Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal igår, 20:53   #1

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 3108

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

V75 Halmstad 28 dec

Jag hoppar över de flesta omgångar närmsta veckan fast lördagens äkta V75a vill jag försöka mig på.

Avd 1:
Min favorit Maria Törnqvist släpper ut 7 TURE L.A. efter en månads vila. Amerikanska vagnen på och jag chansspikar. Kan man få någon strykning innanför så kommer det att kännas ändå bättre.

Avd 2:
1 NORDETIA är en Redéntränad häst som Hanna Lähdekorpi har tagit över och han får dessutom offensive Conrad L i sulkyn. Amerikansk sulky nu. Ännu en spännande spik.

Avd 3:
Nu får det vara färdigspikat. 3 ÖNAS PRINCE får så klart plats på kupongen men jag garderar med min "datahäst" 8 EDIBEAR. Pissläge och dålig på papperet men jag brukar klänga mig fast vid mina bevakningshästar.

Avd 4:
Treåriga ston. Tvi vale! Jag tar ALLIHOPA HÄSTARNA.

Avd 5:
Diamantstoet, där jag nöjer med med två gamla tragglare inom V75; 8 OLGA UTCA och 11 MARABOU BRODDA.

AVD 6:
Voltlopp där pyromankusken sätter upp Rally-Calle på 1 HOWITENDS W.F. från spår ett. Intressant! Sen har Maria Törnqvist en häst med, nämligen 4 SOULMATE PELLINI. Given på kupongen.

Avd 7:
1 KING ONLY THE ONE hade varit en spikidé in ubte Lädhekorpskan hade haft med 7 CON PADRE. Den har form och får nu en något bättre kusk.

Ja, det är mina startidéer så här i början av veckan.
bosseguldheden är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara

td