Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2024-09-28, 17:55   #76
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 407
Sharp$: 5548
Standard

Ett härligt lopp, Jorma körde ett monster.
Att hamna sist som San Moteur i ett lopp som detta,
gjorde det näst intill omöjligt att vinna.
Att BG slutade köra på San Moteur var rent professionellt av Björn Goop,
efter att ha fått ett omöjligt lopp mot den absoluta eliten av sveriges travhästar.

Ingen skugga över Björn Goop och San Moteur.
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-09-28, 17:56   #77
 
Reg.datum: feb 2014
Inlägg: 1 328
Sharp$: 2206
Standard

5 rätt-ja ja-kommer flera V75 lopp
shasha är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-09-28, 17:57   #78
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 407
Sharp$: 5548
Standard

Hörde ni skriket, Jackpot-Hasse lyckades inte sno med sig några jackpotstålar.
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-09-28, 17:58   #79
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 730
Sharp$: 50375
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hoola Visa inlägg
Slutet gott - allting gott.

TVILLING
Inlämnat: 2024-09-28, 17:04
Åby Lopp 10
Lördag 2024-09-28
Start: 18:20
Kostnad: 40,00 kr
Vadet gäller startnummer

Hästar
5, 8
Utgångshästar
14 Nikki Lane

2 x 20,00 kr = 40,00 kr.
Totalt: 40,00 kr.
Rättningskod: SCC XTW VGM
-------------------------------

TVILLING
Inlämnat: 2024-09-28, 17:05
Åby Lopp 11
Lördag 2024-09-28
Start: 18:43
Kostnad: 40,00 kr
Vadet gäller startnummer

Hästar
6, 7
Utgångshästar
3 Staro Mack Crowe

2 x 20,00 kr = 40,00 kr.
Totalt: 40,00 kr.
Rättningskod: SCF VTW XGG
------------------------------------

DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2024-09-28, 17:13
Åby
Lördag 2024-09-28
Start: 18:20
Kostnad: 40,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 5, 8
2: 3, 6

4 x 10,00 kr = 40,00 kr.
Totalt: 40,00 kr.
Rättningskod: VMM RTS RGF
120 ut - 650 in.
OK.
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-09-28, 18:00   #80
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 5 360
Sharp$: 14626
Standard

Dumstrut på !
Jag har tjatat on San Moteur hela veckan och var ute på en rejäl cykeltur. Det här var ett hack i skivan och han underpresterade. Ok kanske inte helt frisk.
Men jäklar vilken häst High On Pepper är. Grym kuse. Och Stall Melko bara levererar.
Visst är hästen ganska PRAA.
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-09-28, 18:01   #81
 
Reg.datum: feb 2014
Inlägg: 1 328
Sharp$: 2206
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SwedishHorseRacing Visa inlägg
Tycker nog fortsatt att 7 SAN MOTEUR är lite överreklamerad.
Inte den "skjutare" man hade kunnat hoppats på.
Dom försöker hitta ursäkter i V75 DIREKT studion, men han är nog helt enkelt inte så bra som man trott. Fortfarande bra förstås, men överreklamerad.
Tror det är en reklamhäst. Oaktad att han är duktig. Men det handlar om pengar, business; att ha en "folkets häst". De i liven har betalt för att hålla bubblan vid liv.
Ingen konstig alls, det handlar om business. Vårt jobb är att analysera loppen rätt, oavsett vad folk säger om hästarna.
shasha är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-09-28, 18:13   #82
 
Reg.datum: feb 2014
Inlägg: 1 328
Sharp$: 2206
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Dumstrut på !
Jag har tjatat on San Moteur hela veckan och var ute på en rejäl cykeltur. Det här var ett hack i skivan och han underpresterade. Ok kanske inte helt frisk.
Men jäklar vilken häst High On Pepper är. Grym kuse. Och Stall Melko bara levererar.
Visst är hästen ganska PRAA.
När jag analyserar en V75 omgång tar det mig ca 3 dagar- och hamnar oftast fel ändå. Om än att jag dragit in lite över 300 tusen på mina analyser senaste året.
Hur i HELVETE kan du analysera omgångar varje dag som du lägger ut i Sharps...undrar jag. Skulle spara mig massor av tid om jag visste hur du gör.

Om du inte är seriös, skulle jag uppskatta om du gav fan i att lägga ut grundlösa tankar här i Sharps som sabbar mitt analyserande (och säkert andras.). Ta dig tid och skaffa dig på fötterna om hästarna..skriv sedan ner dina tankar..är mitt förslag.
Annars blir det fler än jag som får lämna Sharps för att inte få hjärnan förvirrad.
Att San Monteur inte var stenklar utan var som bäst 1 av 2, stod klart sen inte långt efter det att startlistan kom ut...för de som lägger ner tid på analyser...

Du kan jättemycket, men lägg tid på analyserandet innan du lägger ut något, vore jag tacksam.Annars får jag skita i Sharps framöver så är problemet löst..för min del. Men inte för alla som läser Sharps i jakt på hjälp och aldrig skriver något själva.
shasha är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-09-28, 18:18   #83
 
Reg.datum: feb 2014
Inlägg: 1 328
Sharp$: 2206
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hoola Visa inlägg
120 ut - 650 in.
OK.
Duktig du är!!!
Själv satt jag och tittade på en film och glömde helt bort DD.

