|
LinkBack | Ämnesverktyg |
igår, 14:36 | #1 |
Torsdag 26/12 - Solvalla - V75 Finaler
Frågor gällande V75 loppen ?
1) Hur många lopp vinner MAD ? 2) Hur många lopp vinner Gocciadoro ? 3) Hur många lopp vinner Dreamteamet MAD & Gocciadoro ? Jag tror så här. 1) 3. 2) 3. 3) 2. God fortsättning på Julen alla Sharps filurer. Senast redigerad av Efterhandaren den igår klockan 19:03. |
|
igår, 18:40 | #2 |
Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 3111Stats: - - ROI: % Vinstprocent: % |
Två eller tre enligt mina uträkningar!
|
igår, 20:27 | #3 |
Dan Före Annan Dans Surr
V75 1) 2 Mellby Knekt Favoriten har återigen grym tur med spårlottningen. Svårslagen rackare men 73% känns väl änna i högsta laget. När vann han med skor senast ? 6 Winner Brodde F-n vet om inte Uttrarna trivs på Valla oxå . Psst Winnterhäst ! V75 2) 2 Dart Kronos Psst Uttrarna trivs på ……….. V75 3) 4 Charmante De Zack Gillar jag skarpt. Stentuff travare men f-n vet hur han funkar med skor ? V75 4) 13 Unico Broline Djuse pojken upp igen. Hästen har nog lite vinterform. Det är väl Redén hästen 12 Gamin Java värst emot. Men när vann han med skor senast ? V75 5) 8 Graces Bird Luring i min värld men kanske lite onödigt hårt emot. 14 Esperia Font Märren har lunkat in 1,2 mille i år. Solklar förstahäst. V75 6) 11 Jackpot Mearas Smack. V75 7) 1-2-3-4 känns som måstestreck. 3 Indeed är Stänkaren med stort S. Ecce pojken har en lurig kuse som gynnas med skor gentemot packet. Diva Ek kanske får sig en match. Psst det luktar överpace ! Tja dåligt påläst efter julfirandet nere i Lund. Men visst är det en härlig finalomgång Senast redigerad av Efterhandaren den igår klockan 20:29. |
|
igår, 21:40 | #4 | |
Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 3111Stats: - - ROI: % Vinstprocent: % |
Citat:
Dagens roligaste lopp att njuta av framför datorn, |
|
|