Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal igår, 10:14   #1

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 14676
Standard

Torsdag 31/10 - Gävle - V64 mm

Gävle Surr Light

Nordis älskarna får sitt lystmäte ikväll med 4 penningstinna lopp på V64.
Jag är lika kall som blodet på hästarna när det skall spelas på isbjörnar.
Vill däremot nämna en gammal följehäst i V64 1.

2 Charliebrown Effe är tillbaka på banan efter lite paus och läkning av kropp och knopp. Hästen har matchats stenhårt och trots endast 6 år i sitt CV lite sliten. Debuten senast efter lång paus på 3200m verkade helt vansinnigt. Hästen ville inte tävla, är ju bäst på sprint. Hm märklig matchning säger stakettränaren
Men idag är det favoritdistans och vore kul om vi får se sprintern i gammal god författning. Hoppas vinnarskallen inte har slocknat helt. Hm jag chansar med ett litet V/P spel på min gamle kompis som fyllde på spellädret ett antal ggr när han klättrade genom klasserna.
Psst 6 Xanthis Ibiza är DD draget.

Senast redigerad av Efterhandaren den igår klockan 10:16. Anledning: DD draget.
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal igår, 11:58   #2

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 3064

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Gävle Surr Light

Nordis älskarna får sitt lystmäte ikväll med 4 penningstinna lopp på V64.
Jag är lika kall som blodet på hästarna när det skall spelas på isbjörnar.
Blodet har faktiskt samma temperatur trots namnet. Kallblod syftar nog mer på rasens temperament. En bra tumregel är att utöka alla, så du ser de fem senaste loppen. Kallblod som vanligtvis tävlar i Norge brukar få en kick av att komma till Sverige, speciellt om de får en svensk toppkusk. 1 Glitrende Tider med Jorma Kontio t ex uppfyller dessa kriterier. 13 ggr pengarna lockar till ett litet vinnarspel.
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal igår, 12:37   #3

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bosseguldheden Visa inlägg
Blodet har faktiskt samma temperatur trots namnet. Kallblod syftar nog mer på rasens temperament. En bra tumregel är att utöka alla, så du ser de fem senaste loppen. Kallblod som vanligtvis tävlar i Norge brukar få en kick av att komma till Sverige, speciellt om de får en svensk toppkusk. 1 Glitrende Tider med Jorma Kontio t ex uppfyller dessa kriterier. 13 ggr pengarna lockar till ett litet vinnarspel.
Försökte mig på att vara lite ironisk Självklart vet jag att blodtemperaturen är likvärdig på kallblod,varmblod och fullblod. Men tack för upplysningen.
Benämning kommer väl från skillnaden på olika fysiska och psykiska egenskaper. Kallbloden är ju inte så bra på att hoppa över höga hinder och fullbloden gillar väl inte att dra en släde med timmer i skogen.
Kallblods travarna blir ju mer och mer lika varmbloden. Lätta och smidiga i gången. Det var annat förr i tiden. Då kördes Nordis travarna i skogsbruket på vinter och fick prova på travtävling på sommarhalvåret.
Psst jag tycker rasbenämningen Nord Svenska hästar känns mer vettig.
Men finnarna har ju en ”egen” ras. Fuxiga Finländska Kallblod är ofta duktiga travare. Och blodtemperaturen är nog densamma
Gammal igår, 17:35   #4

Reg.datum: sep 2020
Sharp$: 1538
Standard

V64

6,7,9
5
1,8,9,15
9
9
3,4,6,11
robert78Polen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal igår, 19:01   #5

Standard

Psst Charliebrown har kvar klippet i steget vill jag påstå. Bra värmningsintryck.
Gammal igår, 19:29   #6

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 3571
Standard

Avd
1: 4, 6, 7 (9, 10)
2: 4, 5 (4, 5)
3: 11 Åse Mona (8, 9)
4: 3, 5, 7, 9 (9, 5)
5: 6, 8 (3, 10)
6: 3, 6, 10 (11, 2)

3x2x1x4x2x3 = 144 rader.
144 x 1 x 1,00 kr = 144,00 kr.
Totalt: 144,00 kr.
Rättningskod: QZX LXS XVK
roland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal igår, 19:46   #7

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Psst Charliebrown har kvar klippet i steget vill jag påstå. Bra värmningsintryck.
Nja det såg väl inte så bra ut i loppet. Det var bättre förr
Svara

td