Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2024-09-30, 17:54   #1
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 5 360
Sharp$: 14626
Standard

Har jag gjort bort mig nu igen ?


Återigen får jag höra att jag förstör en travtips sida. Tråkigt.
Jag tål kritik och men det kan framföras på lite olika sätt. Och med lite empati.
Men nedanstående citat känns jobbiga att läsa.
Citat.
” hur i HELVETE kan du analysera …….”
” om du inte är seriös skulle jag uppskatta om du gav fan i att lägga ut grundlösa tankar ……”
” ta dig tid och skaffa dig på fötterna ……”
” annars blir det fler än jag som lämnar Sharps……..”
Förstår att mina dagliga mer eller mindre meningslösa inlägg kan verka lite jobbiga för vissa Sharps medlemmar. Men det är faktiskt inget tvång att läsa.
Det påstås oxå att mitt nick orsakar förhöjt blodtryck och det är ju tråkigt att jag orsakar förödande fysiska reaktioner för vissa Sharps brukare.
Tja jag ligger lågt med mina inlägg fortsättningsvis för att undvika att återigen bli kölhalad av seriösa tipsters på sidan.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
basiak (+100), pojmonen (+50)
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-09-30, 18:23   #2
 
Reg.datum: maj 2022
Inlägg: 5
Sharp$: 500
Standard

OPWAKI


Kallar dom OPWAKI då dom inte klarar av ens X (Twitter) längre, topplocket går ca 8:05 varje dag när dom kör morgonsurf. OPWAKI = OLD PERSON WITH A KAREN ISSUE"
BigBear är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-09-30, 18:28   #3
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 7
Sharp$: 2536
Standard

Jag gillar dig Efterhandaren. Alltid ett nöje att läsa dina inlägg, det är både högt och lågt. Superseriösa inlägg får man köpa annorstädes. Och alla tips får en ta som en vill säger jag. Men några fina vinnare har jag allt fått in genom åren tack vare ditt tugg ändå.
Keep it up!
__________________
There is no harm in repeating a good thing!
- 77 - 78 - 81 - 84 - 05 - 19 -
Pepps är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-09-30, 18:55   #4
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 380
Sharp$: 1692
Standard

Litet som Margareta Sjödin i Partaj menar du?

Om det krävs verkshöjd för att få skriva på Forat så har vi snart inga inlägg alls.

Jag läser gärna dina tankar om travet. Skulle jag önska mer genomarbetade analyser så vet jag var jag hittar dessa också.
znipstern är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-09-30, 19:04   #5
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Göteborg, guldheden
Inlägg: 802
Sharp$: 3042


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Återigen får jag höra att jag förstör en travtips sida. Tråkigt.
Jag tål kritik och men det kan framföras på lite olika sätt. Och med lite empati.
Självgodheten är vår största fiende. Tänk efter - det som försvagar oss är att vi känner oss förnärmade av våra medmänniskors gärningar och missgärningar.

Vår självgodhet kräver att vi ägnar större delen av vårt liv åt att vara kränkta.

Så kör på som vanligt, Efterhandaren! Hoppas på grötsurr i morgon igen.

Senast redigerad av bosseguldheden den 2024-09-30 klockan 20:48.
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-10-01, 08:22   #6
 
Reg.datum: jun 2018
Inlägg: 730
Sharp$: 2296
Standard

Tankar, idéer och analyser på Sharps är aldrig något som stör mig. Dessa tankar får mig sällan på fel spår, även om jag inte håller med. Desto "skadligare" är experter i TV-sändning och ATG-live som är ute och snedseglar. Dessa behöver man i och för sig inte lyssna på, men dom kör ner det i halsen på oss spelare, så man kommer nästan inte undan.

Jag läser gärna Efterhandarens analyser. Dessa tycker jag är till nytta vare sig jag själv drar samma slutsats eller inte. Ibland får man sina idéer bekräftade, och ibland tycker man något annat. Trevlig läsning oavsett.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bosseguldheden (+10), pojmonen (+10)
SwedishHorseRacing är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-10-01, 10:02   #7
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Göteborg, guldheden
Inlägg: 802
Sharp$: 3042


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SwedishHorseRacing Visa inlägg
Tankar, idéer och analyser på Sharps är aldrig något som stör mig. Dessa tankar får mig sällan på fel spår, även om jag inte håller med. Desto "skadligare" är experter i TV-sändning och ATG-live som är ute och snedseglar. Dessa behöver man i och för sig inte lyssna på, men dom kör ner det i halsen på oss spelare, så man kommer nästan inte undan.

