![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#1 |
![]() Tisdag 5/11 - Axevalla - V64 DD mm
Gröten på plats denna gråa November tisdag. Axevalla V64 ser ut som en blunda och peka omgång i min värld. Typiskt hösttrav.
Nöjer mig med lite DD surr. DD 1) 1 Ture L.A. gör spännande debut för demon tränaren Törnqvist och kompisen Pieters. Ok pausat 5 månader och får väl lunka runt utan att plågas. Men hästen har normalt en bra speed och spännande läge. Psst visst får alla chansen på långa upploppet ? 3 Dats So Cool är mitt DD drag. Slitaren har bra läge, skaplig form och trivs på distansen. Dags för första årssegern. 118 starter i tuffa gäng på sitt CV. Såna hästar gillar jag. 5 Colibri Jet Gulingens racer måste bevakas. Ojämn rackare men är oslagbar när han är som bäst. Uffe upp är onekligen intressant. DD 2) 6 Panthere d’Inverne Stabil 3 års märr som lever på sin styrka. Visst är det långt upplopp på Axevalla ? Jag tror André kan tuffa runt dom till slut. Mitt DD drag är 3 mot 6 till ett lockande odds. Psst men säg det inte till någon. Då rasar oddset ![]() Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
basiak (+10) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
![]()
Axevalla är kvällens värd som är lite jackpotförstärkt.
Mina idéer.. Avd 1. 1 Mr Boenasera 22% given U häst på läget! 8,10 och skrällen 12 Kiss Me Sisu 3% vid gardering. Avd 2. 5 Kemper Boyd 57% är rätt favorit på läget men på tok för mycket streckad. 1,3,8 måste framförallt med på min lapp. 1 Soulmate 9% är draget! Avd 3. PASS! Avd 4. Spårar 2 Captain Kronos 48% hela vägen? Se upp för 3 Tour de Valley 3% Avd 5. Gul jättefavorit med Ohlsson bakom 5 Colibri Jet till 69% Grym senast men ordentligt överstreckad! 3,6,7 värst emot.. Avd 6. Vidöppen avslutning, strecka på! Jag spelar inte utan den jag tror sitter i ledningen 2 Rokka Tiger M.G 17% och jätteskrällen 11 Teton Above TheHill 2% Summering: Grymt svårt att hitta solklara spikar då jag tycker att det finns bra motbud till alla vettiga alternativ.. Det blir lite chansning eftersom det blir väldigt dyrt annars ![]() Lycka till med besluten! |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
![]()
Misstänkte att Jepson skulle komma upp i dödens och då skulle Erikssons hästar låsa loppet.
Bra att Goop satt kvar i kön - oddset blev bättre. Nöjd förstås! TVILLING Inlämnat: 2024-11-05, 20:07 Axevalla Lopp 7 Tisdag 2024-11-05 Start: 20:36 Kostnad: 40,00 kr Vadet gäller startnummer Hästar 2, 9 Utgångshästar 11 King Only the One 2 x 20,00 kr = 40,00 kr. Totalt: 40,00 kr. Rättningskod: NHQ XHK TBQ ----------------------------------- Rätt kombination Odds 2/11 15,10 Utbetalt: 302,00 kr |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 | |
![]() Citat:
|
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 |