Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal igår, 09:19   #1
 
Reg.datum: jun 2018
Inlägg: 727
Sharp$: 2281
Standard

Tisdag 15/10 - Eskilstuna - V64


Finns väl en spik med toppchans på papperet.
Goop och kort distans.
V64-1) 3 CAIA.

Som andra spik funderade jag på 14 GAYLORD AM (V64-3).
Borde väl vinna om man kör fram i tid.
Det andra alternativet är att man inte behöver vinna och är därför inte särskilt offensiv. Nu är det visserligen Goop som kör. Det kan annars var lite lurigt med Kihlström för ibland så bryr han sig inte. Antagligen uppbyggande lopp inför större prispengar. Dock inte särskilt snällt mot spelarna som tror att dom spelat på bästa hästen.

2 NAUTICA (V64-4) är ett annat spikförslag, men jag är inte helt övertygad om dess förträfflighet.
I alla fall imponerande upphämtning 3 september i Eskilstuna. Såg aldrig ut som vinnaren på upploppet.

Senast redigerad av SwedishHorseRacing den igår klockan 09:58.
SwedishHorseRacing är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal igår, 16:11   #2
 
Reg.datum: feb 2014
Inlägg: 1 327
Sharp$: 2152
Standard

Hade sett fram emot omgången i Eskilstuna, men V64-2 med oerfarna kuskar och hästar kraschade mitt intresse.
Tänkte först att 7 Nappa Hall var en spik, tills jag såg hur många lopp kusken kört och vunnit. Dessutom ändrade man från jänkarvagn till vanlig vagn.

Mina kunskaper räcker inte till för att analysera den typen av lopp och jag tvingas i så fall ta med alla hästar,men sådant överlämnar jag till dem med tjock plånbok. Själv står jag över V64:n.

Tar tillbaka det om kusken på Nappa Hall-han verkar ha väldig många lopp innaför västen och många vinster.

Senast redigerad av shasha den igår klockan 16:16.
shasha är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal igår, 16:56   #3
 
Reg.datum: jun 2018
Inlägg: 727
Sharp$: 2281
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av shasha Visa inlägg
Hade sett fram emot omgången i Eskilstuna, men V64-2 med oerfarna kuskar och hästar kraschade mitt intresse.
Tänkte först att 7 Nappa Hall var en spik, tills jag såg hur många lopp kusken kört och vunnit. Dessutom ändrade man från jänkarvagn till vanlig vagn.

Mina kunskaper räcker inte till för att analysera den typen av lopp och jag tvingas i så fall ta med alla hästar,men sådant överlämnar jag till dem med tjock plånbok. Själv står jag över V64:n.

Tar tillbaka det om kusken på Nappa Hall-han verkar ha väldig många lopp innaför västen och många vinster.
Om det ser hopplöst svårt ut brukar jag välja ut en så slipper jag ta alla. Avd. 2 är väl av karaktären en eller alla. Ibland går jag in med inställningen att jag nöjer mig med ett rätt mindre än alla rätt, och då tänker jag att jag lika gärna kan köra en chansspik och går den in så kan det ändock bli alla rätt. Detta bygger då på att man åtminstone kan hitta en till spik som är den "trygga att hålla i handen".

Så om jag "siktar på fem rätt" ikväll, så tar jag en chansspik i avd 2 där jag utgår från att den kommer att förlora, men har jag fel så vinner den och då kan det bli 6 rätt som en rolig bonus.
SwedishHorseRacing är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal igår, 17:11   #4
 
Reg.datum: feb 2014
Inlägg: 1 327
Sharp$: 2152
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SwedishHorseRacing Visa inlägg
Om det ser hopplöst svårt ut brukar jag välja ut en så slipper jag ta alla. Avd. 2 är väl av karaktären en eller alla. Ibland går jag in med inställningen att jag nöjer mig med ett rätt mindre än alla rätt, och då tänker jag att jag lika gärna kan köra en chansspik och går den in så kan det ändock bli alla rätt. Detta bygger då på att man åtminstone kan hitta en till spik som är den "trygga att hålla i handen".

Så om jag "siktar på fem rätt" ikväll, så tar jag en chansspik i avd 2 där jag utgår från att den kommer att förlora, men har jag fel så vinner den och då kan det bli 6 rätt som en rolig bonus.
Tycker du tänker rätt och ska testa det och hoppas jag väljer rätt hästar. Blir spik eller 2-3.
shasha är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td