Brukar inte titta på loppen jag spelar i för "pumpens" skull. Lider av högt blodtryck ,även om jag kunnat halverat medicinen efter att ha gått ner 20 kilo, vill jag inte titta på något som kan tänkas höja blodtrycket...som travlopp jag spelat på.....
shasha är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-09-28, 18:23   #84
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 730
Sharp$: 50375
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av shasha Visa inlägg
Duktig du är!!!
Själv satt jag och tittade på en film och glömde helt bort DD.

Brukar inte titta på loppen jag spelar i för "pumpens" skull. Lider av högt blodtryck ,även om jag kunnat halverat medicinen efter att ha gått ner 20 kilo, vill jag inte titta på något som kan tänkas höja blodtrycket...som travlopp jag spelat på.....
Tack shasha!
Som du ser är jag en småspelare som gläds åt mina små vinster.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
shasha (+10)
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-09-29, 11:32   #85
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Göteborg, guldheden
Inlägg: 802
Sharp$: 3042


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av shasha Visa inlägg
När jag analyserar en V75 omgång tar det mig ca 3 dagar- och hamnar oftast fel ändå. Om än att jag dragit in lite över 300 tusen på mina analyser senaste året.
Hur i HELVETE kan du analysera omgångar varje dag som du lägger ut i Sharps...undrar jag. Skulle spara mig massor av tid om jag visste hur du gör.

Om du inte är seriös, skulle jag uppskatta om du gav fan i att lägga ut grundlösa tankar här i Sharps som sabbar mitt analyserande (och säkert andras.). Ta dig tid och skaffa dig på fötterna om hästarna..skriv sedan ner dina tankar..är mitt förslag.
Annars blir det fler än jag som får lämna Sharps för att inte få hjärnan förvirrad.
Att San Monteur inte var stenklar utan var som bäst 1 av 2, stod klart sen inte långt efter det att startlistan kom ut...för de som lägger ner tid på analyser...

Du kan jättemycket, men lägg tid på analyserandet innan du lägger ut något, vore jag tacksam.Annars får jag skita i Sharps framöver så är problemet löst..för min del. Men inte för alla som läser Sharps i jakt på hjälp och aldrig skriver något själva.
Inte behöver du skita i Sharps bara för det. Det är väl bara att bläddra förbi inlägget. Vi är många som tycker Efterhandarens gröt-surr är underhållande. Däremot bläddrar jag alltid förbi tråkige Berglunds analys. Stäng av funktionen TVÅNGSLÄSNING och läs bara det du själv vill.
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-09-29, 12:46   #86
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Göteborg, guldheden
Inlägg: 802
Sharp$: 3042


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

..och var inte så oförskämd mot Efterhandaren. Det är inte bra för blodtrycket
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
basiak (+50)
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-09-29, 14:05   #87
 
Reg.datum: feb 2014
Inlägg: 1 328
Sharp$: 2206
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bosseguldheden Visa inlägg
..och var inte så oförskämd mot Efterhandaren. Det är inte bra för blodtrycket
Du har en poäng där
Men jag märker min blodtryck går upp bara av att se samma nick dag efter dag lägga in sina förslag och hjärnan snappar upp även om man försöker låta bli att lusläsa...så möjligen jag skippar Sharps.
Håller med om Berglund, har slutat läsa hans krönika.
shasha är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-10-02, 13:46   #88
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 5 360
Sharp$: 14626
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av shasha Visa inlägg
När jag analyserar en V75 omgång tar det mig ca 3 dagar- och hamnar oftast fel ändå. Om än att jag dragit in lite över 300 tusen på mina analyser senaste året.
Hur i HELVETE kan du analysera omgångar varje dag som du lägger ut i Sharps...undrar jag. Skulle spara mig massor av tid om jag visste hur du gör.

Om du inte är seriös, skulle jag uppskatta om du gav fan i att lägga ut grundlösa tankar här i Sharps som sabbar mitt analyserande (och säkert andras.). Ta dig tid och skaffa dig på fötterna om hästarna..skriv sedan ner dina tankar..är mitt förslag.
Annars blir det fler än jag som får lämna Sharps för att inte få hjärnan förvirrad.
Att San Monteur inte var stenklar utan var som bäst 1 av 2, stod klart sen inte långt efter det att startlistan kom ut...för de som lägger ner tid på analyser...

Du kan jättemycket, men lägg tid på analyserandet innan du lägger ut något, vore jag tacksam.Annars får jag skita i Sharps framöver så är problemet löst..för min del. Men inte för alla som läser Sharps i jakt på hjälp och aldrig skriver något själva.
Forumhyfs

1. Avstå från att göra påhopp på andra! Bete er som ni (förhoppningsvis) gör ute i verkligheten dvs anständigt. Att upprepat påskina andras brister och mindre bra prestationer är således inte OK. ALLA travspelare har OFTAST fel. Det behöver INGEN påminnas om.

2. Bidra gärna i trådarna med tankar och funderingar! Gärna före tävlingarna. Inget forum blir bättre än dess användare och aktivitet. Ju fler det är som skriver saker desto bättre blir totalen. Tveklöst!

3. Har du inget positivt att komma med så välj då hellre att vara tyst än att göra dig lustig på någon annans bekostnad! Känner du en sprängande önskan om att hela tiden slå ner på andra så vänligen ta dig någon annanstans. Vi kommer inte sakna dig här på Sharps.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bosseguldheden (+50), basiak (+51)
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td