Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2024-11-25, 22:54   #1

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 3080

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

30/11 Solvalla V75 - återlämning av norpade pengar

Har dom dåligt samvete på ATG? Hur som, kommer en liten återbetalning av "fonderade vinstpengar" som det så vackert heter.

Stärkt av lördagens inflöde till spelkassan dyker jag genast ner för att fiska efter fynd. Jag hittar genast ett ev spikförslag; 7 LARA BOKO i avd 3. Har fått ett lopp i kroppen och räds knappast motståndet. Vill man vara Sträng-säker tar man även med FELICIA ZET och CLARISSA. Men Lara är förstahästen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Staketkusken (+1)
bosseguldheden är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal igår, 07:05   #2

Sharp$: 5541
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bosseguldheden Visa inlägg
Har dom dåligt samvete på ATG? Hur som, kommer en liten återbetalning av "fonderade vinstpengar" som det så vackert heter.

Stärkt av lördagens inflöde till spelkassan dyker jag genast ner för att fiska efter fynd. Jag hittar genast ett ev spikförslag; 7 LARA BOKO i avd 3. Har fått ett lopp i kroppen och räds knappast motståndet. Vill man vara Sträng-säker tar man även med FELICIA ZET och CLARISSA. Men Lara är förstahästen.
Nja, att lämna in spel utan Desicion Maker kan väl liknas med att skjuta sig själv
i foten. Tarzan tror på toppchans.
Jag garderar nog vidare?
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal igår, 08:16   #3

Staketkuskens avatar

Sharp$: 2971
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bosseguldheden Visa inlägg

Snyggt lirat i lördags Bosse! Blev det en sexa och ett gäng femmor?
Staketkusken är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal igår, 12:46   #4

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Staketkusken Visa inlägg
Snyggt lirat i lördags Bosse! Blev det en sexa och ett gäng femmor?
Två sexor och 20 femmor gav bra betalt. Men hur kan man låta en häst som Observe em slinka förbi systemet. Redéntränad, MAD-körd 6%-are. Jag måste skärpa mig!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Staketkusken (+1)
Gammal igår, 15:40   #5

Standard

Såg just att Krille Krukan förstarankar Lara Boko. Då går väl den fina spelprocenten åt fanders. Men om det stannar vid under 20 är jag nöjd.
Svara

td