Jag läser gärna Efterhandarens analyser. Dessa tycker jag är till nytta vare sig jag själv drar samma slutsats eller inte. Ibland får man sina idéer bekräftade, och ibland tycker man något annat. Trevlig läsning oavsett.
Precis så är det. Särskilt, när man som jag, inte har någon morgontidning i brevlådan. Då är det trevligt att ha gröt-surret till morgonyoghurten.
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-10-01, 14:36   #8
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Göteborg, guldheden
Inlägg: 802
Sharp$: 3042


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Det sägs nånstans att man kan blockera någon som man vill slippa läsa. Hur då? Någon föreslog även att blocka alla utom sig själv så får man bara läsa sånt man gillar.
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-10-01, 17:51   #9
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 877
Sharp$: 3631
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bosseguldheden Visa inlägg
Det sägs nånstans att man kan blockera någon som man vill slippa läsa. Hur då? Någon föreslog även att blocka alla utom sig själv så får man bara läsa sånt man gillar.
Inställningar, Redigera ignoreralistan, Skriv in "nickname/alias" på den du vill ignorera, Ok = Klart!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bosseguldheden (+10)
Migge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-10-01, 18:56   #10
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Göteborg, guldheden
Inlägg: 802
Sharp$: 3042


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tack Migge. Jag har inte tänkt blocka någon själv men det kan ju vara bra tips att ge till nån som spyr galla över någon sharps-are. Vi vill ju inte ha en massa gallspyor här i forumet
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-10-01, 19:15   #11
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 81
Sharp$: 2457
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Återigen får jag höra att jag förstör en travtips sida. Tråkigt.
Jag tål kritik och men det kan framföras på lite olika sätt. Och med lite empati.
Men nedanstående citat känns jobbiga att läsa.
Citat.
” hur i HELVETE kan du analysera …….”
” om du inte är seriös skulle jag uppskatta om du gav fan i att lägga ut grundlösa tankar ……”
” ta dig tid och skaffa dig på fötterna ……”
” annars blir det fler än jag som lämnar Sharps……..”
Förstår att mina dagliga mer eller mindre meningslösa inlägg kan verka lite jobbiga för vissa Sharps medlemmar. Men det är faktiskt inget tvång att läsa.
Det påstås oxå att mitt nick orsakar förhöjt blodtryck och det är ju tråkigt att jag orsakar förödande fysiska reaktioner för vissa Sharps brukare.
Tja jag ligger lågt med mina inlägg fortsättningsvis för att undvika att återigen bli kölhalad av seriösa tipsters på sidan.
Nej för fan, fortsätt med dina idéer. Det är ju för fan bara att skita i att läsa om det inte passar. Tycker det är skitbra att du öppnar spelen. Tyvärr skriver jag inte mycket själv, så jag iallafall uppskattar alla idéer som kommer.

Fortsätt så länge du kan, tycker jag.

Tack för ordet.
/Anders
pojmonen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-10-02, 08:11   #12
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 1 163
Sharp$: 4119
Standard

Kör på du Efterhandaren, bara trevligt
/N
Nollkollolisten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-10-02, 08:29   #13
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 407
Sharp$: 5548
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Migge Visa inlägg
Inställningar, Redigera ignoreralistan, Skriv in "nickname/alias" på den du vill ignorera, Ok = Klart!
Bra då vet jag hur jag blickerar mitt eget nick, med tanke på att jag är så satans
svårt dum i huvudet.

Blogga på Efterhandaren, det gillas.
Ha överseende med min dårskap, samt att ev någon som härsknar till
på att spelen går i kors.

Minns en snubbe från Orienten som tyckte det var mina hundars fel att han tippade så jäkla dåligt.
Han riktade en spark mot en afghanen, jag fick tag i byxbenet efter att ha ryckt
undan vovven, sen lyfte jag upp benet som ensax och släppte när det andra benet var i våg med det ben som jag höll i luften.
Resten är historia, men ett riktigt ryggplask blev det.
Detta hände hos ett ombud vid Södra station.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
basiak (+10)
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td