Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2024-10-19, 20:25   #46
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 407
Sharp$: 5548
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jajjan Visa inlägg
Klockrena avslag, sulkyartisten MAD fick iväg Westholms Neon Bank som spetsat 1/28 starter, men att han skulle spetsa från springen spår 7 med en pyromanhäst, skulle bli svårt även för en ur absoluta kuskeliten.
MAD skall ha en eloge för att han fick iväg kusen felfri.

Kenneth Haugstad levererade som väntat en bom med loppets absolut bästa häst.
För mig är det ofattbart hur man kan spika Den mannen oavsett häst från ett bakspår som favorit på V75.
Hade MAD rattat hade saken varit stenklar.

När kollektivet skjuter sig i huvudet, pga att några experter snedtänt i rankingen,
då skall man vara med.
En helt underbar omgång!
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-10-19, 20:46   #47
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 407
Sharp$: 5548
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SistaStallskriket Visa inlägg
5 rätt....förbannat! Spikarna som brände kändes kanonbra ut på förhand
Får man nästan 1.300:- på att nå upp till skamgränsen 5 rätt,
en omgång som blev årets hittills svåraste, så måste jag gratulera.
Hade vi slagit ihop våra system hade vi haft en rejäl slant att dela på.

Synd att inte Emirre hann fram i avd 1.

Jägersro nästa, kollar startlistorna först innan jag bestämmer mig för att kliva in.
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-10-19, 21:01   #48
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 5 360
Sharp$: 14626
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Oseriösa Lördags Stänkare
Som kanske kanske lönar sig att bevaka. Psst även en och annan betrodd filur.

1) 4 Gunvald Jag ryggar Elin. Jag tycker hon är duktig på trav dessutom jäkligt snygg och vältalig.
2) 11 Hidalgo Simoni Tinter tror på vinst. Men det gör hon ju nästan alltid.
3) 2 B.A.Superhero Vass sprinter och MAD trivs bra med Gocciadoro styrningar.
4) 10 Jackpot Mearas Chansspik! Maria är lyrisk och hästen har knallform. Duger gott i Klass 2. Fnissar bäst som Fnissar sist.
5) 12 Sparkey’s Dream Bortlottad? Ja kanske men duger gott i Brons med lite flyt från bakspår. Känns som det blir tempo på loppet. Gör Shermer bort sig är det vidöppet.
6) 11 Naimo Bros Kuskförstärkt luring. Om favvisen mot förmodan kommer på vingel. Känns änna lite bortglömd.
7) 9 Beacon Kronos Hästen har toppform och går på alla distanser. MAD kan sitta på leken i ganska öppen Silverdivision på luriga 2609m.
Konklusjon

4 Gunvald fick en perfekt resa av Sjöström och hästen tackade med att enkelt vinna sin första V75 seger. 8 år gammal och 72 starter på sitt CV. Grymt.

11 Hidalgo. Kuskminuset lyste igenom och fick nöja sig med plats 5 efter en strulig resa.

2 B.A. Superhero. Tredjehandaren var bara bäst stöttad av Djuse pojken.

10 Jackpot var en besvikelse. Fick chansen när favoriten svek men var inte som bäst. Sjuk ?

12 Sparkey’s. Läget blev för tufft. Plats 5 var väl max utdelning trots favorit galopp.

11 Naimo. Tja matlappsjägare. Lite av en besvikelse men favoriten var ju oslagbar.

9 Beacon hoppade kråka. Stenhårt Silverförsök där nästan hela fältet var samlat inom 2-3 tiondelar. Positionerna avgjorde.
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-10-19, 21:53   #49
 
Baltasars avatar
 
Reg.datum: jan 2021
Inlägg: 160
Sharp$: 388
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Konklusjon
4 Gunvald fick en perfekt resa av Sjöström och hästen tackade med att enkelt vinna sin första V75 seger. 8 år gammal och 72 starter på sitt CV. Grymt.

Inte direkt en vinnarskallen, men som du skriver Gunvald fick en perfekt resa och smög hela vägen in bakom De Facto. Tveksamt till nästa gång på V75.
Baltasar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td