|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2024-10-15, 10:19 | #1 |
Tisdag 15/10 - Eskilstuna - V64
Finns väl en spik med toppchans på papperet.
Goop och kort distans. V64-1) 3 CAIA. Som andra spik funderade jag på 14 GAYLORD AM (V64-3). Borde väl vinna om man kör fram i tid. Det andra alternativet är att man inte behöver vinna och är därför inte särskilt offensiv. Nu är det visserligen Goop som kör. Det kan annars var lite lurigt med Kihlström för ibland så bryr han sig inte. Antagligen uppbyggande lopp inför större prispengar. Dock inte särskilt snällt mot spelarna som tror att dom spelat på bästa hästen. 2 NAUTICA (V64-4) är ett annat spikförslag, men jag är inte helt övertygad om dess förträfflighet. I alla fall imponerande upphämtning 3 september i Eskilstuna. Såg aldrig ut som vinnaren på upploppet. Senast redigerad av SwedishHorseRacing den 2024-10-15 klockan 10:58. |
|
2024-10-15, 17:11 | #2 |
Hade sett fram emot omgången i Eskilstuna, men V64-2 med oerfarna kuskar och hästar kraschade mitt intresse.
Tänkte först att 7 Nappa Hall var en spik, tills jag såg hur många lopp kusken kört och vunnit. Dessutom ändrade man från jänkarvagn till vanlig vagn. Mina kunskaper räcker inte till för att analysera den typen av lopp och jag tvingas i så fall ta med alla hästar,men sådant överlämnar jag till dem med tjock plånbok. Själv står jag över V64:n. Tar tillbaka det om kusken på Nappa Hall-han verkar ha väldig många lopp innaför västen och många vinster. Senast redigerad av shasha den 2024-10-15 klockan 17:16. |
|
2024-10-15, 17:56 | #3 | |
Citat:
Så om jag "siktar på fem rätt" ikväll, så tar jag en chansspik i avd 2 där jag utgår från att den kommer att förlora, men har jag fel så vinner den och då kan det bli 6 rätt som en rolig bonus. |
||
2024-10-15, 18:11 | #4 | |
Citat:
|
||
|