Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal igår, 14:38   #1

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 14943
Standard

Onsdag 4/12 - Jägers / Valla - V86 mm

Tidiga Jägersdragen

V86 1) 13 Con Crown Alla goda ting är tre Mommert (ägare) Puro (uppfödare) Stefan P ( kusk o tränare ). Undantags hästen verkar fit for fight efter ett års paus.

V86 3) 1 Mcllroy borde vara dags för vinst snart gissar jag ?
7 Oviedo Base Spännande, svårbedömd men rutinerad Belgare. 42 starter och 13 vinster och endast 200 tusen på kontot är respekt. Antingen vinner han med 20m eller matlappsjägare? Jag tror på det förstnämnda.

V86 5) 8 Ecstasy Ännu en grym Gocciadoro travare. Inte helt rumsren men vinner väl om felfri trots läget.
Alessandros starthästar har lunkat in 25 mille i år. 70 000:- per start. Grymma siffror.
12 Mazuocco Boko är stark och rejäl. Missgynnas väl lite med skor men tål att tuffa på i spåren. Härdad i tuffa gäng.

V86 7) 4 Mateo di Quattro var lite blek om nosen senast. Jag trodde på vinst. Men nu är det ett halvvarv kortare och dags för revansch.
11 Even Steven Flemmings hästar är som vanligt svårbedömda. Men hästen duger normalt i klassen. Och Sjunne brukar ge hästarna chansen.
Psst det är ju trots allt en Varennare
2 D.J.Spritz är en ojämn rackare. Men kan överraska från bra läge. Trivs med skor på fötterna.
5 Midnight Special är hårt betrodd. Verkar ha formen på topp men är väl knappas distansgynnad. Trivs nog bäst med smyglopp men Adrian dundrar väl till spets. Många tuffa långluffare i loppet.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara

td