|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2024-09-30, 10:07 | #1 |
V86 30/9-24
Avd 7)
Kollade loppet, de 4 mest spelade blir 3,4,5,7. Christel i spets med 3 AS Always Marke (RO)lär få agera hare. Goccias sverigedebutant 5 Elton Pride Gar förstärks med MAD och är klar enl Affe (starka papper) då han kan hästen. Kommer från galopp. Med Gul-kusk i sulkyn hade jag kunnat lova att Elton synat dödens, men sulkyartisten MAD har så många fler talanger när han lägger upp en styrning än likt Ludde och Alessandro alltid kör sig till ledning, kosta vad det vill. 4 Command-and-Conquer går ner rejält i klass, klart bästa hästen galopperade bort sig och blev diskad som dunderfavorit i ett försök till Tyska-derbyt tidigt i augusti (sjuk?), vilat i 2 månader=formfrågetecken. Normalt stenklar. 7 Marseille vann Haugstad senast och visade knallform, kuskats tidigare av Ohlsson, MED och Örjan. Ett kraftigt kuskminus, men jävlar vad fort det gick tillslut senast på Sundbyholm. Haugstad+spår 7 auto brukar vara en knepig kombination för en häst även om kusen visade knallform senast och vann med samma kusk från ett ännu bängligare läge (spår 5 i volten). Given spik för mig med Örjan, MED eller Ohlsson. Skulle jag spela och tvingas spika, gick jag nog på Affes ide’, som garanterat blir underspelad, då kusen inte är synad i Sverige. Bästa spelvärdet i loppet, dock finns det frågetecken så speltipset blir: köp loppet på 4,5,7. God tur ni som väljer att lira, jag väljer mest att titta nu för tiden ochk koncentrerar mig på det franska travet, trött på ständigt bli påsatt, menade givetvis rånad av Jackpot-Hasse. |
|
|