Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2024-11-28, 23:26   #1

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 14945
Standard

Mitt liv på travbanan

Sitter under Palmen och lyssnar på Hultmans tankar och redovisning av sitt fantastiska liv inom travsporten.
Stefan Hultmans biografi är onekligen intressant men lite halvseg. Uppläsaren Harpo har väl dessutom en ganska tråkig entonigt framförande av ljudboken.
Men det är intressant att höra hur jäkla dominanta stall Menhammar och Maggan var när det gällde beslut i avgörande frågor. Pengarna styr som vanligt.
Det är en jäkla tuff resa Hultman gjort genom åren. Stora framgångar som tagit sitt pris på kropp och knopp. Men jäklar vilka hästar han har haft i sitt stall. Ett antal mångmiljonärer.
Jag rekommenderar verkligen alla travnördar att lyssna eller läsa denna biografi.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal igår, 11:32   #2

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 14945
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Sitter under Palmen och lyssnar på Hultmans tankar och redovisning av sitt fantastiska liv inom travsporten.
Stefan Hultmans biografi är onekligen intressant men lite halvseg. Uppläsaren Harpo har väl dessutom en ganska tråkig entonigt framförande av ljudboken.
Men det är intressant att höra hur jäkla dominanta stall Menhammar och Maggan var när det gällde beslut i avgörande frågor. Pengarna styr som vanligt.
Det är en jäkla tuff resa Hultman gjort genom åren. Stora framgångar som tagit sitt pris på kropp och knopp. Men jäklar vilka hästar han har haft i sitt stall. Ett antal mångmiljonärer.
Jag rekommenderar verkligen alla travnördar att lyssna eller läsa denna biografi.
Lyssnade oxå på Jonny Takters biografi. Lite halvseg den oxå. Stor del av boken handlade om hans psykiska problem genom åren. Och visst det är säkerligen viktigt för honom att berätta vilket helsike han haft genom åren. Mem som sagt lite för dominerande. Jonny har ju haft en grym karriär inom travet och den kommer lite i skuggan. Märkligt är att bilhandlaren och entreprenören BW Takter hoppar på tavtränartåget av en slump och blir en mästare på att balansera problem hästar utan någon större för kunskap. Brodern Jimmi har ju oxå haft en osannolik karriär over there.
Visst finns mycket intressant trav surr att ta till sig men som sagt lite väl långdragen historia i min värld.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara

td