Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2024-11-09, 19:24   #76

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 2703
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
Samma känsla här. Alla vinnarna fanns i tankarna trots låg procent. Hade behövt spika Fine Manners och Megan som båda var förstarankade.
Ja, det är att hitta rätt spikar som var problemet. Alla vinnare hade jag kunnat ha på fem-sex hästar. Kul omgång dock!
Difsteve är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-11-09, 19:46   #77

Reg.datum: jun 2018
Sharp$: 2369
Standard

Det är ju uppenbart att man i alla fall inte ska lyssna på experterna där det låter "klart" på vissa favoriter. Dom får det att låta så självklart att man sänker garden, och inte ens försöker leta motbud.

Det var som någon skrev:
"Det enda sättet att vinna stora pengar på trav är att vara bättre påläst än experterna".
SwedishHorseRacing är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-11-09, 20:37   #78
ms

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 2694
Standard

En "expert" som hade klart för sig idag. David Neves satte sjuan, imponerande system.
https://www.atg.se/dalatravet/spel/2...2024-11-09_9_5
ms är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-11-09, 20:50   #79

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ms Visa inlägg
En "expert" som hade klart för sig idag. David Neves satte sjuan, imponerande system.
Klart det var snyggt men ett system som kostar närmare 12000 kr att lämna in är det inte så många som har råd med
Gammal 2024-11-09, 20:58   #80

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 7752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Difsteve Visa inlägg
Klart det var snyggt men ett system som kostar närmare 12000 kr att lämna in är det inte så många som har råd med
50 andelar. Så en dryg 200-hundring har många råd med.
Altoc är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-11-09, 21:19   #81
ms

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 2694
Standard

Herrejävlar ser nu att han satte en till sjua.

Senast redigerad av ms den 2024-11-09 klockan 21:22.
ms är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-11-09, 22:27   #82

Reg.datum: aug 2019
Sharp$: 552
Standard

Det står att 4 system vann men kollar man vinstlistorna hittar jag bara Neves två system. Vilka två andra var det som vann?
hubbabubba347 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-11-09, 23:01   #83

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 982
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hubbabubba347 Visa inlägg
Det står att 4 system vann men kollar man vinstlistorna hittar jag bara Neves två system. Vilka två andra var det som vann?

Ett av systemen var ett vanligt Tillsammnans-lag utan avgifter uppdelat på 4 andelar med andelspris över 500 kr. Filspelat/reducerat.

Men det är inte enbart andelar med travprofiler som spelläggaresom vinner på V75.

Den fjärde 7r-vinnaren, som faktiskt drog in mest på sitt system, var en ensamspelare från Södermanland som spelade ett filspel/reducerat system med insats över 2000 kr.
Gammal 2024-11-10, 01:07   #84

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Altoc Visa inlägg
50 andelar. Så en dryg 200-hundring har många råd med.
Absolut. All cred till spelläggaren men jag drömmer ju om miljoner när jag spelar och det är ju svårt att få på en andel som jag måste dela med 49 andra. Men som sagt, ingen kritik. Ruggigt bra spelat
Gammal 2024-11-10, 10:03   #85

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 14943
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Difsteve Visa inlägg
Absolut. All cred till spelläggaren men jag drömmer ju om miljoner när jag spelar och det är ju svårt att få på en andel som jag måste dela med 49 andra. Men som sagt, ingen kritik. Ruggigt bra spelat
En av svårigheterna med Travspel är i min värld att bedöma hur utfallet blir på omgången. Favoriter eller skrällar ? Visste man om att utdelningen blir 5 miljoner är det ju något lättare att komponera system. Gårdagens omgång såg väl ganska favoritbetonad ut på förhand och jag är grymt imponerad av att 4st system lyckades lösa gåtan och gå emot trenderna. Och den där Neves satte två stycken vinst system. Att hitta 3st 1-2-3% are är respekt.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-11-10, 12:34   #86

Reg.datum: aug 2019
Sharp$: 552
Standard

Ja fantastiskt snygga system. Hur man hittar Hard Center utan att helgardera finns inte i min värld.

Men.... precis som när Jesus satte 7 rätt senast. Dessa spelexperter bör väl veta bättre än att ha ett lag som heter "Neves - Unika", men samtidigt lämna in ett nästan identiskt system med ett annat namn. Neves är väl dessutom ganska kritisk mot andra läggare som pumpar ut hundratals system varje vecka?

Dessa borde kunna föregå med gott exempel. Köper jag ett Unikt system ska det vara Unikt också.
hubbabubba347 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-11-10, 15:49   #87

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 5454
Standard

Citat:
Ja fantastiskt snygga system. Hur man hittar Hard Center utan att helgardera finns inte i min värld.

Men.... precis som när Jesus satte 7 rätt senast. Dessa spelexperter bör väl veta bättre än att ha ett lag som heter "Neves - Unika", men samtidigt lämna in ett nästan identiskt system med ett annat namn. Neves är väl dessutom ganska kritisk mot andra läggare som pumpar ut hundratals system varje vecka?

Dessa borde kunna föregå med gott exempel. Köper jag ett Unikt system ska det vara Unikt också.
Är inte UNIKA ett system som säljs 1 gång, det varvas inte utan när alla andelar, oftast 20 st tror jag, är sålda så är systemet slutsålt, en del system varvas 5 - 10 ja tom 15-20 gånger

om det inte varit unikt kunde systemet lämnats in 10 gångero då hade det blivit 10 rätta system på detta spel + 3 andra , alltå 1,5 miljoner på 7 rätt inte 5
incitatus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-11-10, 16:27   #88

Baltasars avatar

Reg.datum: jan 2021
Sharp$: 577
Standard

Läste en gammal systembok där författaren skrev: "Om något spel skall uppmuntras, är det spel med små insatser på rätt hästar"
Det känns inte riktigt att det fungerar så ?!

Tittar man på vilka system som vinner 6-rätt på Jokern som senast igår (över 100tkr)så ser man tydligt att det är inga system för 100-1000kr.
Ofta inga spikar ..

Det krävs mycket mer plånbok/ sålda andelar för att vara med på såna här utdelningar. Sen skall man ha mycket tur med systemkraven också.

Snart skall dojorna på , förhoppningsvis så slipper man se vinnare från 11-spår i ett 1640 lopp
Baltasar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-11-10, 16:56   #89

Reg.datum: feb 2014
Sharp$: 2210
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ms Visa inlägg
Herrejävlar ser nu att han satte en till sjua.

Lyssnade på han igår vid 13-tiden. Var i alla fall överens med honom om spiken i sista.
Enda rätt jag hade på V5 igår eftersom jag valde att följa andra experter och spola mina gamla ideer-som 12:an som vann
Vinnaren i sista hittade jag dock själv.

https://www.youtube.com/watch?v=xElQes8z5_k
shasha är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-11-10, 16:57   #90
GGS

Reg.datum: okt 2016
Sharp$: 3433
Standard

Citat:

Ja ett stort matematiskt system kan mycket väl vara unikt, men raderna på det behöver inte vara unika bara för det.
GGS är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara

td