Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2024-10-13, 17:33   #31
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 5 360
Sharp$: 14626
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Finns bara ett problem med en sån variant ( som jag förresten personligen skulle älska och spela betydligt mer till! ).

Och det är att medel-Svensson-lirarna lystrar något så enormt oerhört på ordet "Jackpott". ATG, och för den delen även Svenska Spel, har inte så mycket annat att välja på än att på något sätt välja upplägg där det ordet är med på något sätt.
Menar du på fullt allvar att det var medel-Svensson som mer eller mindre tvingade ATG att införa Jackpott Medel - Svensson går skylla på i alla möjliga sammanhang men detta tar nog priset. Man behöver inte vara Nobelpristagare för att fatta varför ATG införde Jackpott
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-10-13, 19:43   #32
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 716
Sharp$: 932
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Menar du på fullt allvar att det var medel-Svensson som mer eller mindre tvingade ATG att införa Jackpott Medel - Svensson går skylla på i alla möjliga sammanhang men detta tar nog priset. Man behöver inte vara Nobelpristagare för att fatta varför ATG införde Jackpott

Nej det menar jag inte.

ATG valde att haka på det oerhört positivt klingande ordet Jackpott 1993 när man gick över från V65 till V75.

Man hade naturligtvis sett vilken effekt det hade på omsättningen på Lotto och andra spelformer.

Vad jag menar är att ATG inte har mycket andra alternativ än att behålla någon form av Jackpott-upplägg där begreppet på något sätt kommer till användning. Varför? För att de som inte är varje-dags-spelare uppfattar ordet Jackpott som något positivt. De spelar mer i dessa omgångar.
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-10-14, 23:24   #33
 
Reg.datum: mar 2021
Inlägg: 4
Sharp$: 8
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KalleKlut Visa inlägg
Mina tankar lite snabbt..

Avd 1. Ett ojämnt lopp där inte många "kan" vinna! Berghs blir jättefavorit på förmodad sos men jag tvekar inte och spikar istället emot! Jag är rätt säker på att Persson sitter i rygg ledaren (om inte ledning t.o.m) med 5 My Great Pretender 8% Kommer luckan (vilket oftare händer över lång distans) så spurtar han förbi. Det är heller inte omöjligt att det blir galopp för Bergh.. Sinnessjukt att få den under 10% mot detta motstånd! Tar man en 3e så ska man nog fundera över Thorsons från spår 1. Mött tuffare motstånd och står bra till trots att det är ett fyraårigt sto.

Avd 2. P22 lopp, bara att blunda och peka Jag köper definitivt inte en jättefavorit till 63% från torskspårens torskspår! Jag går hyfsat kort och streckar 6,8,3,5 i den ordningen. Res 9/2

Avd 3. 1640m, spårtrappa och lärlingar.. Alla utom 3,5,10 åker med!
wow
VirginiaNorth är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td