Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2024-09-30, 09:07   #1
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 407
Sharp$: 5548
Standard

V86 30/9-24


Avd 7)

Kollade loppet, de 4 mest spelade blir 3,4,5,7.

Christel i spets med 3 AS Always Marke (RO)lär få agera hare.

Goccias sverigedebutant 5 Elton Pride Gar förstärks med MAD
och är klar enl Affe (starka papper) då han kan hästen.
Kommer från galopp. Med Gul-kusk i sulkyn hade jag kunnat lova att
Elton synat dödens, men sulkyartisten MAD har så många fler talanger när han lägger upp en styrning än likt Ludde och Alessandro alltid kör sig till ledning,
kosta vad det vill.

4 Command-and-Conquer går ner rejält i klass, klart bästa hästen
galopperade bort sig och blev diskad som dunderfavorit i ett försök till Tyska-derbyt tidigt i augusti (sjuk?), vilat i 2 månader=formfrågetecken.
Normalt stenklar.


7 Marseille vann Haugstad senast och visade knallform,
kuskats tidigare av Ohlsson, MED och Örjan.
Ett kraftigt kuskminus, men jävlar vad fort det gick tillslut senast på Sundbyholm.

Haugstad+spår 7 auto brukar vara en knepig kombination för en häst även om
kusen visade knallform senast och vann med samma kusk från ett ännu bängligare läge (spår 5 i volten). Given spik för mig med Örjan, MED eller Ohlsson.

Skulle jag spela och tvingas spika, gick jag nog på Affes ide’, som garanterat blir
underspelad, då kusen inte är synad i Sverige.
Bästa spelvärdet i loppet, dock finns det frågetecken så speltipset blir:
köp loppet på 4,5,7.

God tur ni som väljer att lira, jag väljer mest att titta nu för tiden ochk koncentrerar mig på det franska travet, trött på ständigt bli påsatt, menade givetvis rånad av Jackpot-Hasse.
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td