Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal igår, 09:26   #1
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 5 360
Sharp$: 14626
Standard

Måndag 21/10 - Halmstad - V64 mm


Halmstad Surr
Klurig omgång på hemmabanan ikväll men potten är välfylld och det lockar till spel. Farbror Flemming kommer på besök. Trevligt. Men det vimlar av intressanta hemma hästar oxå.

V64 1) 5 Nova Flemming måste bevakas direkt. Märren står bra inne i klassen på alla sätt.
6 Oris Ecce pojken kommer med en rejäl märr som kan utmana. Har dock pausat lite men platsar på kupongen.

V64 2) 4 Wilma Express Första vinsten måste komma när som helst. Inte som bäst senast men Perssons Pack har nog ställt iordning till hemmatravet. Kudos Kolgjini är väl värst emot om felfri

V64 3) En salig blandning 3 års ston
5 Malkia Ojämn rackare men har rätt mycket spring i benen. Ok har väl mött lite för tufft motstånd, är väl meriterad i detta gäng.
8 Kardashian känns bortlottad men Ecce pojken har gått framåt som Jägers tränare. Vass spurtare.

V64 4) 2 ComandandConquerS 75% är inte kul men tyvärr tror jag Mommert hästen bara vinner.

V64 5) Hästägarkannan är en klassiker som körts varje sedan 1969 då banan öppnade. Vid den tiden gjorde jag lumpen på I 16 som skyttesoldat. Bara så ni vet
15 hästar på 4 volter är respekt.
1 Figlia di Ciclone har pausat länge men jag tror Arnqvist har ställt iordning och Lillgustav kan stå emot länge om det blir lite stök och bök från bakre volterna.
11 Con Padre Stänkarvarning. Kuskförstärkning är bara förnamnet.
12 Tuppen Arnqvist igen och hästen duger gott här.
15 Red Mile Brodde har många att runda men gör alltid sitt jobb. Slitare är bara förnamnet. V75 kändis.

V64 6) Ganska bra klass på epilogen.
2 Steady Victory ” Hanna från Halmstad hej…..” hästen är nog bra iordning. Ok pausat lite men Hanna vet var mållinjen finns.
5 Cubalibre Jet har lite svårbedömd form men hästen är bra när han fungerar.
6 Deal Done Zet såg fin ut på Lunden senast efter lite paus. Debut i Ecces träning. Som sagt Ecce pojken är på hugget.
10 High Five D.K. kan vara chansspiken. Jag gillar hästen men Flemming är Flemming. Har gått skapligt i Danmark men ganska tufft emot här.
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal igår, 16:34   #2
 
Reg.datum: jun 2018
Inlägg: 730
Sharp$: 2296
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Halmstad Surr
Klurig omgång på hemmabanan ikväll men potten är välfylld och det lockar till spel. Farbror Flemming kommer på besök. Trevligt. Men det vimlar av intressanta hemma hästar oxå.

V64 1) 5 Nova Flemming måste bevakas direkt. Märren står bra inne i klassen på alla sätt.
6 Oris Ecce pojken kommer med en rejäl märr som kan utmana. Har dock pausat lite men platsar på kupongen.

V64 2) 4 Wilma Express Första vinsten måste komma när som helst. Inte som bäst senast men Perssons Pack har nog ställt iordning till hemmatravet. Kudos Kolgjini är väl värst emot om felfri

V64 3) En salig blandning 3 års ston
5 Malkia Ojämn rackare men har rätt mycket spring i benen. Ok har väl mött lite för tufft motstånd, är väl meriterad i detta gäng.
8 Kardashian känns bortlottad men Ecce pojken har gått framåt som Jägers tränare. Vass spurtare.

V64 4) 2 ComandandConquerS 75% är inte kul men tyvärr tror jag Mommert hästen bara vinner.

V64 5) Hästägarkannan är en klassiker som körts varje sedan 1969 då banan öppnade. Vid den tiden gjorde jag lumpen på I 16 som skyttesoldat. Bara så ni vet
15 hästar på 4 volter är respekt.
1 Figlia di Ciclone har pausat länge men jag tror Arnqvist har ställt iordning och Lillgustav kan stå emot länge om det blir lite stök och bök från bakre volterna.
11 Con Padre Stänkarvarning. Kuskförstärkning är bara förnamnet.
12 Tuppen Arnqvist igen och hästen duger gott här.
15 Red Mile Brodde har många att runda men gör alltid sitt jobb. Slitare är bara förnamnet. V75 kändis.

V64 6) Ganska bra klass på epilogen.
2 Steady Victory ” Hanna från Halmstad hej…..” hästen är nog bra iordning. Ok pausat lite men Hanna vet var mållinjen finns.
5 Cubalibre Jet har lite svårbedömd form men hästen är bra när han fungerar.
6 Deal Done Zet såg fin ut på Lunden senast efter lite paus. Debut i Ecces träning. Som sagt Ecce pojken är på hugget.
10 High Five D.K. kan vara chansspiken. Jag gillar hästen men Flemming är Flemming. Har gått skapligt i Danmark men ganska tufft emot här.
Tack för "seriösa" tankar.
Stefan Persson lär väl åtminstone vinna ett lopp. Jag är också lite inne på att det borde vara dags för 4 WILMA EXPRESS. Funderar på att chansspika den, vid sidan av den lite säkrare styrningen av samma kusk. Man får väl lyssna in snacket ifall tränare/kusk tror på chans. Om han tar första segern ikväll vill man inte missa tåget.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Efterhandaren (+5)

Senast redigerad av SwedishHorseRacing den igår klockan 16:40.
SwedishHorseRacing är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal igår, 19:34   #3
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 494
Sharp$: 10542
Standard

Eskil "ser klart" idag! Bara att spela emot allt han säger
Så det är väl bara att lasta in 5 lax på 2 ComandandConquerS

Sen är det sinnessjukt roligt att dom inte kan hålla sig för skratt när dom ska reffa norska kallblod i V65 4. Brutala jävla namn att uttala
KalleKlut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal igår, 19:57   #4
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Göteborg, guldheden
Inlägg: 802
Sharp$: 3042


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Con Padre och Deal Done Zet blir väl en bra dubbel. Plockar russinen
ur Efterhandarens kaka.
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal igår, 19:59   #5
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Göteborg, guldheden
Inlägg: 802
Sharp$: 3042


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Just det, man ska ju visa oxå

DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2024-10-21, 20:53
Halmstad
Måndag 2024-10-21
Start: 20:56
Kostnad: 10,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 11 Con Padre
2: 6 Deal Done Zet

1 x 10,00 kr = 10,00 kr.
Totalt: 10,00 kr.
Rättningskod: WBN CTD QBR
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal igår, 20:55   #6
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 5 360
Sharp$: 14626
Standard

Visst var det spännande tävlingar på Halmstads ovalen ikväll ? Starkt av en V64 lirare att fixa både 0 och 2% are. 4,5 mille var det värt. Jag var ganska säker på Jackpott.
Halmstad och Jägers tränarna delade broderligt på V64 vinsterna. 3st vardera.
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td