|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2024-11-14, 10:35 | #1 |
Torsdag 14/11 - Örebro - V64 mm
Gröten på plats och solen skiner på Västkusten idag
Djusepojken besöker Örebro ikväll och kör samtliga avdelningar. Lär besöka vinnarcirkeln ett antal ggr. Hårt betrodd as usual. Mina stänkardrag. 12 Yatsy Töll 1% lunkar på utan att glänsa. Men loppet känns vidöppet och skrällen ligger på lur. 12 Bushhill’s Ghost 3% står illa till på distansen. Men jag gillar både häst och kusk. Plats susare. 3 Börtas Ankare 3% har väl lite dunkel form men kan ta piken här och där stånkar han på länge. Det lyser rött i startlistan. 3 Semifreddo S.F. 3% står bra inne på alla sätt och Jorma pojken kanske kan få till en patenterad spets o slut styrning. Plats raket ? |
|
2024-11-14, 15:53 | #2 |
Frågan är hur Feta Kaninen hanterar favorit skapet i Stayerloppet ? Felfritt i tre varv när mjölksyran kommer smygande ! Gör dessutom debut på tre varv och det saknas inte distansgynnat motstånd.
Börtas har jag nämnt men Dreamteamet Järpedal / Jepson sitter nog på leken med urstarke 5 Bourbon Brodde. Formen är bra och hästen hade gärna lunkat ett varv till. Jag tror Brodde käkar upp kaninen. Psst 4 Hollywood Trick har toppform. Kanske farlig att glömma. DD förslag: 5 mot 3-10-11. Senast redigerad av Efterhandaren den 2024-11-14 klockan 16:00. |
|
|