Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2024-11-05, 09:50   #1

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 14736
Standard

Tisdag 5/11 - Axevalla - V64 DD mm

Gröten på plats denna gråa November tisdag. Axevalla V64 ser ut som en blunda och peka omgång i min värld. Typiskt hösttrav.
Nöjer mig med lite DD surr.

DD 1) 1 Ture L.A. gör spännande debut för demon tränaren Törnqvist och kompisen Pieters.
Ok pausat 5 månader och får väl lunka runt utan att plågas. Men hästen har normalt en bra speed och spännande läge. Psst visst får alla chansen på långa upploppet ?
3 Dats So Cool är mitt DD drag. Slitaren har bra läge, skaplig form och trivs på distansen. Dags för första årssegern. 118 starter i tuffa gäng på sitt CV. Såna hästar gillar jag.
5 Colibri Jet Gulingens racer måste bevakas. Ojämn rackare men är oslagbar när han är som bäst. Uffe upp är onekligen intressant.

DD 2) 6 Panthere d’Inverne Stabil 3 års märr som lever på sin styrka.
Visst är det långt upplopp på Axevalla ? Jag tror André kan tuffa runt dom till slut.

Mitt DD drag är 3 mot 6 till ett lockande odds. Psst men säg det inte till någon. Då rasar oddset
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
basiak (+10)
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-11-05, 17:25   #2

KalleKluts avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 10632
Standard

Axevalla är kvällens värd som är lite jackpotförstärkt.
Mina idéer..

Avd 1. 1 Mr Boenasera 22% given U häst på läget! 8,10 och skrällen 12 Kiss Me Sisu 3% vid gardering.

Avd 2. 5 Kemper Boyd 57% är rätt favorit på läget men på tok för mycket streckad. 1,3,8 måste framförallt med på min lapp. 1 Soulmate 9% är draget!

Avd 3. PASS!

Avd 4. Spårar 2 Captain Kronos 48% hela vägen? Se upp för 3 Tour de Valley 3%

Avd 5. Gul jättefavorit med Ohlsson bakom 5 Colibri Jet till 69% Grym senast men ordentligt överstreckad! 3,6,7 värst emot..

Avd 6. Vidöppen avslutning, strecka på! Jag spelar inte utan den jag tror sitter i ledningen 2 Rokka Tiger M.G 17% och jätteskrällen 11 Teton Above TheHill 2%

Summering:
Grymt svårt att hitta solklara spikar då jag tycker att det finns bra motbud till alla vettiga alternativ.. Det blir lite chansning eftersom det blir väldigt dyrt annars
Lycka till med besluten!
KalleKlut är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-11-05, 20:44   #3

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 50408
Standard

Misstänkte att Jepson skulle komma upp i dödens och då skulle Erikssons hästar låsa loppet.
Bra att Goop satt kvar i kön - oddset blev bättre.
Nöjd förstås!

TVILLING
Inlämnat: 2024-11-05, 20:07
Axevalla Lopp 7
Tisdag 2024-11-05
Start: 20:36
Kostnad: 40,00 kr
Vadet gäller startnummer

Hästar
2, 9
Utgångshästar
11 King Only the One

2 x 20,00 kr = 40,00 kr.
Totalt: 40,00 kr.
Rättningskod: NHQ XHK TBQ
-----------------------------------
Rätt kombination Odds
2/11 15,10
Utbetalt: 302,00 kr
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-11-05, 21:18   #4

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 1714
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Gröten på plats denna gråa November tisdag. Axevalla V64 ser ut som en blunda och peka omgång i min värld. Typiskt hösttrav.
Nöjer mig med lite DD surr.

DD 1) 1 Ture L.A. gör spännande debut för demon tränaren Törnqvist och kompisen Pieters.
Ok pausat 5 månader och får väl lunka runt utan att plågas. Men hästen har normalt en bra speed och spännande läge. Psst visst får alla chansen på långa upploppet ?
3 Dats So Cool är mitt DD drag. Slitaren har bra läge, skaplig form och trivs på distansen. Dags för första årssegern. 118 starter i tuffa gäng på sitt CV. Såna hästar gillar jag.
5 Colibri Jet Gulingens racer måste bevakas. Ojämn rackare men är oslagbar när han är som bäst. Uffe upp är onekligen intressant.

DD 2) 6 Panthere d’Inverne Stabil 3 års märr som lever på sin styrka.
Visst är det långt upplopp på Axevalla ? Jag tror André kan tuffa runt dom till slut.

Mitt DD drag är 3 mot 6 till ett lockande odds. Psst men säg det inte till någon. Då rasar oddset
Det blev ingen lunk för Ture. 14 ggr pengarna efter att ha spårat runt om i tufft tempo.
znipstern är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal igår, 16:40   #5

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av znipstern Visa inlägg
Det blev ingen lunk för Ture. 14 ggr pengarna efter att ha spårat runt om i tufft tempo.
Ture fick sig en rejäl tur
Den där Pieters är en filur
Nosen var lång
Och ännu en gång
Stämmer Törnqvist upp sin seger sång.
Gammal igår, 16:51   #6

Standard

Fel av mig

Senast redigerad av Efterhandaren den igår klockan 16:58.
Svara

td