Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2024-10-03, 15:32   #1
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 5 360
Sharp$: 14626
Standard

Torsdag 3/6 - Åby - V64 mm


Tack för alla positiva vibbar och med facit i hand kanske jag tog shashas kritik lite onödigt hårt. Skit samma jag skriver mina inlägg och passar inte galoscherna på vederbörande så är det inte mina problem. Ska försöka att vara lite mer ”seriös” men det är inte riktigt min stil. Travsurret är ett kul och välbehövligt tidsfördriv i min värld i synnerhet när min vardag kantas av sjukdomar, dödsfall och begravningar bland släkt och vänner. Vi 40 talister lever farligt och får ta varje dag som en framgång.

V64 1) 5 Chelsea HK Persson låter positiv och Uhrberg får förtroendet när brorsan är i Tyskland och kör storlopp. Klar förstahäst.
8 Kumla Fromentro är inte helt rumsren men Rosleff är en stabil driver. Uttrarna är oxå i Tyskland och jagar Euro.
9 Henessi Amore Wilma tar över styrningen och känner hästen väl. Duger gott med en patenterad Wilma smygare.

V64 2) 11 Maradonna B.R. Wilma igen bakom norskfödda Maradona.
Ok kanske lite onödigt stor favorit. Spår 11 på Åby är respekt.

V64 3) Garderings lopp ! Mina två måstestreck.
3 Keep Living You Lurig rackare men kan mycket väl ta sin första seger i vidöppet lopp.
9 La Romana Mearas Lurigt här oxå men Uttrarna brukar ha bra flyt på Åby och Rolsleff är inte blyg.

V64 4) Tvåhästarslås?
1 Böhmaren har pausat länge och det är väl tufft att begära seger. Men duger gott i klassen om Gustav har skött träningen.
5 Big Best Helvin kommer från en topprestation och känns lite vinna eller försvinna.

V64 5) 5 Captain Kronos Välstammad filur som gör spännande debut för Christoffer. Kan vara blåvinnaren !
6 Sweet Day Stråvalla hästen var grym senast. Överlägsen i tufft motstånd. Repris så är hon ensam på stregen.

V64 6) 2 Devs Donator Klar första häst på läge och form. Men står hårt inne och 62% är lite för högt.
3 D.J. Spritz är en tuffing härdad i betydligt tuffare motstånd. Men lite ojämn.
Psst vimlar av luriga OS %are.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
znipstern (+6), pojmonen (+5), Nollkollolisten (+5), Elovv (+5), Basil (+42), Grovport (+5)
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-10-03, 18:45   #2
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 81
Sharp$: 2457
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Tack för alla positiva vibbar och med facit i hand kanske jag tog shashas kritik lite onödigt hårt. Skit samma jag skriver mina inlägg och passar inte galoscherna på vederbörande så är det inte mina problem. Ska försöka att vara lite mer ”seriös” men det är inte riktigt min stil. Travsurret är ett kul och välbehövligt tidsfördriv i min värld i synnerhet när min vardag kantas av sjukdomar, dödsfall och begravningar bland släkt och vänner. Vi 40 talister lever farligt och får ta varje dag som en framgång.

V64 1) 5 Chelsea HK Persson låter positiv och Uhrberg får förtroendet när brorsan är i Tyskland och kör storlopp. Klar förstahäst.
8 Kumla Fromentro är inte helt rumsren men Rosleff är en stabil driver. Uttrarna är oxå i Tyskland och jagar Euro.
9 Henessi Amore Wilma tar över styrningen och känner hästen väl. Duger gott med en patenterad Wilma smygare.

V64 2) 11 Maradonna B.R. Wilma igen bakom norskfödda Maradona.
Ok kanske lite onödigt stor favorit. Spår 11 på Åby är respekt.

V64 3) Garderings lopp ! Mina två måstestreck.
3 Keep Living You Lurig rackare men kan mycket väl ta sin första seger i vidöppet lopp.
9 La Romana Mearas Lurigt här oxå men Uttrarna brukar ha bra flyt på Åby och Rolsleff är inte blyg.

V64 4) Tvåhästarslås?
1 Böhmaren har pausat länge och det är väl tufft att begära seger. Men duger gott i klassen om Gustav har skött träningen.
5 Big Best Helvin kommer från en topprestation och känns lite vinna eller försvinna.

V64 5) 5 Captain Kronos Välstammad filur som gör spännande debut för Christoffer. Kan vara blåvinnaren !
6 Sweet Day Stråvalla hästen var grym senast. Överlägsen i tufft motstånd. Repris så är hon ensam på stregen.

V64 6) 2 Devs Donator Klar första häst på läge och form. Men står hårt inne och 62% är lite för högt.
3 D.J. Spritz är en tuffing härdad i betydligt tuffare motstånd. Men lite ojämn.
Psst vimlar av luriga OS %are.
Tack för att fortsätter. Grymt.
/Anders
pojmonen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-10-03, 19:24   #3
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 4
Sharp$: 1875
Standard

Vill också tacka dig för att du fortsätter skriva. Tycker du skriver väldigt trevlig och är kunnig.
Tack, Mats
Elovv är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td