|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2024-10-02, 21:25 | #31 |
Trodde att det skulle vara en fördel med Örjan i sulkyn!
Men det där var fan en brutalt usel styrning Sen var nog W.B (med kalasresa) alldeles för bra idag ändå.. |
|
2024-10-02, 21:28 | #32 |
Visst var W.B. bra men som alla såg profiterade han på Dyhrbergs huvudlösa press på Adrian.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KalleKlut (+1) |
|
2024-10-02, 21:32 | #33 |
Hoppas det var Dyhrbergs sista skämt! Usel jävla styrning av den gubben! Trodde han på allvar att han skulle få överta från Ludde jr??
Supervisor (+5) |
|
2024-10-02, 21:42 | #34 |
En ny dansk idiot... Ken Icke.
KalleKlut (+5) |
|
2024-10-02, 21:52 | #35 |
Örjan är lite lurig. Det är som Chrille Krukan säger, att ibland om Örjan har bakspår så bryr han sig inte. Det är det som är fördelen med Djuse-pojkarna. Dom försöker alltid vinna, och vill alltid vinna. Finns dock undantag, om de känner att hästen inte är frisk, så dom kör ju inte ihjäl hästarna direkt.
Senast redigerad av SwedishHorseRacing den 2024-10-02 klockan 21:56. |
|
2024-10-02, 21:57 | #36 |
Administrator
|
En sjua och 21 sexor OM Lövdal håller undan i sista. Men NÄ! Den där ryckhuvan skulle man visst inte få av idag HELLER!
Ps, trav är trav. Ett låååååångt maraton, ingen sprint!
2024-10-02, 21:59 | #37 | |
Citat:
|
||
2024-10-03, 07:28 | #38 | |
Citat:
Det blev en bra dag på travpysslet att mågon Stenströmmers ur Stenströmmers trio skulle leverera var givet tillika någon av Paul J Hagoorts trojka. Spikarna Full Speed Forward och Conni och Livorno var inte de sexigaste spikarna, men de vann. Mest av allt vill jag framhålla ”Professorn” som alltid är intressant att följa när han tippar Jägersro, han hade 1%:aren Rock the Sock i avd 1 som A-häst. Dynd att Indeed och Ecce hittade luckan, annars hade ”Professorns” 1% suttit som en smäck och utdelningen på 8 rätt skenat. Kolla Jägersro bantips signerat Professorn. Nu väntar jag på att Jackpot-Hasse låter de av honom konfiskerade vinstmedeln komma upp på bordet, innan jag kliver in på spelet igen. |
||
|