|
LinkBack | Ämnesverktyg |
igår, 20:53 | #1 |
Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 3108Stats: - - ROI: % Vinstprocent: % |
V75 Halmstad 28 dec
Jag hoppar över de flesta omgångar närmsta veckan fast lördagens äkta V75a vill jag försöka mig på.
Avd 1: Min favorit Maria Törnqvist släpper ut 7 TURE L.A. efter en månads vila. Amerikanska vagnen på och jag chansspikar. Kan man få någon strykning innanför så kommer det att kännas ändå bättre. Avd 2: 1 NORDETIA är en Redéntränad häst som Hanna Lähdekorpi har tagit över och han får dessutom offensive Conrad L i sulkyn. Amerikansk sulky nu. Ännu en spännande spik. Avd 3: Nu får det vara färdigspikat. 3 ÖNAS PRINCE får så klart plats på kupongen men jag garderar med min "datahäst" 8 EDIBEAR. Pissläge och dålig på papperet men jag brukar klänga mig fast vid mina bevakningshästar. Avd 4: Treåriga ston. Tvi vale! Jag tar ALLIHOPA HÄSTARNA. Avd 5: Diamantstoet, där jag nöjer med med två gamla tragglare inom V75; 8 OLGA UTCA och 11 MARABOU BRODDA. AVD 6: Voltlopp där pyromankusken sätter upp Rally-Calle på 1 HOWITENDS W.F. från spår ett. Intressant! Sen har Maria Törnqvist en häst med, nämligen 4 SOULMATE PELLINI. Given på kupongen. Avd 7: 1 KING ONLY THE ONE hade varit en spikidé in ubte Lädhekorpskan hade haft med 7 CON PADRE. Den har form och får nu en något bättre kusk. Ja, det är mina startidéer så här i början av veckan. |
|