![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#1 |
![]() Torsdag 14/11 - Örebro - V64 mm
Gröten på plats och solen skiner på Västkusten idag
![]() Djusepojken besöker Örebro ikväll och kör samtliga avdelningar. Lär besöka vinnarcirkeln ett antal ggr. Hårt betrodd as usual. Mina stänkardrag. 12 Yatsy Töll 1% lunkar på utan att glänsa. Men loppet känns vidöppet och skrällen ligger på lur. 12 Bushhill’s Ghost 3% står illa till på distansen. Men jag gillar både häst och kusk. Plats susare. 3 Börtas Ankare 3% har väl lite dunkel form men kan ta piken här och där stånkar han på länge. Det lyser rött i startlistan. 3 Semifreddo S.F. 3% står bra inne på alla sätt och Jorma pojken kanske kan få till en patenterad spets o slut styrning. Plats raket ? |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
![]()
Frågan är hur Feta Kaninen hanterar favorit skapet i Stayerloppet ? Felfritt i tre varv när mjölksyran kommer smygande ! Gör dessutom debut på tre varv och det saknas inte distansgynnat motstånd.
Börtas har jag nämnt men Dreamteamet Järpedal / Jepson sitter nog på leken med urstarke 5 Bourbon Brodde. Formen är bra och hästen hade gärna lunkat ett varv till. Jag tror Brodde käkar upp kaninen. Psst 4 Hollywood Trick har toppform. Kanske farlig att glömma. DD förslag: 5 mot 3-10-11. Senast redigerad av Efterhandaren den 2024-11-14 klockan 16:00. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|