags för vinst.
6 Jerka Sting Ska ju bara vinna enligt alla tipsters.
11 Betting Pacer Farlig med rätt smygare. Gick bra senast. Psst går alltid med skor. Dessutom hemmabana.
12 Beartime Tuffing är bara förnamnet och Jepson kan fixa vinst i Beartimes hundrade start. 10 åriga slitare som platsar i eliten är mina favoriter.

V75 4) 6 Tverdals Trippel Jag ryggar Snygg Elin.

V75 5) 1-2-3-4-5-6-7-8 Bör väl räcka en bit ? Lillgoopen vinner nog när och om jag gaddar.

V75 6) 4 Windmill Jam Chansspik. Stabil Bronshäst som inte räds distansen. Dags för vinst.

V75 7) 1 Patrick Palema Ryggar Snygg Elin. Vinnarhålet och lucka till slut.
3 Oracle Vixi Vinner inte så ofta men Örjan upp och bra läge känns intressant. Är dock lite vek sista 100. Kanske bäst med rygglopp
9 Dart Kronos måste väl bevakas. Osäker tuffing som är med på stregen om felfri.

Mycket favoritbabbel blev det men det ser ganska ihåligt ut i flera av loppen. Ok banunderlaget kan naturligtvis locka fram stänkare så här i vintertid med omväxlande väder. Men det blir nog inga miljoner på 7 rätt.

Senast redigerad av Efterhandaren den 2025-01-03 klockan 12:14. Anledning: Dart Kronos
Gammal 2025-01-03, 19:18   #14

Standard

Under Radarn

Efter flera timmars allmän filikrums gällande Färjestads V75 startlistor har jag fastnat vid följande ekipage under 10% som är ett måste på min kupong. Flertalet har jag väl tjatat om tidigare. Gammal surdeg som ligger och jäser.
1 Yatzy Töll 6% Töll hästarna håller jag alltid högt. Yatzy är definitivt bättre än raden och kommer favoriten lite på vingel är det ett roligt motbud.
11 Betting Pacer 9% Ok lite utlämnad från spåret men med rätt smygare kan det räcka långt i ganska klurigt lopp.
4 Just Gary 9% Tar favoriten en gunga är detta ett måstestreck.
10 Cassius Clay 6% Totalt bortglömd. Björn upp och hästen är härdad i tuffa gäng.
Har trots detta vunnit hälften av sina starter.
Gammal 2025-01-03, 23:04   #15

KalleKluts avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Nu har ATG lyssnat på spelarna. Jäklar vilken svår omgång det ser ut att vara. Tretiak blir stor favorit och är nog en bra spik, men i övrigt ...
Njaa, tror du är helt fel ute här..
Många skiktade lopp och starka favoriter!
Nouchka di Quattro
Tretiak
Tverdals Trippel
Ugalli
Dart Kronos
Min gissning är att minst 4 av dessa vinner och utdelningen hamnar under 3500:- för 7r.
Svara

td